Opinie o Egipt - Marsa Alam Holiday Tour, Amarina Queen Resort & Aqua Park Marsa Alam

4.8/6 (174 opinie)

4.8/6
174 opinie
Atrakcje dla dzieci
4.4
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
5.0
Pokój
5.1
Położenie i okolica
4.7
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
4.6
Wyżywienie
4.6
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 2.5/6

    wakacje 2024 lipiec

    W porównaniu z innymi hotelami w pobliżu jeden z gorszych resortów. Monotonne jedzenie - codziennie to samo. Restauracja “a la carte” jeszcze gorsza - nie ma sensu tracić godziny i tam iść. W dzień odlotu recepcja próbowała oszukać nas na 40€ za niby zgubioną kartę ręcznikową i nie wyjście z pokoju o czasie wymeldowania (dwie sytuacje zarzucone bezpodstawnie). Nastepnie pracownicy stwierdzili ze nie musimy płacić tych 40€ jeżeli wypełnimy na kartkach opinie hotelu 10/10. Dodatkowo w dzień przylotu dostaliśmy pokoje z bardzo głośno chodzącą klimatyzacją co doprowadziło do dostania migreny przez jedną z osób. pokoje zostały zmienione po jednym dniu więc to na plus. ogólnie nie polecam tego hotelu, lepiej szukać czegoś innego.

    Julia, Lublin - 04.08.2024  | Termin pobytu: lipiec 2024

    4/4 uznało opinię za pomocną

  • 2.5/6

    Hotel nie zasługuje na 5 gwiazdek

    Pobyt w Amarina Quuen Resolt należał do umiarkowanie udanych. Jedzenie pomimo stosunkowo dużego wyboru było słabej jakości. Potrawy były niedoprawione. Śniadania były cały czas takie same. Natomiast niektóre dania z obiadu podawane były przy kolacji. Jako przekąski przy barze na plaży były podawane mini burgery, hot dogi i frytki. Parówki do hot-dogów najpierw są gotowane, a potem smażone w frytkownicy razem z frytkami. Godziny podawania posiłków były niezgodne z pierwotnym opisem. Maszyna do robienia lodów nie działała przez cały pobyt. Słodkie przekąski w barze przy plaży to kilka sztuk słodkich produktów z ciasta francuskiego. Drinki były robione losowo. Często drink o ten samej nazwie podany drugi raz wyglądał i smakował zupełnie inaczej . W pokoju nie działał wentylator i zamek w drzwiach tarasowych. Dodatkowo przez cały czas było słychać generator wytwarzający prąd w hotelu co szczególnie przeszkadzało w nocy. Sieć WiFi była bardzo słaba, dostępna jedynie w lobby hotelowym. Ledwie można było dostarczyć wiadomość. Obsługa barmana przy barze basenowym była na niskim poziomie. Na szczęście pobyt ratowała pozostała ekipa hotelowa. Pokoje były codziennie sprzątane. Na szczególną pochwałę zasługują barmani z barów przy lobby i plaży - Alli i Hassan. Podsumuwując hotel ten na pewno nie zasługuje na 5 gwiazdek. Dałbym maksymalnie 3.

    KRZYSZTOF - 10.12.2024  | Termin pobytu: listopad 2024

    5/6 uznało opinię za pomocną

  • 2.0/6

    Opinia o hotelu

    Na wstępie pragnę opisać Państwu hotel Amarina Queen Resort który na stronie Rainbow ma 5 słoneczek a zasługuje góra na 2. W pokoju brudno, zasłony i firany posiadały pozostałości po letnich imprezach, szafę w przedpokoju po otwarciu już nie dało się domknąć, a w łazience prysznic ustawiony tak , że woda leci na całe pomieszczenie w którym odpływ usytuowany był w najwyższym punkcie co dawało efekt kąpieli z wodą do kostek. Właśnie z powodu stojącej wody na ścianie w przedpokoju sąsiadującej z łazienką widać zagrzybienie powierzchni. Drzwi na taras nie dało się zabezpieczyć (zamknąć na zamek) co wymuszało konieczność zabierania wszystkich cennych rzeczy. taki obraz pokoju dopełnił jeszcze basen z problemami filtracji i ogrzewania co spowodowało że woda osiągała w nim maksymalną temperaturę około 26 stopni. Wiele spraw na pewno można załatwić na miejscu ale z powodu bardzo słabej znajomości języka polskiego przez przedstawicieli Rainbow (normalna rozmowa była tylko z rezydentem który był oczywiście zabiegany) sporo osób z wycieczki było bardzo rozczarowanych. Dopłaciłem do pokoju z widokiem na morze 327 złotych , niestety pokój który otrzymaliśmy nie spełnił tych oczekiwań co widać na zdjęciach w załączniku. Jak mi później wyjaśniono po złożonej reklamacji za ten pokój zapłaciłem bo takie są standardy Rainbow. Moja rada nie dajcie nabrać się na dopłaty, więcej załatwi się na miejscu ( oczywiście nie przez rezydenta ). Wycieczki fakultatywne do Luxoru i na Egibskie Karaiby - super, ale tylko dlatego że na miejscu był super przewodnik bo jak już wspominałem opiekun z Rainbow nie byłzbyt komunikatywny. Hotel oceniam na 2 a wycieczki na 4. Michał Mikołów.

    Michał, Mikołów - 23.02.2025  | Termin pobytu: listopad 2024

    1/2 uznało opinię za pomocną

  • 2.0/6

    Slaby rezydent hotel na odludziu

    Rezydent kamol totalna porazks jjedzenie slabe o 21 nie bylo co robic w hotelu piwo cieple wodka ciepla i niedobra

    Karol, Łódź - 13.07.2024  | Termin pobytu: czerwiec 2024

    1/4 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem