Opinie klientów o Carine Hotel Park

5.0 /6
33 
opinie
Atrakcje dla dzieci
3.3
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
5.1
Pokój
5.5
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
3.8
Wyżywienie
4.7
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.5/6

Patryk, Police 19.07.2024
Termin pobytu: lipiec 2024

Cudowne wakacje ale zawsze mogłoby być lepiej!

Mieliśmy przyjemność spędzić nasz letni wypoczynek w Carin Hotel Park w Czarnogórze i możemy szczerze polecić ten hotel. Już od pierwszych chwil było widać, że obiekt jest nowoczesny i zadbany, co nie jest zaskoczeniem biorąc pod uwagę, że został wybudowany w 2016 roku. Położenie hotelu jest wręcz idealne. Znajduje się bardzo blisko miasta Herceg Novi, zaledwie 25 minut jazdy od malowniczego Perastu, gdzie można podziwiać niesamowite zachody słońca. W odległości 40 minut znajduje się zabytkowy Kotor, a około 1 godziny i 20 minut zajmuje dojazd do Dubrownika w Chorwacji. Do Mostaru w Bośni i Hercegowinie można dotrzeć w około 2,5 godziny – serdecznie polecamy wycieczkę do tego miasta. Lepszego umiejscowienia hotelu nie można sobie wymarzyć, szczególnie jeśli posiada się własny środek transportu, choć biuro hotelowe oferuje również zorganizowane wycieczki do tych miejsc. Widok z okna na Zatokę był oszałamiający. Pokoje były codziennie sprzątane i utrzymane w nieskazitelnej czystości. Na każdym piętrze znajdowały się krany z wodą pitną, co było bardzo wygodne. Plaża hotelowa była piękna, z darmowymi leżakami i lazurową wodą. Bar plażowy znajdował się zaledwie 10 metrów od plaży. Jedzenie w hotelu było bardzo dobre i urozmaicone. Goście mogli sami nalewać sobie wino i piwo, a drinki serwowane w barach były bardzo smaczne. Animacje odbywały się prawie codziennie, a animatorzy nie naciskali na udział, co było miłym udogodnieniem. Niestety, musimy wspomnieć o kilku minusach, które obniżyły naszą ocenę do 4,5 na 6. Taras hotelowy z zejściem na plażę był zamykany o 23:00 razem z barem, co było dość niewygodne, ponieważ po tej godzinie na plażę można było dojść jedynie przez główne wyjście hotelu i najbliższą dróżkę, oddaloną o około 150 metrów. Podczas naszego pobytu (09.07 - 17.07) zauważyliśmy, że w pierwsze trzy dni hotel nie był w pełni obłożony i obsługa radziła sobie świetnie. Niestety, po wzroście liczby gości, obsługa nie nadążała z serwisem – brakowało sztućców na kolacji, a w barze plażowym dochodziło do sytuacji, w których ludzie walczyli o kawałki pizzy. Hotel nie przewidział odpowiedniej liczby personelu na większe obłożenie, co skutkowało niemiłymi sytuacjami. Podsumowując, Carin Hotel Park to hotel z doskonałym położeniem, bardzo dobrym jedzeniem, piękną plażą i basenami. Niestety, liczba gości czasami przerasta możliwości personelu, co może wpływać na komfort pobytu. Polecamy ten hotel, jednak najlepiej przyjechać przed lub po sezonie, jeśli ktoś jest bardziej wymagający.

4.5/6

Szymon, -- 05.09.2022

Carine Hotel Biela

Carin Hotel Park to doskonałe miejsce wypadowe do zwiedzania najciekawszych zakątków zatoki Kotorskiej. W skład obiektu wchodzi duży, nowoczesny budynek, w którym ulokowana jest cześć gastronomiczna, SPA i rekkracyjno-hotelowa oraz drugi przypominający bardziej hotel butikowy obiekt zlokalizowany tuż obok - ukryty w hotelowym parku.

4.0/6

Monika Brzoskwinia 24.07.2024

A mogło być cudownie...

