Opinie o Momentum

Kategoria lokalna 4

3.6/6
(4 opinie)
Atrakcje dla dzieci
1.0
Obsługa hotelowa
4.5
Plaża
3.9
Pokój
4.0
Położenie i okolica
3.9
Rezydent
5.8
Sport i rozrywka
1.5
Wyżywienie
4.8

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    6.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Wspaniały hotel!

    Anna, Gdynia 13.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    W hotelu idealnie czysto - zarówno w pokojach, jak i częściach wspólnych. Wszystko czyszczone kilka razy dziennie. Wspaniała sympatyczna i pomocna obsługa. Śniadania różnorodne i smaczne. Pokoje bardzo ładnie wyposażone, urządzone nowocześnie i ze smakiem. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona. W sąsiedztwie hotelu restauracje, sklepy, wypożyczalnie samochodów. Z całego serca polecam.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Pozytywnie ale lekki niesmak pozostał

    SARA, DZIERZONIOW 29.06.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Poza nieprzyjemną sytuacją przy zameldowaniu z niedostępnym pokojem, który wybraliśmy i pobytem jedną noc w zupełnie innym budynku bez klimatyzacji pobyt oceniam na dobry. Hotel położony kawałek od plaży natomiast nie stanowiło to problemu. Śniadania różnorodne, świeże i smaczne. Obsługa również przyjemna ale po wystawieniu opinii o niedziałającej klimatyzacji twierdzili, że przecież proponowali przeniesienie do innego hotelu a taka propozycja nie padła od nikogo. Dostaliśmy do pokoju jedynie wentylatory, które nie chłodziły a dmuchały powietrze także noc przy 29 stopaniach nie należała do najprzyjemniejszych :) Obsługa również twierdziła że po pierwszej nocy dostaliśmy pokój z lepszym widokiem (na basen) niż rezerwowalismy i tu szczerze nie interesował mnie lepszy pokoj, chcieliśmy tylko to co zarezerwowaliśmy. Dlaczego hotel daje możliwość rezerwacji konkretnego pokoju a następnie nie ma go dostępnego... nie jest to mój problem tylko prowadzonej polityki hotelu, że praktykuje overbooking. Baseny z przyjemnie ciepłą wodą, hotel czysty, nowoczesny i to jak najbardziej na plus. Jeśli kogoś umieszczą tak jak nas w budynku obok, bo niby nie ma dostepnego zarezerwowanego pokoju to troszkę widać słabszy standard ale nie są to jakieś bardzo złe warunki.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Rozczarowanie

    Sebastian, Warszawa 12.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Piękny nowy hotel i to by było na tyle. Pokój z balkonem francuskim, który wychodzi na ścianę starego obskurnego bloku, oto widok. Nad basenem zakaz spożywania własnych przekąsek i napojów. Zakaz trzymania nawet własnych napoi w lodówce, co uważam za skandal przy takich temperaturach. Obsługa nachalna i nastawiona na zysk, ciągle zaczepia czy chcesz coś zamówić. Ogólnie człowiek czuje się mało komfortowo w tym miejscu, atmosfera sztywna. Jednego dnia poprosiliśmy o śniadanie na wynos i to co dostaliśmy było skandaliczne, wstyd dla hotelu z 4 gwiazdkami. Dostaliśmy bagietkę, która nie była przekrojona nożem, a dosłownie poszarpana, w środku nawalne szynki konserwowej i bardzo grube plastry pomidora. Nieestetycze i niezjadliwe. Pod łóżkiem w pokoju hotelowym znaleźliśmy butelkę po napoju, który nie należał do nas, co sugeruje, że pokoje nie są dokładnie sprzątane. Windy także pozostawiają wiele do życzenia, jedna nam się zacięła, a po zgłoszeniu tego personelowi zostaliśmy olani. Próbowano nam doliczyć do rachunku napoje z mini baru, z których nie korzystaliśmy. Obsługa niemiła, recepcjonistki ciągle w telefonie, nawet gdy goście są w holu, co też uważam za mało profesjonalne. Hotel ma widok na same stare budynki, mieści się daleko od centrum i plaży. Śniadania w prządku, jak to śniadania. Nie polecam tego miejsca i przestrzegam, pierwszy hotel z którego jesteśmy prawdziwie niezadowoleni. Za to pani rezydentka urocza, pomocna i bardzo miła, a sam wyjazd z rainbow sprawny i udany.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Niemiły początek

    Janusz, --- 21.06.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Do Hotelu przybyliśmy około północy. Pokój jaki otrzymaliśmy nr 108 z drzwiami balkonowymi o nieprzeźroczystych szybach usytuowany był w tylnej części budynku. Za drzwiami balkonowymi gdzie zgodnie z umową miał być widok na okolicę, w odległości około 3m znajdowała się pionowa ściana i hałasujący 24 godziny na dobę wyrzutnik wentylacji z sąsiadującej piekarni. I tak spędziliśmy 6 dni i nocy okupionych bólem głowy z 14 dniowego pobytu.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem