Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
28-29 09.2024 witamy nie pierwszy raz byliśmy w egipcie ale ten chotel jest bardo słaby plaża oraz leżaki brudne jedzenie jak to w Egipie ale wiecznie wszystkiego brakowało poza bułkami i jakąś psudo zupą kazali nam zapłacić żę niby uszkodziliśmy brodzik w łazieńce 40$ tzn pleksę ale też przez ten okres nikt nie naprawił to jak mieliśmy się wziąść prysznic?jeżeli ktoś dostanie znowu ten pokuj to przypuszczam że też zapłaci wybraliśmy ten hotel ze względu na sieć hoteli Amarina w churgadzie byliśmy już dwa razy hatel rewelacja polecam nazywa się Amarina abu resort spa
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel niestety nie zasługuje nawet na 2 gwiazdki. Bardzo brudno, odpadają elementy wyposażenia jak np ścianka w łazience. Brak wanny a nawet brodzika w prysznicu więc jak ktoś ma małe dziecko musi kombinować z kąpielą. Wyżywienie monotonne, jedzenie bardzo kiepskie i słabej jakości. Brak możliwości kąpieli w morzu. Woda tylko po kostki a dalej rafa, można się kąpać tylko z końca pomostu gdzie raczej odważą się tylko dobrze pływające osoby. Brak takiej informacji w opisie oferty rainbow i przez konsultantów uważam za karygodne. Do tego hotelu można jechać tylko po to aby popływać w basenie, totalnie zniszczyło nam to zamysł całych wakacji. Do Egiptu raczej jeździ się dla morza, nie basenu. Brak jakichkolwiek atrakcji dla dzieci. Był klubik dziecięcy, zamknięty przez cały okres naszego pobytu. Jedyne co to plac zabaw i brodzik w basenie. Jedyny plus na jaki zasługuje ten hotel to obsługa, bardzo miła, bez ciśnienia na napiwki, uśmiechnięci, zagadują, jak jest jakiś problem (np. W naszym pokoju częsty brak ciepłej wody) to szybko działają i rozwiązują. Podsumowując są to nasze najgorsze wakacje w stosunku do ceny. Hotel z rodzaju tych najgorszych, bez dostępu do morza. Nikomu bym go nie poleciła.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Amarina Queen Resort. Hotel raczej o niskim standardzie. Napewno nie na 5 czy 4*. Bardzo ograniczony dostęp do podstawowych udogodnień... napewno są dużo lepsze w tej cenie.....
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel powinien mieć trzy a nie pięć gwiazdek, łazienki brudne, klimatyzacja głośna nie chłodzi tylko dmucha, w łazience wielki mega pająk, rafy to tam nie ma, jak mnie nurkujesz to zapomnij o kompieli. Jedyny plus to ciepło.