Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wycieczka udana, ciekawy program i atrakcje. Natomiast Pani Pilotka bardzo lakoniczna, jeden z hoteli znacząco odbiegał standardem od 3 gwiazdek. Posiłki smaczne, natomiast siedzenia w autokarze bardzo niewygodne. Podróż długa i wymagająca, ale to wycieczka autokarowa, więc nie ma się co dziwić. Współpraca z biurem przebiegała pomyślnie, opiekunowie mili i pomocni. Hotele zbyt daleko od atrakcji, które zwiedzaliśmy. Brak oprowadzenia po stolicy Słowenii. Kierowcy prowadzili autokar bardzo dobrze.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
rozczarowalismy sie z Dubrownika, przereklamowany
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
To był nasz pierwszy wyjazd z Rainbow i nie ostatni. Dobra organizacja, w większości miłe wspomnienia. Polecam na pierwszą podróż na Chorwację – pozwoli nam obejrzeć szlagierowe atrakcje turystyczne i podjąć decyzję do czego warto wrócić już na własną rękę. I przede wszystkim polako, polako - nie ma co się spieszyć, w końcu to wakacje :)
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Program rewelacyjny, odpoczynek zorganizowany co drugi dzień to rewelacyjny pomysł. Pani Karolina jako pilotka super niesamowicie sympatyczna i kompetentna. Kierowcy Piotrek i Paweł rewelacyjni , technika jazdy super i cierpliwość. Najgorszy minus to hotel Imperial -Vodice. Katastrofa, porażka totalna , Polacy kwaterowani są w najgorszej slamsowatej cześci hotelu szczególnie pierwsze i drugie piętro. Cała grupa zlożyła reklamację do Biura Rainbow. Prosze biuro o więcej szacunku dla swoich klientów i nie pozwalanie na zakwaterowywanie nas w takich slamsach. Przy nas jedna grupa z Polski odmówiła noclegu i organizator załatwił im inny hotel. My tylko doprowadziliśmy do zmiany pokoi z pierwszego piętra, ale Rainbow na bieząco powinien reagować, bo my w tym niby hotelu nocowaliśmy 4 noce. A zdjęcia w internecie są super tylko te pokoje nie dla Polaków. Jedyny plus to polożenie nad samym morzem. Pozostałe hotele super.