Opinie o Egzotyka Light - Kuba - Varadero, Sol Sirenas Coral

4.9/6
(134 opinie)
Atrakcje dla dzieci
3.3
Intensywność programu
4.3
Obsługa hotelowa
4.5
Pilot
5.2
Plaża
5.7
Pokój
3.9
Położenie i okolica
5.2
Program wycieczki
5.0
Rezydent
4.5
Sport i rozrywka
4.8
Transport
5.4
Wyżywienie
4.3
Zakwaterowanie
4.5

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Egzotyka Light.

    WOJCIECH JAN, BYDGOSZCZ 19.01.2018 | Termin pobytu: grudzień 2017

    Jechać i się nie zastanawiać !

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    23

    Bardzo przyjemny hotel w przepięknym ogrodzie

    Warszawa 07.12.2015

    Do hotelu Sol Sirenas Coral trafiliśmy przypadkiem. Razem z mężem kupiliśmy wczasy w hotelu Belive Experience Turquesa, po przylocie okazało sie, że jest tam remont i biuro przedniosło nas do Sol Sirenas. Nie żałujemy. Hotel jest położony w przepięknym, doskonale utrzymanym ogrodzie. Jest kilka basenów, mnóstwo leżaków (dla nikogo nie zabraknie). Największym atutem Sol Sirenas jest jednak plaża. Przepiękna, szeroka, z drobnym piaseczkiem, bardzo dobrze utrzymana. Mnóstwo leżaków, sympatyczni Panowie pomagają rozłożyć, wybrać dogodne miejsce. Obsługa bardzo miła, pokoje duże, przestronne, codziennie sprzątane. Na jedzenie nie można narzekać ponieważ wybór jest naprawdę duży:) Każdy znajdzie coś dla siebie. Przepyszne owoce, słodycze i lody:) Nie zapominajmy jednak, że jesteśmy na Kubie, a więc czasem zabraknie musztardy, czasem masła, czy nawet filiżanek do kawy:)

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    32

    SS Coral 2016

    Janek 18.07.2016

    Bardzo dobry hotel z przemiła obsługą. Gorzej z opieką rezydentów.Nieprzyjemne zdarzenie, które miało miejsce tuż po zakwaterowaniu w hotelu było załatwiane przez rezydenta Pana Marka M. opieszale i naprawione dopiero w trzecim dniu pobytu. Najważniejsze dla niego było w pierwszej kolejności zapisywanie na wycieczki a nie rozwiązywanie problemów klientów Rainbow. Dział reklamacji w którym zgłosiłem zaistniałe zdarzenie na kolejną reklamację nie reaguje tłumacząc się brakiem określonego terminu. Czekam ponad 4 miesiące i po wysłaniu 5 maili jak narazie cisza . Nie rozumiem czemu decydenci Rainbow nie starają się

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Kuba 2024 styczeń

    Maciej , P-wo 03.02.2024 | Termin pobytu: styczeń 2024

    Piękny wyjazd, zupełnie inny świat, szczególnie w obliczu kryzysu jaki obecne jest na Kubie. Polecam, organizacyjnie bez zarzutów.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem