Opinie o Egipt - Marsa Alam Holiday Tour, Amarina Queen Resort & Aqua Park Marsa Alam

4.7/6
(274 opinie)
Atrakcje dla dzieci
4.4
Intensywność programu
4.4
Obsługa hotelowa
5.3
Pilot
4.9
Plaża
5.0
Pokój
5.0
Położenie i okolica
4.7
Program wycieczki
4.3
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
4.5
Transport
4.8
Wyżywienie
4.4
Zakwaterowanie
4.4

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    5.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Wakacje do Egiptu

    Roza, Czarna Woda 07.01.2025 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Wszystko super hotel godny polecenia obsługa miła i uczynna .Rafy przy hotelu piękne jeszcze tam wrócimy .

    5.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    spontaniczny wyjazd na Sylwestra

    Katarzyna 19.03.2025 | Termin pobytu: grudzień 2024

    Hotel Amarina spokojny nieduży jak na egipskie standardy. przyjemny aby odpocząć od codzienności. ponoć otwarty niedawno po częściowym remoncie.

    5.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Mega hotel polecam dla rodziny z dziećmi

    Janina, Świerklany 22.06.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025

    Hotel super, mega obsługa przyjaźni dla gości , rezydent Ahmed super gość pomocny i sympatyczny towarzyszył nam na każdej wycieczce dodatkowym jego atutem była znajomość naszego języka ☺️ Polecam z całego serca

    5.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Hotel Jannah Resort

    Sebastian, Bielsko 20.05.2024

    Bardzo udany wyjazd. Gorąco polecam 👍 Hotel czysty, posiadający ciekawy wystrój wnętrza. Sympatyczna obsługa, bardzo pomocna. Wycieczki organizowane przez biuro podróży Rainbow atrakcje, urozmaicone, godne polecenia. Bardzo miły przewodnik Ziomek - gorąco polecam 👍 oprowadza wycieczki po Luksorze.

    5.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Serdecznie Polecam

    Paulina, Warszawa 27.08.2024 | Termin pobytu: maj 2024

    Mogę szczerze polecić ten hotel jedzenie było naprawdę różnorodne i bardzo smaczne w tej kwestii nie zawiodłam się,obsługa na najwyższym poziomie bardzo sympatyczni ludzie a recepcja bardzo pomocna. Naprawdę świetny odpoczynek i nie zapomniany czas

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    28

    Kolejne wakacje w Egipcie

    Eżbieta, Jelenia Góra 20.06.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Wspaniale, czysciutkio, smacznie, piękne rafy ,rybki, żółwie, ośmiornice. Wspaniale ciepłe morze, baseny, zjeżdżalnie - czuliśmy się jak dzieci.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Pobyt w czasie ferii zimowych

    Małgorzata, Pabianice 23.03.2025 | Termin pobytu: luty 2025

    Pobyt dość udany. Pokój w porządku z widokiem na ogród , codziennie sprzątany, wymieniane ręczniki, woda w butelkach tylko pokoju niedostępna w barach i restauracji. Jedzenie dobre ale w kółko to samo.Animacje ciekawe. Plaża ładna , bar przy plaży. Silny wiatr nie pozwalał na pływanie w morzu. Zejście do morza z mola ma skorodowane , ostre poręcze można pokaleczyć dłonie. Okolica bardzo spokojna , do Port Galib hotel oferuje taxi za 40 dolarów .

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Bardzo udany styczniowy pobyt

    Izabela 31.01.2025 | Termin pobytu: styczeń 2025

    Trafiony wybór hotelu. Duża przestrzeń i spokój, na czym nam najbardziej zależało. Generalnie wszystko zgodne z opisem. Duży plus za część ze zjeżdżalniami, zarówno dla dorosłych i dla dzieci. Niestety nie mogliśmy zbyt często z niej korzystać, ze względu na bardzo wietrzną pogodę. Jedzenie całkiem dobre. Obsługa hotelowa bardzo sympatyczna i pomocna. Ciekawostką była dla nas informacja o zepsutym czajniku w naszym pokoju. Kazano nam za niego zapłacić. Okazało się jednak, że to nieporozumienie i w naszym pokoju na szczęście wszystko działa. Zadaliśmy więc pytanie pracownikom recepcji, czy to normalne, że gościom każe się płacić za awarię sprzętów w pokoju? Otrzymaliśmy informację, że tak. Skoro coś się zepsuło podczas naszego pobytu, to znaczy, że my się do tego przyczyniliśmy. Trudno mi sobie wyobrazić, jak celowo zepsuć czajnik. A co w sytuacji, kiedy np. telewizor przestanie działać?... Bardzo niemiłe doświadczenie. Oskarżono nas o coś, czego nie zrobiliśmy, a na koniec nawet nikt nas nie przeprosił.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    Pozytywne wrażenia

    Nadia, Zgierz 12.06.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Pobyt w hotelu Amarina Queen wspominam bardzo pozytywnie. Największe plusy tego miejsca to smaczne i różnorodne jedzenie ( m. in. doskonałe pieczywo, stacje live cooking pasta i pizza, owoce morza, smaczne desery i świeże owoce) oraz wspaniały zespół animatorów. Codziennie Joga, aqua aerobik, water polo, gry i zabawy wieczorne... Z takim teamem nie można się nudzić! Dla osób snurkujących dostępny pomost z bezpośrednim zejściem i opieką ratownika. Dla niesnurkujących spory, schłodzony basen z wystarczającą ilością leżaków oraz kilka zjeżdżalni. Plaża piękna, piaszczysta. Bezpośrednie wejście do morza z plaży jest niemożliwe ze względu na rafę, ale można zamoczyć się po kolana i obserwować rybki. Obsługa zawsze miła i pomocna. Pokoje ( my mieszkalismy w bungalowie) wystarczająco duże i czyste. Internet działający w lobby. W okolicy nie ma nic poza pustynią ( polecamy wycieczkę quadami) i innymi hotelami. Są dwa sklepiki gdzie można kupić pamiątki. Jedyna rzecz do poprawy to drinki,które są niezbyt wyszukane i lekko sztuczne. Ogólnie oceniamy pobyt na 4+ i jesteśmy zadowoleni.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Amarina QUINN MARSA ALAM

    Mariusz, Szebnie 30.04.2025 | Termin pobytu: kwiecień 2025

    Hotel w porzadku chociaz trafil nam sie pokoj bez ciepłej wody . Po dwoch dniach udało sie załatwic zmiane pokoju z managerem hotelu. Nietety kawa w hotelu jak i w całym Egipcie fatalna . Wszystko opanowane przez Nescafe classic i to w najgorszym wydaniu aprzeciez Egipt ma blisko chociazby kawe z Etiopii. W tej klasy hotelach powinna byc jednak dobra kawa ziarnista w expresie Pani rezydent nie podjela tematu braku ciepłej wody w pokojach, za to rezydent z Ahmad z Planet tours bardzo rzeczowy i pomocny. Dobra komunikacja z nim po polsku i angielsku.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem