Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel Montenegro to tani 3 gwiazdkowy hotel. Pokój skromny, nowy i czysty. Natomiast łazienka to inna bajka. Grzyb pod prysznicem. Zatkany odpływ. Jakaś dziura w rogu zatkana ręcznikiem. Okropne. Posiłki na stołówce może nie apetycznie zaserwowane, ale można wybrać cos smacznego. Właściciel pozwala słuchać muzyki do 23:00 w części wspólnej (czyli pod balkonem) wiec jak trafisz na grupę sanatoryjna to codziennie słuchasz disco polo na pełnej głośności. Hotel był tylko noclegiem, wypożyczyliśmy auto i jak tylko wyjedzie się z Canj to Czarnogóra jest piękna!
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Montenegro jako miejsce na wakacje spełnia oczekiwania. Co do hotelu to jest bardzo podstawowy, jedzenie na najniższym poziomie, a ponadto wcale nie mieszka się w Hotelu Montenegro tylko w budynkach wokoło niego. Brak windy. Hotel jest wybierany głównie przez emerytów. Podczas posiłków kelnerzy patrzą na ręce. Dosłownie.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Bardzo skromny obiekt za bardzo niewygórowana cenę. jeśli szukasz luksusu to nie tam. pRL to może dobre określenie ale naparwde nie ma tragedii. baliśmy się jadąc po przeczytaniu opinii ale nie było źle. Po prostu jest skromnie. należy tylko wspomnieć iż podatek turystyczny to koszt 14 € za osobę a nie 7. I że leżaki kosztują minimum 12€ za pakiet nie 7. A jeśli nie kupisz lezaka to jest za linia plaża dla tych co z nich nie skorzystają. To warto wposmniec i trzeba o tym mówić. A tak jest w miarę ok. Nie ma za bardzo zaplecza gastronomicznego w Canji. Ale jeździ autobus miejski co godzinę do Baru (30 min) a tam już do wyboru do koloru można zjeść coś lokalnego.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Miał być hotel Montenegro ( umowa) w miejscowości Ćanj, była Villa Aleksandra i to do zakwaterowania są uwagi. Pokój był chyba odnowiony, ale łazienka zdecydowanie nie, była niezbyt czysta, z pleśnią wokół prysznica, z kranu przy umywalce " leciał " tylko wrzątek, a w całej łazience dominował zapach kanalizacji. Drzwi od szafy uszkodzone, a zamek w drzwiach balkonowych nie został naprawiony, mimo zgłoszenia. Czajnik na stole bez możliwości podłączenia- brak kontaktu, chyba, że podłączało się czajnik do kontaktu przy podłodze. Najgorsze jednak były ręczniki i pościel, niby uprane a wszystko szare. Organizacyjnie wycieczka bez zarzutu, pilot Pani Karolina profesjonalistka, pomocna w codziennych zdarzeniach. Czarnogóra tak, hotel Montenegro ( czyli Villa Aleksandra ) nie. Do tej pory podróżowałam zawsze z Rainbow, ale pierwszy raz zaskoczyły mnie warunki zakwaterowani ( negatywnie ).