Opinie o Egzotyka Light - Kuba - Varadero, Royalton Hicacos Resort & Spa

4.9/6 (87 opinii)

4.9/6
87 opinii
Intensywność programu
4.3
Obsługa hotelowa
5.5
Pilot
5.2
Plaża
6.0
Pokój
3.8
Położenie i okolica
5.5
Program wycieczki
5.0
Rezydent
3.0
Sport i rozrywka
3.0
Transport
5.4
Wyżywienie
4.3
Zakwaterowanie
4.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 3.0/6

    Zmiana hotelu na niższy standard w dniu przyjazdu:(

    Zmieniono nam hotel na dużo gorszy. Dowiedzieliśmy się o tym po przylocie. W restauracji były brudne naczynia. Na zewnątrz wieczorami smród, ze nie można otworzyć okna.

    Ewa Katarzyna - 15.02.2024  | Termin pobytu: luty 2024

    1/1 uznało opinię za pomocną

  • 2.5/6

    mini objazdówka po Kubie

    Wycieczka Light - Kuba - Varadero to 2 wycieczki : do Hawany i do Trynidadu . Wycieczka do Hawany bardzo ciekawa, pilot pan Damian uśmiechnięty , bardzo dobrze przygotowany i życzliwy. Atrakcyjny przejazd starymi samochodami po Hawanie. Wycieczka do Trynidadu trochę rozczarowuje. Długi ( ponad 4 godziny przejazd)i w końcu małe , kolonialne miasteczko, które w porównaniu z hawaną to senna prowincja. Ciekawe są widoki po drodze do Trynidadu : wsie bardzo ubogie, ludzie stojący przy drodze w oczekiwaniu na transport i przyroda ... Polecam dodatkowo płatną wycieczkę na Cayo Blanco ale o ile to możliwe małym katamaranem ( organizuje biuro kubańskie- przedstawiciel w hotelu koło recepcji). Przepiekna wyspa , białe plaże , ciepły ocean. W samym Varadero polecam przejazd turystycznym autobusem po całym półwyspie ; marina , nowoczesne hotele. park narodowy.

    Beata, Lodz - 16.01.2020

    15/16 uznało opinię za pomocną

  • 2.5/6

    Oczekiwania kontra rzeczywistość

    Kupiliśmy z mężem wycieczkę 16 dniową z dwoma hotelami po 7 dób w każdym z nich.Po przylocie zostaliśmy przetransportowani autokarem do pierwszego hotelu Memories Varadero 4*, na miejscu zostaliśmy zakwaterowani.Po wejściu do pokoju musieliśmy wywietrzyć pomieszczenie ponieważ śmierdziało stęchlizną, niewiele to dało ponieważ zapach był również w łóżku i na poduszkach. W łazience była wanna z całym zagrzybiałym sylikonem. Nie mieliśmy w pokoju wody butelkowanej mimo że woda z kranu nie jest zdatna do picia. Ręczniki nie były zmieniane przez cały tydzień mimo że były naszykowane na podłodze do zabrania. Ręczniki plażowe otrzymaliśmy po odnalezieniu pani sprzątającej( zabrała je z sąsiedniego pokoju) W restauracji przez pierwsze trzy dni nie mieliśmy pieczywa ani masła. W barach były czasowe braki(kilka godzin lub np.dzień) kawy, mleka, piwa.Wody gazowanej ani napojów gazowanych nie ma wcale, jedynie soki z tamtejszych owoców-niekoniecznie smaczne. Dobrze że w programie były wycieczki to chociaż w restauracjach na mieście jedzenie było zjadliwe. W restauracjach hotelowych jedzenie biedne, monotonne, niedoprawione. Nie działa jacuzzi w salonie spa. Obiekt duży z ładną zielenią i zimnymi dwoma basenami w których znajdują się bary.W drugim hotelu Grand Aston Varadero jest dużo lepiej, hotel jest nowy. W głównej restauracji różnorodne jedzenie, natomiast w restauracjach a'la carte jest to samo tylko ładniej podane. Ogólnie na Kubie nie ma co się nastawiać na all inclusive ponieważ można się rozczarować. Fakt widoki są ciekawe i interesujące ale nie rekompensują zawodu jaki zaznaliśmy po przybyciu na miejsce. Nie ma również co liczyć na zakupy w mieście ponieważ Kuba to bardzo biedny kraj i nie zawsze dostaniemy to co byśmy chcieli. Po rozmowie z wieloma gośćmi słyszeliśmy podobne opinie do naszej.

    Jakub Damian, --- - 09.03.2024  | Termin pobytu: luty 2024

    1/2 uznało opinię za pomocną

  • 2.0/6

    Rozczarowanie

    To był mój trzeci pobyt na Kubie i niestety zdecydowanie najgorszy. Widać duży kryzys w kraju , braki jedzenia nawet w hotelu , brak paliwa (nie mogliśmy wypożyczyć samochodu oraz odwołano nam prywatną wycieczkę łodzią ). Hotel bardzo stary (ale tego się spodziewaliśmy ) i bardzo zaniedbany , choć personel stara się jak może , ale brak mu narzędzi do utrzymania standardu ( podarte i sprane ręczniki, pościel w kolorze szarym itp). wykupiliśmy opcję club diamond , zdecydowanie wyrzucone pieniądze - brak lounge przeznaczonego dla członków klubu w którym można wypić drinka i zjeść przekąski w kameralnej przestrzeni, w czasie wieczornego zameldowania club w ogóle był zamknięty , consierge w klubie zupełnie bezużyteczny, jedynie dobrze funkcjonowała wydzielona plaża dla członków klubu. Niestety czarę goryczy przepełniło okradzenie naszych walizek na lotnisku . Kubańczycy są w trudnej sytuacji , a jeszcze podcinają sobie gałąź na której siedzą , jest to dla mnie zupełnie nie zrozumiałe i smutne . Więcej na Kubę nie polecimy

    Kasia z rodziną - 06.01.2024  | Termin pobytu: grudzień 2023

    14/15 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem