Opinie klientów o Egzotyka Light - Kuba - Varadero

4.9 /6
199 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.9
Intensywność programu
4.2
Obsługa hotelowa
5.1
Pilot
5.1
Plaża
5.6
Pokój
4.9
Położenie i okolica
5.2
Program wycieczki
5.0
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
5.0
Transport
5.4
Wyżywienie
4.4
Zakwaterowanie
4.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Tatiana, Łódź 20.01.2018
Termin pobytu: styczeń 2018

Mieszane odczucia

Najnowszy hotel w Varadero ale bardzo niechlujnie wykończony . Popękane płytki w korytarzach, zardzewiałe lampy, brudne pokrycia foteli i kanap w lobby. Wyżywienie codziennie prawie jednakowe, nie na poziomie 5*, czasami żenująco mały wybór. Drinki przygotowywane w szklankach tylko w jednym barze, choć i tutaj przez cały tydzień nie było limonek , a mięta sporadycznie. Pozostałe bary nie do przyjęcia. Podobno lepiej było w strefie elite, ale nikt przy zakupie wycieczki nie zaproponował nam dopłaty do tej opcji. Pierwsze 2 dni pobytu pogoda była fatalna. Zimno i wietrznie. Nie było co ze sobą co zrobić, żadnego miejsca by posiedzieć (kafejka wypełniona), żadnych atrakcji, a to dlatego, ze wszystko (przy dobrej pogodzie muzyka na zywo, taras z fotelami) umiejscowione w lobby, w którym hulał wiatr (lobby otwarte na przestrzał wiec fotele poskładane, muzycy nie grają, stagnacja). Do rzeczy zasługujących na pochwale należy codzienne wieczorne show, naprawdę na bardzo wysokim poziomie, duże pokoje, plaża, baseny, strefa basenowa dla dzieci, obsługa, muzyka na żywo . Podsumowując, iberostar dla mnie przepadł jako sieć oferująca pewien standard. Myśle,ze jeśli nie pojawi się tam dobry „gospodarz” zarządzający tym obiektem to z każdym miesiącem będzie gorzej, a szkoda bo pierwsze opinie były bardz dobre!

3.0/6

Robert 17.03.2024
Termin pobytu: marzec 2024

Potrzeba dużo dystansu...

Hotel Iberostar bella vista. Obiekt dla mało wymagających gości. Wyżywienie w miarę możliwości które panują w kraju. Ciągle kolejki nawet po łyk wody. Pobieranie dodatkowej kwoty od klientów 115 euro podczas objazdu egzoryka light to kpina. Jest to cena za bilety wstępu oraz napiwki oraz przewodnika (podczas 2 dniowej wycieczki wchodziliśmy do jednego muzeum gdzie cena wstępu wynosiła na miejscu ok 1 dolara. Przewodnik nawet nie wchodził, żeby coś opowiedzieć.

3.0/6

Ireneusz 27.01.2024

Wypoczynek po wycieczce objazdowej

Stan hotelu nawet na warunki Kuby maksymalnie 3 gwiazdki (na objazdówce nocowaliśmy w hotelach 3*). Na zdjęciach zamieszczonych w ofercie rainbow ukryto fakt, że na przeciwko hotelu jest rafineria. Na 7 spędzonych nocy, przez dwie noce w naszym skrzydle śmierdziało z rafinerii siarkowodorem (smród zgniłych jaj). Czwartego dnia była awaria kanalizacji piętro wyżej, przez dwa dni w łazience śmierdziało kanalizą. Uszkodzony sejf, niesprawny zamek drzwi, brudna pościel, po dwu dniach walki braki usunięto. Na trzecim piętrze, lewe skrzydło na korytarzu połuczone płytki na posadzce. Wyżywienie urozmaicone i smaczne 5*

3.0/6

Rafał , Kraków 24.02.2024
Termin pobytu: luty 2024

Tak sobie

Hotel bardzo słaby , jedzenie słabe - ogólnie dla nie wymagających klientów Chować wszystko cenne przed sprzątaczkami bo rzeczy znikają ( ubrania , kosmetyki , lekarstwa ) To bardzo biedny kraj więc biorą wszystko W hotelu braki napojów do drinków ( rumu nie zabraknie :D ) owoce nie dojrzałe i kolejki po coś nadającego się do zjedzenia I tu ale … inne hotele jeszcze gorsze haha ( tylko Intercontinental wyglądał lepiej )
144454650
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem