Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
5.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Mogę szczerze polecić ten hotel jedzenie było naprawdę różnorodne i bardzo smaczne w tej kwestii nie zawiodłam się,obsługa na najwyższym poziomie bardzo sympatyczni ludzie a recepcja bardzo pomocna. Naprawdę świetny odpoczynek i nie zapomniany czas
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wspaniale, czysciutkio, smacznie, piękne rafy ,rybki, żółwie, ośmiornice. Wspaniale ciepłe morze, baseny, zjeżdżalnie - czuliśmy się jak dzieci.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt dość udany. Pokój w porządku z widokiem na ogród , codziennie sprzątany, wymieniane ręczniki, woda w butelkach tylko pokoju niedostępna w barach i restauracji. Jedzenie dobre ale w kółko to samo.Animacje ciekawe. Plaża ładna , bar przy plaży. Silny wiatr nie pozwalał na pływanie w morzu. Zejście do morza z mola ma skorodowane , ostre poręcze można pokaleczyć dłonie. Okolica bardzo spokojna , do Port Galib hotel oferuje taxi za 40 dolarów .
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Trafiony wybór hotelu. Duża przestrzeń i spokój, na czym nam najbardziej zależało. Generalnie wszystko zgodne z opisem. Duży plus za część ze zjeżdżalniami, zarówno dla dorosłych i dla dzieci. Niestety nie mogliśmy zbyt często z niej korzystać, ze względu na bardzo wietrzną pogodę. Jedzenie całkiem dobre. Obsługa hotelowa bardzo sympatyczna i pomocna. Ciekawostką była dla nas informacja o zepsutym czajniku w naszym pokoju. Kazano nam za niego zapłacić. Okazało się jednak, że to nieporozumienie i w naszym pokoju na szczęście wszystko działa. Zadaliśmy więc pytanie pracownikom recepcji, czy to normalne, że gościom każe się płacić za awarię sprzętów w pokoju? Otrzymaliśmy informację, że tak. Skoro coś się zepsuło podczas naszego pobytu, to znaczy, że my się do tego przyczyniliśmy. Trudno mi sobie wyobrazić, jak celowo zepsuć czajnik. A co w sytuacji, kiedy np. telewizor przestanie działać?... Bardzo niemiłe doświadczenie. Oskarżono nas o coś, czego nie zrobiliśmy, a na koniec nawet nikt nas nie przeprosił.