Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel Moreno - z zewnątrz wygląda jako tako, ale pokoje tragedia. Grzyb na ścianie, pęknięta umywalka, łazienka stara i brudna. Sprzątane byle jak. Kierowca spóźniał się na wszystkie wycieczki. Wycieczka Safari - opowieść o gwiazdach w języku angielskim. Fotograf sprzedający zdjęcia i film z pustyni okazał się nieprofesjonalny i nieuczciwy . Za 30 $ otrzymałam link do filmu z uszkodzonym dźwiękiem. Nie nadaje się do oglądanie. Interwencja u fotografa bezskuteczna. Interwencja u rezydentki p. Klaudii również bez efektu. Jestem zawiedziona i zniesmaczona bezradnością i brakiem chęci pomocy rezydentki . Byliśmy stałymi klientami ale już nimi nie będziemy.
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wycieczka udana sporo atrakcji za dlpdaatkowe 175 dolarów. Sam pobyt w Palm Beach Resort wspominam bardzo miło. Przede wszystkim bardzo miła usłużna obsługa - ciągle uśmiechnięta w stosunku do gości i starająca się spełniać wszystkie życzenia. Program w hotelu też bardzo ciekawy i myślę, że zadowoli dorosłych jak i dzieci. Jedzenie urozmaicone myślę że każdy znajdzie coś smacznego dla siebie. Czystość na ośrodku godna podziwu.
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel Mareno w Hurghadzie który nam przydzielono na miejscu odbiegał od standardu 1 gwiazdki ( pleśń w pokojach, śmierdzący zgnieliza ścian prysznic , beszczelna obsługa hotelowa żerująca za wszystko napiwkami, siedzącą non stop na recepcji na telefonach komorkowaych. All inclusive - który wygląda w ten sposób że jedzenie było porcjowane, nie można było sobie nabrać np: mięsa wg własnego uznania. Hotel był wybrany przez biuro Rainbow który miał pokrywać standardy to funkcjonowania podczas wypoczynku. Jednym słowem jedną wielka porażka !!!
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel Moreno nie spełnia żadnych oczekiwań turysty. Brud , jaszurki i robastwo na porządku dziennym. Posiłki poniżej krytyki. Obsługa beznadziejna.