Kategoria lokalna: 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Położenie i bliskość atrakcji Hotel jest położony w bardzo ładnym miejscu, blisko malowniczej plaży, co pozwala na komfortowy wypoczynek nad morzem. Zwykle było dużo wolnych leżaków, więc nie trzeba było się martwić o miejsce. Dodatkowym atutem jest bliskość zarówno do Kotoru, jak i do Dubrownika, co sprawia, że hotel stanowi świetną bazę wypadową do zwiedzania okolicy. Personel i obsługa Niestety, ilość personelu jest zdecydowanie za mała. Choć hotel jest stosunkowo nowy, to widać sporo niedociągnięć. Szczególnie widoczne było to podczas posiłków – w ostatniej godzinie posiłków znaleźć na terenie restauracji czyste sztućce to wyczyn, musiałem się upominać kilka razy i czekać, w tym czasie moje jedzenie już ostygło. Beach bar i snack bar Beach bar, który jednocześnie pełni funkcję snack baru, nie nadążał z obsługą. Mimo że większość napojów goście nalewali sobie sami(piwo, wino, zimne napoje, kawa), to czasami trzeba było czekać kilka minut z zamówieniem drinka, aż pojawi się barman, ponieważ w tym czasie przygotowywał pizzę. Trudno obwiniać personel, gdyż jeden pracownik miał do ogarnięcia zarówno bar, sprzątanie, jak i gotowanie. Jakość drinków i dostępność tarasu Drinki były bardzo przeciętne – bazowały głównie na alkoholu i gotowych mieszankach syropowych, nic specjalnego. Taras, podobnie jak praktycznie cały hotel, zamykany był o 23:00(sanatorium vibe). Jeśli ktoś chciał zostać dłużej na plaży, musiał wracać okrężną drogą do frontowego wejścia, co było dość uciążliwe. Podsumowanie Mimo że hotel ma cztery gwiazdki, uważam, że są one mocno naciągane. Świetne położenie i bliskość plaży oraz atrakcji turystycznych to duże plusy, ale niedociągnięcia w obsłudze i brak wystarczającej ilości personelu sprawiają, że raczej nie chce się tam wrócić.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Największym rozczarowaniem był polski klub dziecięcy, który pracował 1,5h przed południem i 1h po południu (zależało mi na tym bardzo wykupując wycieczkę). Inaczej było w warunkach umowy. Do tego podejście lokalnej obsługi: KAŻDEGO DNIA ok. godz 11 i 15:30 kończyły się szklanki/kieliszki w beach barze i ustawiała się kilkunastoosobowa kolejka. Ja jako barman spinałbym się i poszedł szybko myć szklanki i pozbierać z plaży te do umycia - a tutaj obsługa miała totalne. Jedzenie średnie, ale dużą ilością serów jak ktoś lubi. Pizza to prosta sprawa, ale tutaj oszczędzając na sosach i serach nawet to można zrobić niedobre. Na bardzo duży plus to super pokoje - widać że nowoczesne i w miarę nowe. Sprzątanie też całkiem w porządku. Trochę nie wiem do czego była polską animacja, bo bawiłem się właściwie tylko z francuskimi animatorami(którzy byli dużo bardzo profesjonalni). Byłem całe dwa tygodnie w sierpniu, więc mam naprawdę dobry ogląd sprawy.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zdjęcia i reklama nijak ma się do rzeczywistości. Hotel na 2 góra 3 gwiazdki. Jedzenie słabe, monotonne, mięsa i wędliny słone, ryby suche jak wiór, owoce- jabłka, gruszki, pomarańcze, banany. Ciastka z plastiku chyba. Zapach w pokoju nieprzyjemny, trzeba cały czas wietrzyć. Drinki, piwo, wina - woda+ dodatek alkoholu. Absolutnie oferta nie warta tej ceny. To kpina.
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel ok, obsługa pokojowa (sprzątanie) bardzo dobra. Obsługa na stałówce niemiła, ludzie tam pracujący nie potrafią się do ludzi uśmiechać. To samo w barze na plaży. Pani niechlujnie ubrana i bardzo niemiła. Jedzenie średniej jakości. Mięso twarde nieprzyprawione.