Opinie o Czas na Bałkany

5.4/6
(406 opinii)
Intensywność programu
5.1
Pilot
5.7
Program wycieczki
5.5
Transport
5.1
Wyżywienie
5.1
Zakwaterowanie
4.8

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    11

    Czas na Bałkany 3-12 październik 2015

    Robert 16.10.2015

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    czas naBałkany

    Brygida, Katowice 16.10.2023 | Termin pobytu: wrzesień 2023

    Wycieczka bardzo udana to za sprawą pani pilot , która dbała o to aby grupa się zgrała, umilała nam czas swoimi umiejętnościami wokalnymi. Jej wiedza na temat odwiedzanych krajów była bardzo duża. Bardzo jej za to dziękujemy. Zastrzeżenia mamy tylko do stanu hoteli. Życzylibyśmy sobie na przyszłość aby w hotelach było czysto i wszystko działało.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    14

    Wycieczka super, ale...

    Marta, Grudziądz 06.08.2019

    Właśnie wróciłam z wycieczki Czas na Bałkany. Ogólnie wycieczka wspaniała. Program intensywny, ale ja to lubię. Wykupiłam też wszystkie cztery fakultety i byłam bardzo zadowolona z ich realizacji. Było jednak kilka minusów, które obniżają wartość mojej oceny. Po pierwsze w trzech z pięciu hoteli na trasie brakuje windy, o czym organizator zapomniał poinformować. Dodatkowo hotel w Albanii przeprowadził bliżej niezrozumiałą segregację turystów na trzy kategorie. Pierwsza, najlepsza, pozostała w hotelu z windą. Druga (tu byłam ja) została wywieziona rozlatującym się busem do centrum. Windy brak, ale to tylko pierwsze piętro. W jednym z pokoi nie działał odpływ wody i brakowało słuchawki prysznica. Najgorzej miała trzecia grupa. W ich hotelu też brakowało windy, ale trzeba było wnieść walizki na trzecie piętro. Przy braniu prysznica wybijała woda w toalecie. Jedynie hotel Millenium w Macedonii i Grand Hotel w Neum (Bośnia i Hercegowina) miały wszystko co potrzeba szczególnie je polecam. Nasza pilotka, pani Karolina, mogła zanudzić nas swoją wiedzą na temat fleksji językowych i niestety organizacyjnie mocno mnie zawiodła. Nie lubię, gdy pilot okłamuje turystów, a pani Karolinie dość łatwo to przychodziło. Dlatego oceniam ją raczej negatywnie, choć muszę przyznać że ma dużą wiedzę. Szkoda, że mniej mówiła o kulturze, a więcej na temat różnic językowych.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    26

    Wycieczka godna polecenia ale ........ denerwujące szczegóły

    Gerard, Opole 04.08.2015

    Na początku chcę powiedzieć , że chcę napisać rzetelną a nie malkontencką opinię. Chcę po prostu przekazać moje doznania z wycieczki dla organizatorów oraz przyszłych turystów,którzy wybiorą tą imprezę. Bałkany są piękne . Jest to nasza druga nasza wycieczka , pierwsza była na Istrię płn.Dalmację.Kraje które zwiedziliśmy są różne ale piękne .Ale do rzeczy. Osoby które zadecydowały o przydziale autokaru na tę wycieczkę powinny być natychmiast zwolnione z firmy , zupełnie nie nadają się do tej roboty . Jak ktoś może wynająć autokar z fotelami obitymi dermą, skajem .Przecież wiadomo ,że w lipcu w tych krajach występują temperatury 35 - 40 stopni Celsjusza, a takie właśnie były.Nie dość,że klimatyzacja w tym 67 osobowym autokarze była niewydolna to siadając na tą ohydną dermę nie czuło się ulgi.W tylnej części autokaru dodatkowo grzała podłoga od silnika nie mówiąc o nagrzanych szybach okien, fotelach niedających się rozsunąć na bok. Kilkanaście osób siedzących z tyłu powinny otrzymać rekompensatę . Kierowcy też nie mieli łatwo manewrując tym 15 metrowym kolosem po wąziutkich i krętych drogach m.in w Czarnogórze .Autokar miał napis firmowy - Grudzień na rejestracji TK... marki Volvo .Przydzielenie tego pojazdu na tę imprezę w lipcu to jest totalne nieporozumienie i brak poszanowania klientów . Pilot p. Leszek M. owszem wiedzę na temat Bałkanów miał ale nie radził sobie z tak dużą grupą turystów . Niedociągnięcia organizacyjne denerwowały mniej lub więcej ale codziennie. Dalej hotele .Dwa hotele bez klimy . Spanie w temperaturze 36 stopni .Jeden bez windy (z bagażami na 3 piętro) .Najlepszy w Ochrydzie (hotel Sileks z plażą i leżakami nad jeziorem ). Na lipiec i sierpień powinny być inne hotele (z klimą ) ale o tym w Rainbow nikt też nie pomyślał. Przecież pieniądze nie mogą o wszystkim decydować. Turysta kupując wycieczkę nie wie czym pojedzie i gdzie będzie nocował, ale nie oczekuje też hoteli pięciogwiazdkowych za tą cenę.Następnie mentalność uczestników imprezy . Zachowywali się tak jakby jedzenie było dla nich najważniejsze.Zjadano wszystko szybko i w dużych ilościach żeby tylko ktoś inny mu wszystkiego nie zjadł. Ohydna cecha. Degustację (Monastyr św.Nauma ) traktowano jak kolejną wielką wyżerkę rozpychając się żeby tylko ktoś inny zjadł wszystkiego. Program wycieczki dobry . Ale np. zamiast zwiedzania Budvy ( 2 godziny) luksusowe hotele i jachty ruskich oligarchów, można było spędzić w Dubrowniku w którym było tak mało czasu . Także plażowanie nad jeziorem Prespańskim.Jezioro ochrydzkie (blisko hotelu było lepszą alternatywą ) . Zwiedzanie dwóch podobnych miast ( Trogir i Szybenik )jeden po drugim też jest nieco nudne.Proponuję to zmienić wtedy wartość imprezy wzrośnie .Ale zdecydowana większość programu była OK. Jak to mówią diabeł tkwi w szczegółach.Właśnie te szczegóły decydują o ogólnej ocenie .Jeden z nich (autokar)znacznie zaniży ocenę tej generalnie fajnej wycieczki.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem