5.0/6 (253 opinie)
1.0/6
Niestety bardzo zawiedliśmy się na Rainbow. Kupując wycieczkę objazdową tak naprawdę płacicie opłatę za przelot, transfer i 7 dni w hotelu, (w naszym przypadku 2900zł od osoby koniec września) W hotelu, której nazwy nie poznacie do momentu wylądowania i kierowania się do autobusu. W umowie była informacja o dodatkowych opłatach około 175$ na bilety wstępów, kierowców, i napiwki dla obsługi. Tak na prawdę to 175$ to cena tych 3 wycieczek, które na miejscu u rezydentki Rainbow można było kupić 30$ taniej. Gdy zapytałem rezydentki czemu w pakiecie wychodzi drożej to odpowiedziała, że dlatego że to pakiet + odrazu napiwki są wliczone, co się okazało kłamstwem bo na każdej wycieczce były zbierane dodatkowo napiwki. W ofercie informacja, że zakwaterowanie w hotelu Paradise Abu Suma (4.5 Tripadvisor) lub podobnym. My zostaliśmy zakwaterowani w Sphinx Aqua Park Resort (tylko 4.0 Tripadvisor) jednym z najniżej ocenianych hoteli w ofercie Rainbow. Pokój niezbyt czysty, jedzenie monotonne, choć najgorszą rzeczą były rozcieńczone napoje, których praktycznie nie dało się pić, nie wspominając o drinkach. Pobyt miał być all inclusive, ale żeby dostać piwo lub innego drinka niż wódka z rozcieńczoną colą trzeba było zapłacić 4$ (kosz 2l coli w sklepie na miejscu to 2zł) W hotelu brak animacje, tzn były dostępne, ale trzeba było zapłacić np 10$ na Foam Party itp. Owoce inne niż banan, pomarańcza mango - dodatkowo płatne Brak działającego Wifi, za Wifi trzeba było oczywiście dopłacić 15$ za tydzień - gdzie na lotnisku karta sim 20GB - 5$ Tylko jedna butelka wody na dzień w pokoju. Dostaliśmy pokój z 2 łóżkami pojedynczymi, po zgłoszeniu tego na recepcji powiedzieli, że dzisiaj już nie mają innych i żebyśmy przyszli jutro. Następnego dnia taka sama sytuacja. Trzeciego dnia już im powiedziałem, żeby chociaż złączyli te 2 łóżka, zrobili to dopiero po przypomnieniu czwartego dnia. Co do wycieczek to poza Luxorem nie ma nic ciekawego, zwiedzanie Hurghady mogło by trwać 1h, bo program wycieczki to 15 minut w kościele, 15 minut w meczecie, 3 minuty bazar rybny, 1h w kawiarni, 1h w bardzo drogiej perfumerii i 1h w droższym niż standardowe sklepy z pamiątkami czyli typowe nabijanie kasy "znajomym" Podsumowując odradzam tą wycieczkę i proponuje wybrać hotel samemu i wykupić wycieczki na miejscu (wyjdzie TANIEJ). Jestem pewny, że za 3500zł końcem września w Egipcie można znaleźć dużo lepszy hotel i pojechać do Luxoru
Paweł, Bielsko - 30.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024
19/19 uznało opinię za pomocną
1.0/6
Hotel Moreno - z zewnątrz wygląda jako tako, ale pokoje tragedia. Grzyb na ścianie, pęknięta umywalka, łazienka stara i brudna. Sprzątane byle jak. Kierowca spóźniał się na wszystkie wycieczki. Wycieczka Safari - opowieść o gwiazdach w języku angielskim. Fotograf sprzedający zdjęcia i film z pustyni okazał się nieprofesjonalny i nieuczciwy . Za 30 $ otrzymałam link do filmu z uszkodzonym dźwiękiem. Nie nadaje się do oglądanie. Interwencja u fotografa bezskuteczna. Interwencja u rezydentki p. Klaudii również bez efektu. Jestem zawiedziona i zniesmaczona bezradnością i brakiem chęci pomocy rezydentki . Byliśmy stałymi klientami ale już nimi nie będziemy.
MAŁGORZATA, HECZNAROWICE - 29.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024
8/9 uznało opinię za pomocną
0.5/6
Wycieczka udana sporo atrakcji za dlpdaatkowe 175 dolarów. Sam pobyt w Palm Beach Resort wspominam bardzo miło. Przede wszystkim bardzo miła usłużna obsługa - ciągle uśmiechnięta w stosunku do gości i starająca się spełniać wszystkie życzenia. Program w hotelu też bardzo ciekawy i myślę, że zadowoli dorosłych jak i dzieci. Jedzenie urozmaicone myślę że każdy znajdzie coś smacznego dla siebie. Czystość na ośrodku godna podziwu.
Jan, Barkowice Mokre - 07.03.2024 | Termin pobytu: luty 2024
13/16 uznało opinię za pomocną
0.5/6
Hotel Mareno w Hurghadzie który nam przydzielono na miejscu odbiegał od standardu 1 gwiazdki ( pleśń w pokojach, śmierdzący zgnieliza ścian prysznic , beszczelna obsługa hotelowa żerująca za wszystko napiwkami, siedzącą non stop na recepcji na telefonach komorkowaych. All inclusive - który wygląda w ten sposób że jedzenie było porcjowane, nie można było sobie nabrać np: mięsa wg własnego uznania. Hotel był wybrany przez biuro Rainbow który miał pokrywać standardy to funkcjonowania podczas wypoczynku. Jednym słowem jedną wielka porażka !!!
Jolanta z rodziną - 12.01.2025 | Termin pobytu: grudzień 2024
17/17 uznało opinię za pomocną