Opinie o Egipt - Hurghada Holiday Tour

5.0/6 (253 opinie)

5.0/6
253 opinie
Atrakcje dla dzieci
3.0
Intensywność programu
4.8
Obsługa hotelowa
6.0
Pilot
5.2
Plaża
6.0
Pokój
4.0
Położenie i okolica
2.0
Program wycieczki
5.0
Rezydent
3.0
Sport i rozrywka
4.0
Transport
5.3
Wyżywienie
4.8
Zakwaterowanie
4.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 3.0/6

    Objazd i wypoczynek haha

    Powiem tak tylko to ze poznalismy fajnych rodaków uratowało cały wypad hotel jak to okreslił kolega "Straszny Dwór" Geriatria niemiecka :)) Jedynym plusem tego miejsca to dobre wyżywienie, chyba pod to sanatorium miłości:) W sumie dokupowane wycieczki i wspólne wieczory rekompensowały wszystkie minusy, zatem te plusy przysłoniły minusy. Sama propozycja wycieczki porażka.W cenie zadnej wycieczki trzeba na miejscu dopłacić 135$ minimum plus kolejne (to akurat zrozumiałe) poza tym w standardzie *** resorty co stanowi ze nie będzie luksusów. Brakuję transparentności w tej ofercie powinno być tak: Zakwaterowanie losowo hotel 3 gwazdkowy = leciwy ale poczciwy:) wycieczki obowiązkowo do ceny wycieczki + 135$ od łba za podstawowy program i wtedy nie ma problemów na miejscu, a rezydent nie dwoi sie i nie troi jak udobruchać rozwścieczonego globthrotera:)

    Adam, Warszawa - 21.11.2022  | Termin pobytu: listopad 2022

    11/13 uznało opinię za pomocną

  • 2.5/6

    To nie była wycieczka objazdowa

    Wycieczka w ofercie była opisana jako objazdowa przez co rozumiem przemieszczanie się w trakcie pobytu w celu zwiedzania i zmienianie hoteli (minimum 1 raz) aby nie tracić czasu i nie wracać do tego samego hotelu. Podczas tego wyjazdu natomiast cały pobyt był zorganizowany w jednym hotelu i w dniu wycieczki do Luxoru spędziliśmy 7 godzin jadąc w jedną stronę i 7 godzin wracając do hotelu, w sumie 14 godzin w autokarze podczas jednego dnia. Uważam, że skoro wycieczka nazwana jest objazdową to powinniśmy przenocować w hotelu w Luxorze, a nie wracać do poprzedniego miejsca. Podsumowując była to wycieczka typu wypoczynek (nie objazdowa) z 3 wycieczkami fakultatywnymi, których zakup na miejscu był obowiązkowy. O tym w jakim hotelu spędzimy pobyt dowiedziałyśmy się dopiero na lotnisku w Hurghadzie. Pokój w hotelu był w porządku (hotel King Tut). Jedzenie było niesmaczne. Było wydawane w formie bufetu, do którego kolejka była ogromna i ciężko było się dostać. Restauracja i taras podczas każdego posiłku były przeludnione i brakowało miejsca aby usiąść, często trzeba było po prostu czekać, aż jakieś miejsce się zwolni.

    HELENA, GIZYCKO - 02.08.2022

    15/19 uznało opinię za pomocną

  • 2.5/6

    Słaba oferta

    Zdecydowanie nie polecam tej oferty, taniej wyjdzie, jeżeli zdecydujecie się na normalną ofertę z samym hotelem, a wycieczki dokupicie sobie sami. Ta oferta nie oferuje nic więcej, niż dostępne w każdej ofercie wycieczki fakultatywne. Dodatkowo przedstawiciele Rainbow na lotnisku w Egipcie oszukują i pobierają wyższą niż oficjalna opłatę za wizę, oczywiście po zgłoszeniu sprawy rezydentce, nie ma mowy o zwrocie tych pieniędzy. Hotel Elysees, który otrzymacie jeżeli nie dopłacicie do lepszego hotelu jest bardzo słaby, pierwszy pokój jaki otrzymaliśmy był tak brudny, że musieliśmy prosić o zmianę pokoju. Plaża dostępna przy hotelu jest też otwarta dla ludzi z zewnątrz, mają więc oni pierwszeństwo u obsługi, mając all inclusive cieżko doprosić się o cokolwiek.

    Michał, --- - 29.06.2022

    4/4 uznało opinię za pomocną

  • 2.5/6

    Rezydenci to handlowcy

    Poza miernymi warunkami hotelowymi, chciałbym zwrócić uwagę ze rezydenci zatrudnieni na miejscu to nikt inny jak handlowcy interesujący się jedynie wciśnięciem kolejnej wycieczki bądź miejscowej herbatki, które to w Rainbow kosztują podwójnie w stosunku do innych polskich miejscowych biur. Niestety podczas pobytu musiałem skorzystać z opieki medycznej, którą to Pani rezydent Justyna kompletnie się nie zainteresowała chociaż poinformowałem ją o tym fakcie. Wiec wsparcia nad opieką mojego nieletniego syna nie otrzymałem. Nie poleciłbym tego biura dla osób wyjeżdzających z małymi dziećmi.

    Sławek z Żor - 03.02.2020

    12/15 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem