2.5/6
Wycieczka Light - Kuba - Varadero to 2 wycieczki : do Hawany i do Trynidadu . Wycieczka do Hawany bardzo ciekawa, pilot pan Damian uśmiechnięty , bardzo dobrze przygotowany i życzliwy. Atrakcyjny przejazd starymi samochodami po Hawanie. Wycieczka do Trynidadu trochę rozczarowuje. Długi ( ponad 4 godziny przejazd)i w końcu małe , kolonialne miasteczko, które w porównaniu z hawaną to senna prowincja. Ciekawe są widoki po drodze do Trynidadu : wsie bardzo ubogie, ludzie stojący przy drodze w oczekiwaniu na transport i przyroda ... Polecam dodatkowo płatną wycieczkę na Cayo Blanco ale o ile to możliwe małym katamaranem ( organizuje biuro kubańskie- przedstawiciel w hotelu koło recepcji). Przepiekna wyspa , białe plaże , ciepły ocean. W samym Varadero polecam przejazd turystycznym autobusem po całym półwyspie ; marina , nowoczesne hotele. park narodowy.
Beata, Lodz - 16.01.2020
15/17 uznało opinię za pomocną
2.5/6
Katarzyna, WIGGENSBACH - 17.06.2022
13/25 uznało opinię za pomocną
2.5/6
Hotel w żadnym stopniu nie można zakwalifikować na 5gwiazdek.Reczniki poplamione i brudne kołdra bez powłoki wielorazowego użytku. Klimatyzacja musiała być wyłączona gdyż zagrzybienie i stęchlizna uniemożliwia użytkowanie. Limitowanie papieru toaletowego uniemożliwia swobodne korzystanie z WC. Plaża wąska co przy pełnym obłożeniu gości wiąże się z walka o leżaki nie mówiąc o miejscach przy basenie. Opieka rezydentów żadna. Wycieczki propnowane przez biuro z płatnością w tylko euro są niekorzystne dla Polaków gdyż swobodnie można płacić gdzie indziej w dolarach a kurs PLN do $ jest korzystniejsze w rozliczeniu niż w €. 10%.
Natalia, --- - 27.02.2024 | Termin pobytu: luty 2024
2/2 uznało opinię za pomocną
2.5/6
Główne zastrzeżenia mamy do hotelu - resort Resonance podzielony na dwie strefy Music i Blue - przydzieleni zostaliśmy do hotelu Music, co skutkowało głośną muzyką, na terenie całego obiektu, do późnych godzin nocnych. Minusem jest również organizacja wyjazdów na wycieczki - zawsze zbiórka i rozwiezienie uczestników odbywała się w tej samej kolejności, co skutkowało tym, że przy wczesnych wyjazdach i późnych powrotach byliśmy pozbawieni posiłku, oraz spędzaliśmy najdłuższy czas w autokarze. Co do obsługi rezydenckiej - panie przewodniczki powinny upominać turystów na temat punktualności, niestety mentalność polaczków jest jaka jest, tym bardziej na wakacjach, i gdzieś mają, że inni czekają, a było to nagminne. Wypadałoby również, aby panie zwracały uwagę napastliwym żebraczom na wyjazdach, co czynili rezydenci innych wycieczek.
Monika, - 28.03.2025 | Termin pobytu: styczeń 2025
0/0 uznało opinię za pomocną