Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Dobra wycieczka. Niesamowite przeżycia. Poznałem inną kulturę. Było warto to zobaczyć. Może jeszcze raz tam się wybiorę.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
1.PROGRAM: zbyt dużo powtórek z innych programów. 2.PILOTKA: zbyt chaotycznie przekazująca informacje. Zapytana raz mówi: po co Wam to wiedzieć? 3.TRANSPORT: -samolot: nierówne traktowanie klientów. Prosiłem Rainbow o miejsca obok siebie, a zostaliśmy rozdzieleni o ponad 10 rzędów. Były osoby mające miejsca razem już na bilecie elektronicznym. Mi wielokrotnie powiedziano, że na ten lot nie ma takich biletów po czym mi je wręczono w Indiach!!! -autokar: klima bez regulacji, mimo próśb często włączana nawet przy niskich temperaturach na zewnątrz. Choroba rozprzestrzeniająca się od lokalnej pilotki po całym autokarze!!! 4.ZAKWATEROWANIE: dwa hotele w porządku. Reszta hoteli tragedia. Zniszczone sprzęty, grzyb, brud, pościel wyglądająca na niezmienianą, ślady używania (plamy, włosy), brudne szyby, szafki, podłogi, lustra. Po co 3* wg Rainbow? Lepiej bez gwiazdek - skromnie lecz czysto! Po przylocie zamiast odpoczynku to 2 godziny przyjmowania ,,fachowców" od ciągle działającej klimy lub zaciętych drzwi i w końcu wymiana pokoju. Kilkakrotnie zmienialiśmy pościel. 5. WYŻYWIENIE: powtarzające się, ale wystarczające.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
nie rozumiem jak organizator może organizować taki wyjazd pry temperaturach w nocy od 5-8 stopni i rezerwować nieogrzewane hotele i autokar bez ogrzewania .Po zachorowaniu w pierwszych dniach objazdu wycieczka w ogóle nie cieszy. pomimo że wieczorami były czasami dostarczone koce albo farelki nie można było ogrzać pokoju i łazienki. czasami brakowało nawet ciepłej wody. Hotel w Dheli był skandaliczny: śmierdzący pokój stara bateria prysznicowa. Przed wyjazdem uczestnicy powinni być poinformowani o braku ogrzewania w autobusie i hotelach .zbędne safari i nocleg w loggy gdzie było bardzo zimno za mało dni w Dheli. Za dużo wolnego czasu w Orcha za mało w Radżastanie i Sarnath i jarpurze. Safari nieobowiązkowe ale płatne na Kanion i wyschnięte wodospady - też żadna atrakcja.Ponad połowa autobusu była chora i już tydzień po powrocie jesteśmy w leczeniu
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
To nie była moja pierwsza podróż do Indii, więc wiedziałam, czego się spodziewać. Na pytanie p. przewodnik jak hotele? Usłyszałam, czego można się spodziewać za taką cenę.