Do Czarnogóry wybraliśmy się po raz pierwszy. Rodzinnie, z dziadkami i 16-miesięcznym synkiem spędziliśmy tam 14 dni (2-16 lipca). Region zatoki kotorskiej zachwycił nas wprost niesamowitymi krajobrazami i krystaliczną, cudownie orzeźwiającą wodą w morzu. Hotel Carine Park to przepięknie położony obiekt, znajdujący się bezpośrednio nad morzem. Widoki mogliśmy codziennie chłonąć z balkonu naszego pokoju, którego estetyka i czystość nie budziły większych zastrzeżeń. Obsługa recepcji była przemiła i bardzo pomocna, udzielała wszelkich informacji na temat komunikacji miejskiej czy poruszania się po okolicy, zamawiała taksówki w razie potrzeby, a nawet pomagała w tłumaczeniu dokumentacji medycznej, kiedy musieliśmy z synkiem odwiedzić lekarza na miejscu. Jednak na tym nasze zachwyty związane z hotelem i organizacją pobytu niestety się kończą. Pierwsze problemy zaczęły się jeszcze przed wyjazdem, kiedy wykupiłam po dwie wycieczki fakultatywne dla siebie i partnera oraz dla rodziców, którzy z nami podróżowali. Z uwagi na fakt, że plan zakładał opiekę dziadków nad dzieckiem, kiedy my będziemy na wycieczce i na odwrót (tak, żeby obie pary mogły z nich skorzystać w pełni) wybraliśmy różne terminy dla każdej z wycieczek. Ponieważ interesujące nas wycieczki po zatoce kotorskiej i Dubrowniku odbywały się tylko w weekendy, my zarezerwowaliśmy jeden weekend, dziadkowie drugi. Na kilka dni przed wylotem okazało się, że dla wycieczek naszych i dziadków zmieniono terminy tak, że nałożyły się na siebie, co spowodowało, że jedna z par musiała zrezygnować z co najmniej jednej wycieczki, czego nie chcieliśmy robić. Dodam, że terminy wycieczek były zmieniane przez biuro podróży jeszcze trzykrotnie zanim finalnie się odbyły, także jakiekolwiek manewry organizacyjne w naszym przypadku nie miały sensu. Zdecydowałam się więc w ostatniej chwili zrezygnować z wycieczek z oferty Rainbow i na szybko (narażając się na brak miejsc) załatwiać wycieczki w biurze lokalnym. Jedynym plusem jest tu błyskawiczne zlecenie zwrotu kosztów wycieczek ze strony Rainbow. Co do samego hotelu zaznaczę, że dopłaciliśmy kilkaset złotych do pokoju z widokiem na morze. O ile widok był przepiękny, o tyle NIKT nie uprzedził nas, że podczas pobytu, praktycznie co wieczór odbywają się głośne imprezy tuż pod naszym oknami, które uniemożliwiały zaśnięcie nie tylko nam, ale przede wszystkim dziecku. Taka sytuacja jest dla mnie NIE DO PRZYJĘCIA w przypadku hotelu o standardzie 5cio gwiazdkowym. Po prostu NIE. W dodatku biorąc pod uwagę, iż obiekt ma zaplecze do organizowania imprez w miejscu, gdzie nie będzie to nikomu przeszkadzać (nie mówię tu tylko o rodzinach z dziećmi, ale także o seniorach czy osobach, które tak po prostu chcą móc zasnąć w ciszy i spokoju, do czego mają pełne prawo na wakacjach). Jeśli chodzi o jedzenie i miejsce w którym było serwowane to wiedzieliśmy, żeby nie nastawiać się na rewelację, gdyż ocena hotelu pod tym względem była bardzo średnia zarówno na stronie biura Rainbow, jak i na Booking.com. Nie można powiedzieć, że chodziliśmy głodni, ale menu bardzo często się powtarzało, w godzinach szczytu na restauracji przebywało tyle osób, że dosłownie trzeba było uchylać się przed innymi gośćmi, żeby utrzymać na talerzu swoją porcję. Owoce i lody znikały już na samym początku i trzeba było długo czekać na doniesienie kolejnych. Prawie zawsze brakowało czystych sztućców, do tego stopnia, że trzeba było stać przy pojemniku kilka dobrych minut i dopraszać się o przyniesienie nowych, a goście restauracji dosłownie rzucali się na nie i po minucie pojemnik znów był pusty. Zastawa stołowa bardzo często była niedomyte, podobnie jak stoły i krzesła (ścierane tylko pobieżnie). Znowu, w przypadku hotelu 5cio gwiazdkowego sytuacja PONIŻEJ KRYTYKI. Nie wiem czy wynikało to z niedostatecznej liczby personelu na restauracji czy jeszcze z innego powodu, w każdym razie jest to nie do przyjęcia. Ostatnia rzecz to windy. Na obiekt posiadający lekko ponad 600 pokoi są tylko cztery windy, z których tylko dwie zjeżdżają na poziom minus jeden, skąd wychodzi się bezpośrednio na plażę, promenadę i na baseny. Powoduje to, że czas oczekiwania na windę podczas powrotu z plaży w godzinach szczytu wynosił 10! minut z zegarkiem w ręku. O ile sam obiekt jest przepięknie położony to niestety nie polecam ze względu na powyższe sytuacje, które skutecznie psują atmosferę pobytu i wywołują frustrację. Sama miejscowość też jest dosyć odosobniona i możliwość dojścia do pobliskich miejscowości turystycznych, jak na przykład Herceg Novi jest mocno ograniczona (zwłaszcza dla osób nastawionych na spacery z dziećmi w wózkach). Podsumowując, staraliśmy się aby minusy nie przysłoniły nam jednak piękna kraju czarnogórskiego, który na ten moment uważam za najpiękniejsze miejsce, w jakim byłam (a trochę Europy już widziałam). Mimo wszystko przywieźliśmy stamtąd wiele pięknych wspomnień. Zamykając się w jednym zdaniu. Czarnogóra - TAK!, Carine Hotel Park - NIE!

4.0/6

Anna T. 12.07.2024

Hotel na krótki pobyt

Do Czarnogóry wrócę, do tego hotelu nie wrócę. Pokój z widokiem na morze ładny i czysty. Łazienka czysta i fajnie urządzona. Widok z balkonu zachwycający. Obsługa na recepcji miła i pomocna. Do minusów tego hotelu należy zaliczyć monotonne jedzenie i przede wszystkim nie dbanie o podpisywanie wszystkich dań - zazwyczaj zupa to był totolotek. Bez informacji, co jest w garnku. W fasolce na śniadanie znalazłam dorodny włos. Jeśli ktoś jest wege, będzie miał trudne zadanie znalezienia sobie czegoś sensownego. Windy jeżdżą bardzo powoli i są nieklimatyzowane - w środku duchota straszna. W basenach zimna woda. Bar na plaży - obsługa bardziej skupiona na myciu szklanek niż obsłudze gości. Taras na dachu hotelu za każdym razem był zamknięty, gdy chciałam wejść i zobaczyć widok - niezależnie od pory dnia. Ręcznik plażowy - 20 euro/1 szt. depozytu za wypożyczenie, płatna wymiana ręczników. Płatność gotówką. Na terenie hotelu i stołówki miziasta czarna kotka i to na plus tego hotelu, że jej nie przepędzali :) Animacje też fajne. Ten hotel to dobra baza wypadowa do zwiedzania Czarnogóry.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem