Opinie klientów o Egzotyka Light - Kuba - Varadero

4.6 /6
181 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.8
Intensywność programu
4.2
Obsługa hotelowa
4.6
Pilot
5.2
Plaża
5.5
Pokój
4.1
Położenie i okolica
5.2
Program wycieczki
5.0
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.8
Transport
5.4
Wyżywienie
4.2
Zakwaterowanie
4.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.5/6

Joanna Blanka, Mierzyn 24.11.2019

hotel nieciekawy

Hotel zepsuł cały urok wyjazdu. Brak pościeli,brak ręczników. Regularny brak szkła w barach co powodowało że obsługa nie wydawała napojów. W pokoju robactwo więc wróciliśmy pogryzieni. Brudno, na plaży mało leżaków . Monotonne posiłki. Ostatniego dnia klucz do pokoju rozkodował się o 9 rano nie mogliśmy się doprosić otwarcia pokoju przez ponad 2,5 godziny (czterokrotna wizyta w recepcji i ostatecznie telefon do rezydenta ), nerwy i lęk, że nie zdążymy na lotnisko.

2.5/6

Damian, Chorzów 18.04.2022

pobyt

Kuba jest piękną wyspą z miłymi biednymi mieszkańcami. hotel położony w dużym ogrodzie, część budynków w remoncie.

2.5/6

Jakub Damian, --- 09.03.2024
Termin pobytu: luty 2024

Oczekiwania kontra rzeczywistość

Kupiliśmy z mężem wycieczkę 16 dniową z dwoma hotelami po 7 dób w każdym z nich.Po przylocie zostaliśmy przetransportowani autokarem do pierwszego hotelu Memories Varadero 4*, na miejscu zostaliśmy zakwaterowani.Po wejściu do pokoju musieliśmy wywietrzyć pomieszczenie ponieważ śmierdziało stęchlizną, niewiele to dało ponieważ zapach był również w łóżku i na poduszkach. W łazience była wanna z całym zagrzybiałym sylikonem. Nie mieliśmy w pokoju wody butelkowanej mimo że woda z kranu nie jest zdatna do picia. Ręczniki nie były zmieniane przez cały tydzień mimo że były naszykowane na podłodze do zabrania. Ręczniki plażowe otrzymaliśmy po odnalezieniu pani sprzątającej( zabrała je z sąsiedniego pokoju) W restauracji przez pierwsze trzy dni nie mieliśmy pieczywa ani masła. W barach były czasowe braki(kilka godzin lub np.dzień) kawy, mleka, piwa.Wody gazowanej ani napojów gazowanych nie ma wcale, jedynie soki z tamtejszych owoców-niekoniecznie smaczne. Dobrze że w programie były wycieczki to chociaż w restauracjach na mieście jedzenie było zjadliwe. W restauracjach hotelowych jedzenie biedne, monotonne, niedoprawione. Nie działa jacuzzi w salonie spa. Obiekt duży z ładną zielenią i zimnymi dwoma basenami w których znajdują się bary.W drugim hotelu Grand Aston Varadero jest dużo lepiej, hotel jest nowy. W głównej restauracji różnorodne jedzenie, natomiast w restauracjach a'la carte jest to samo tylko ładniej podane. Ogólnie na Kubie nie ma co się nastawiać na all inclusive ponieważ można się rozczarować. Fakt widoki są ciekawe i interesujące ale nie rekompensują zawodu jaki zaznaliśmy po przybyciu na miejsce. Nie ma również co liczyć na zakupy w mieście ponieważ Kuba to bardzo biedny kraj i nie zawsze dostaniemy to co byśmy chcieli. Po rozmowie z wieloma gośćmi słyszeliśmy podobne opinie do naszej.

2.5/6

Alesia 03.02.2022

Memories 2022 styczen

Jak na rzekome 4* to :brak baru przy plaży, ładna restauracja najbliżej 50 m metrów od plaży zamknięta,udogodnienia w wersji diamond club jakby ukrywane przez recepcję i resztę obsługi,trzeba być dociekliwym aby z nich skorzystać,rosyjscy goście którzy już dawno opanowali ten hotel wiedzą że na filiżankach i szkle można znaleźć ślady damskiej szminki( zaliczyliśmy na własnej skórze) przychodzą do baru z własnym "wyposażeniem ".Wszystko usprawiedliwia covid.Jezeli jesteś nie wymagającym gościem i nie zwracasz uwagi na detale to niedociągnięcia i braki cię nie zdenerwują.Hotel ma ogromny areał ,do restauracji na śniadanie możesz iść nawet 20 minut (chyba że masz szczęście i zawiezie cię melex)i najlepiej zjawić się tam już po 7 rano później ścisk i tłok, kolejki ,a byliśmy nie w szczycie sezonu. Trzeba przyznać że o zieleń i ogród dbają szczególnie.Pokoje codziennie porządnie sprzątane,warto mieć jakiekolwiek suveniry z Polski, dla obsługi( są wdzięczni i nie wybredni)których niestety mieliśmy za mało,szkoda że ludzie o tym nie pisza ale w sklepach u nich pusto i cierpią na niedostatek wszystkiego. Jak na nasze pierwsze zetknięcie się z Kubą wrażenia pozytywne ale ,Rainbow bardzo ryzykuje klasyfikując ten hotel na 4* i sprzedając go w cenie ok 5 tys za skierowanie. Wypozyczalnia aut i skuterów na terenie hotelu zamknięta dla zwykłego gościa na pytanie do managera hotelu uzyskaliśmy odpowiedź że trzeba zamawiać e-mailem dużo wcześniej.......Jedynie program artystyczny i starania animatorów ocenilibysmy na 4* można rzec że "stają na głowie".Pan Łukasz rezydent bardzo oczytanyi kompetentny jeżeli chodzi o wiadomości na temat Kuby geografii historii i obyczajów zycia społecznego na temat hotelu już mniej i nie tak "bardzo".Jezeli trafi się wam "dobra" cena powinniście zobaczyć Kubę .
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem