Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel Iberostar bella vista. Obiekt dla mało wymagających gości. Wyżywienie w miarę możliwości które panują w kraju. Ciągle kolejki nawet po łyk wody. Pobieranie dodatkowej kwoty od klientów 115 euro podczas objazdu egzoryka light to kpina. Jest to cena za bilety wstępu oraz napiwki oraz przewodnika (podczas 2 dniowej wycieczki wchodziliśmy do jednego muzeum gdzie cena wstępu wynosiła na miejscu ok 1 dolara. Przewodnik nawet nie wchodził, żeby coś opowiedzieć.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Stare miasto w Hawanie to zdecydowanie miejsce warte uwagi. Kolorowe budynki, stare amerykańskie samochody. Warto się nimi przejechać. Wrażenia gwarantowane. Miasto ma swój urok. Polecam zobaczyć ,pospacerować po wąskich uliczkach. Należy uważać na ludzi ponieważ są trochę natarczywi, proszą o pieniądze, słodycze , leki ale tam to jest na porządku dziennym. Trynidad natomiast mnie nie zauroczył a wręcz nawet pozostał niesmak. Wycieczka naciągana która trwała cały dzień a nic ciekawego nie zobaczyliśmy. Na obiad czekaliśmy ponad 2 godz. Wszędzie ludzie którzy są nachalni i wręcz bezczelni. Chodzą za turystami prosząc a wręcz nawet wymuszając pieniądze, słodycze i leki. Zaglądają do toreb. Dzieci bijące się o każdą rzecz wyrywające sobie nawzajem słodycze. Ale tego uczą turyści. Moja rada nie dawać niczego choć bardzo ma się ochotę im pomóc. Miasteczko może ma swój urok ale przyćmił go krzyk, wrzask i nachalność mieszkańców. 4 godz. jazdy autobusem a wrażeń zero. Nie polecam.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Niestety pomimo naprawdę dobrego pierwszego wrażenia, 2-dniowy pobyt w tym hotelu zaliczam do najsłabszych elementów naprawdę udanego wyjazdu na Kubę. Bellevue Puntarena Playa Caleta to hotel dwóch skrajności: obok naprawdę przestronnych pokoi (polecam rezerwację z widokiem na ocean) i dość urokliwej, niezatłoczonej plaży, bardzo zawiodłem się na wyżywieniu i jakości obsługi hotelowej, które wyraźnie odbiegały od standardów nawet tych niżej ocenianych hoteli na całej wycieczce objazdowej. All inclusive jest tutaj dość umowne, jako, że bar podczas mojego pobytu nie oferował nic poza kawą, piwem, colą oraz przekąskami w okolicach basenu. Z uwagi na swoje dość odosobnione położenie, wyprawa po pamiątki (sklep hotelowy jest dość drogi) może okazać się czasochłonna - z hotelu do centrum i z powrotem kursują autobusy, niestety nie zawsze docierają o ustalonych godzinach. Biorąc pod uwagę, że w podobnym przedziale cenowym można znaleźć hotele o nieco lepszym standardzie, polecam rozejrzeć się za alternatywą.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pokoje czyste i schludne. Widok z siódmego piętra na plaże cudowny. Plaża czysta i zadbana. I to niestety jedyna plusy hotelu. Wyżywienia to porażka nie było naprawdę w czym wybrać. Brak owoców oprócz arbuza zmiażdzonego, pieczywo stare i nie dobre. Brak wędlin, brak sera brak jogurtów. Standard barów, obsługi bardzo niski. Przez cały pobyt brak Pina Colady tłumaczyli się zepsutym blenderem. Jakość alkoholi i napojów bardzo niska. W hotelu przeważnie sami Rosjanie i to chyba wynik niskiego poziomu. Mało wymagający klient.Więcej nie odwiedziłabym Bellevue Puntarena Playa Caleta.