Opinie klientów o Momentum

4.0 /6
opinie
Atrakcje dla dzieci
1.0
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
4.3
Pokój
4.0
Położenie i okolica
4.3
Rezydent
5.7
Sport i rozrywka
2.0
Wyżywienie
5.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

6.0/6

Anna, Gdynia 13.07.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Wspaniały hotel!

W hotelu idealnie czysto - zarówno w pokojach, jak i częściach wspólnych. Wszystko czyszczone kilka razy dziennie. Wspaniała sympatyczna i pomocna obsługa. Śniadania różnorodne i smaczne. Pokoje bardzo ładnie wyposażone, urządzone nowocześnie i ze smakiem. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona. W sąsiedztwie hotelu restauracje, sklepy, wypożyczalnie samochodów. Z całego serca polecam.

4.0/6

SARA, DZIERZONIOW 29.06.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Pozytywnie ale lekki niesmak pozostał

Poza nieprzyjemną sytuacją przy zameldowaniu z niedostępnym pokojem, który wybraliśmy i pobytem jedną noc w zupełnie innym budynku bez klimatyzacji pobyt oceniam na dobry. Hotel położony kawałek od plaży natomiast nie stanowiło to problemu. Śniadania różnorodne, świeże i smaczne. Obsługa również przyjemna ale po wystawieniu opinii o niedziałającej klimatyzacji twierdzili, że przecież proponowali przeniesienie do innego hotelu a taka propozycja nie padła od nikogo. Dostaliśmy do pokoju jedynie wentylatory, które nie chłodziły a dmuchały powietrze także noc przy 29 stopaniach nie należała do najprzyjemniejszych :) Obsługa również twierdziła że po pierwszej nocy dostaliśmy pokój z lepszym widokiem (na basen) niż rezerwowalismy i tu szczerze nie interesował mnie lepszy pokoj, chcieliśmy tylko to co zarezerwowaliśmy. Dlaczego hotel daje możliwość rezerwacji konkretnego pokoju a następnie nie ma go dostępnego... nie jest to mój problem tylko prowadzonej polityki hotelu, że praktykuje overbooking. Baseny z przyjemnie ciepłą wodą, hotel czysty, nowoczesny i to jak najbardziej na plus. Jeśli kogoś umieszczą tak jak nas w budynku obok, bo niby nie ma dostepnego zarezerwowanego pokoju to troszkę widać słabszy standard ale nie są to jakieś bardzo złe warunki.

2.0/6

Janusz, --- 21.06.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Niemiły początek

Do Hotelu przybyliśmy około północy. Pokój jaki otrzymaliśmy nr 108 z drzwiami balkonowymi o nieprzeźroczystych szybach usytuowany był w tylnej części budynku. Za drzwiami balkonowymi gdzie zgodnie z umową miał być widok na okolicę, w odległości około 3m znajdowała się pionowa ściana i hałasujący 24 godziny na dobę wyrzutnik wentylacji z sąsiadującej piekarni. I tak spędziliśmy 6 dni i nocy okupionych bólem głowy z 14 dniowego pobytu.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem