Opinie klientów o Egzotyka Light - Kuba - Varadero
3.6 /6
39
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.6
Intensywność programu
4.2
Obsługa hotelowa
3.8
Pilot
5.1
Plaża
5.0
Pokój
3.9
Położenie i okolica
4.7
Program wycieczki
5.0
Rezydent
4.5
Sport i rozrywka
4.2
Transport
5.4
Wyżywienie
4.0
Zakwaterowanie
4.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
1.5/6
Michał 27.01.2018 Termin pobytu: luty 2018
zdecydowanie nie polecam
Hotelu nie polecam! Lepiej dopłacić i wybrać inny jeśli chce się odpocząć w dobrych warunkach. Ten obiekt powinien być usuniety z oferty z wielu względów.
1.0/6
Christof, Morąg 18.03.2024 Termin pobytu: luty 2024
Nie polecam
Jedyna pozytywna sprawa to Pani Rezydentka. W hotelu brakowało kawy piwa . 98 % obłożenia to Rosjanie którzy pili na umur bili się w restauracji. Jedzenie. Glodni nie chodziliśmy. Ale wiadomo jaki kraj . Przez 4 dni nie było żadnego pieczywa maslo było 2 razy . Obiad i kolacja 7 dni to samo smażone mieso i ryba. Obiekt zadbany. Aaa i najważniejsze internetu brak. Był przez 2 dni. Potem dostaliśmy na 2 godz na jeden dzień. A potem cytuje maszynum się zepsuła.
1.0/6
Kamil, Czerwionka -Leszczyny 03.01.2023 Termin pobytu: grudzień 2022
Roc Varadero w Grudniu
Miejsce sliczne, nad samym oceanem, pogoda wyborna, hotel okay ale wymagajacy gruntownego remontu (dziury w scianach, niedomykajace sie drzwi, wiatr hulajacy z dziur miedzy oknami), obsluga hotelu dramatyczna: nie chca po angielsku chociaz umieja, tylko hiszpanski, barmani wolni jak zolwie, jedzenie dziennie tak samo dramatyczne... tylko na wigile sie postarali, raczej nie wroce.
1.0/6
MARGERITA DOROTA, BYDGOSZCZ 07.03.2020
Rozczarowanie
Moim skromnym zdaniem, ten hotel nie powinien być w Państwa ofercie, wszystkie hotele na objeździe były zdecydowanie lepsze od tego. Panie sprzedające imprezę, powinny poinformować klienta o różnicach wynikających w wyżwieniu, obsłudze, a nie tylko o różnicach atrakcji pomiędzy hotelami. Powinien być przedstawiony pełen wachlarz ofert. Nie chodzi o to tylko by sprzedać, ale aby klient poczuł się w pełni usatysfakcjonowany. Cena imprezy powinna być wyższa, co za tym idzie, lepszy standard hotelu, nie wprowadzałoby to klienta w błąd. Jedyne pocieszeniem jest to, że nie wylądowaliśmy w hotel Sun Beach 🙄. Z rozrzewnieniem wspominam pobyt w hotelu** na objeździe.