Opinie o Egzotyka Light - Margarita, Hesperia Playa el Agua

4.4/6 (120 opinii)

4.4/6
120 opinii
Atrakcje dla dzieci
2.2
Intensywność programu
4.0
Obsługa hotelowa
5.0
Pilot
4.8
Plaża
5.4
Pokój
4.0
Położenie i okolica
4.7
Program wycieczki
4.6
Rezydent
4.3
Sport i rozrywka
2.9
Transport
4.6
Wyżywienie
3.9
Zakwaterowanie
4.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 0.5/6

    Słabe jedzenie, Brudny hotel

    Hotel to jeden wielki brud. Brudne sztućce, talerze pokoje oraz Baseny w których były glony robaki i włosy oraz były zagrzybiale tak jak pokoje. Dużo osób podczas naszego pobytu zatruła się i miała biegunke. Jedzenie np warzywa nie dogotowane ziemniaki to samo, mięso również było często surowe w środku. Przebywające i załatwiające się na stołówce psy koty oraz ptaki nie pomagały! Brak używania rękawiczek ze strony pracowników restauracji podczas robienia posiłków! Prawie nikt z obsługi nie rozumie po ang co jest trochę dziwne biorąc pod uwagę że Europa ma go w ofercie. Przy hotelu znajduje się najpiękniejsza plaża na wyspie. Hotel ma potencjał ale jego połowa jest totalnie zrujnowana, reszta wygląda jak po kataklizmie.

    Damian, --- - 18.01.2025  | Termin pobytu: grudzień 2024

    2/3 uznało opinię za pomocną

  • 0.5/6

    nie polecam !

    Biuro Podróży Rainbow Dodaj zdjęcie Biuro Podróży Rainbow 4,5 (40) Biuro podróży w WarszawieOtwarte W skrócie Opinie Zdjęcia Według właściciela Informacje Podsumowanie opinii w Google Opinie nie są zweryfikowane 5 4 3 2 1 4,5 (40) Adrian z Lokalny przewodnik·21 opinii·4 zdjęcia 23 minuty temu Nowa Dzień dobry, właśnie wróciliśmy z wycieczki do Wenezueli na wyspę Margarita. Ponieważ jesteśmy wymagającymi klientami wybraliśmy najlepszy w Państwa ofercie hotel IKIN Margarita & Spa. Pierwszej noc nie spaliśmy bo klimatyzacja była zepsuta …Więcej Zdjęcie 1 sprawdza Adrian Zdjęcie 2 sprawdza Adrian Zdjęcie 3 sprawdza Adrian Tadeusz 1 opinia 2 miesiące temu Po raz kolejny pragniemy podziękować miłym Panią z punktu Rainbow ul. KEN w Warszawie za profesjonalną pomoc przed wyjazdem wrześniowy do Tunezji. Teraz zamówiliśmy wyjazd do Turcji. Panie są profesjonalne, pomocne, życzliwe. Polecamy ten …Więcej Piotr 1 opinia·6 zdjęć 4 miesiące temu Witam, mieliśmy przyjemność zamówienia wyjazdu w Państwa siedzibie. Osoby które udzielały nam informacji a przede wszystkim Pani Małogorzata, wiedziała dosłownie wszystko. Przekazała nam w bardzo jasny i zrozumiały sposób wszystkie …Więcej Iwona Żak 13 opinii 8 miesięcy temu Biuro przy ulicy KEN w Warszawie dogodnie położone przy stacji metra. Przyjemne wewnętrzne, ale najwazniejsze, przemiła i kompetentna obsługa, doradzi, sprawnie załatwi wszystkie formalności. Biuro Podróży Rainbow (właściciel) 7 miesięcy temu Dziękujemy za pozytywną opinię i zapraszamy ponownie przy wybieraniu kolejnych wakacji! Adrian Markowicz Lokalny przewodnik·21 opinii·4 zdjęcia 23 minuty temu Nowa Dzień dobry, właśnie wróciliśmy z wycieczki do Wenezueli na wyspę Margarita. Ponieważ jesteśmy wymagającymi klientami wybraliśmy najlepszy w Państwa ofercie hotel IKIN Margarita & Spa. Pierwszej noc nie spaliśmy bo klimatyzacja była zepsuta w pokoju nr 214 i chodziła tak głośno jak kombajn i dodatkowo nie dało się jej wyłączyć. Drugiej nocy pojawiły się mrówki w pokoju (ponieważ nie jesteśmy problematycznymi ludźmi nie zrobiliśmy z tego afery) użyliśmy przywiezionej Muggi i problem został przez nas załatwiony. Trzeciej nocy była taka wilgoć (klimatyzacja była wadliwa), że na poduszkach był taki śmierdzący swąd stęchlizny i wykładzina w pokoju cały czas wilgotna co skutkowało tym, że musieliśmy wyrzucić 2 pary skarpet ponieważ były tak brudne jak po spacerze po błocie. Zgłosiliśmy Pani rezydent jak już przypadkiem udało się panią złapać na spotkaniu z następną grupą która przyjechała, dodam tylko że oba podane numery kontaktu z rezydentem były wyłączone (mam nagrane filmy jak próbuję się dodzwonić przez dwa dni), w końcu zadzwoniłem na jeden z nich na Whatsupp (Pani rezydent nie odebrała) napisała wiadomość w odpowiedzi na moją wiadomość (oczywiscie posiadam screena z rozmowy) pomimo tego sprawę musieliśmy zgłosić do managera hotelu, Pani rezydent napisała lakonicznie że jest jej przykro i że mamy sprawę załatwić sobie z managerem. Po naszej interwencji pod naszą nieobecnosc wstawiono nam osuszacz do pokoju, który czwartej nocy o 3:30 załał nam poł pokoju (bo trzeba było z niego opróżniać pojemnik na wodę, o czym nikt nie powiedział a swoją drogą dlaczego mielibyśmy to robić po nocach!) więc kolejna noc nie przespaną! Po tym dniu i awanturze z kolejnym Państwa rezydentem (Pan Wiktor) zmieniono nam pokój na nr 211. Na pytanie o beach bar z umowy i rzekomy transfer na życzenie (jest w umowie) na plażę Pan odrzekł że to nie jego problem i co on ma zrobić że możemy złożyć reklamację! Natomiast z wyjazdu jesteśmy bardzo nie zadowoleni ponieważ: 1. W aplikacji daty naszej podróży się nie zgadzały (co zgłosiłem Pani rezydent która bezczelnie stwierdziła że kłamię i na pewno źle popatrzyłem, dopóki nie pokazałem jej aplikacji!) Oczywiście nie było żadnej skruchy czy przeprosin a jedynie " O faktycznie, muszę to zgłosić do działu IT". 2. Przez powyższe nie skorzystaliśmy z ani jednej wycieczki z oferty a planowaliśmy dwie! 3. Nie spaliśmy przez pierwsze 4 dni 4. W umowie z biurem było napisane ze hotel leży przy plaży co jest nieprawdą ponieważ owszem leży nad samym morzem ale nie ma tam plaży! Codziennie wożono nas na jedna z dwóch plaż, nigdy do ostatniego momentu nie wiedzieliśmy na którą ( w umowie jest napisane, że transport na życzenie klienta na plażę a był jedynie o 10:00 i 16:00 powrót) dodam tylko że dwa ostatnie dni Pan z busa spóźnił sie 30min. a przyjechał po Nas już o 15:30 i dostaliśmy info że mamy wracać! Wiec zostaliśmy i wracaliśmy na własną rękę! 5. Na plaży nie było żadnego beach clubu jak w umowie ( a zapłaciliśmy za all inc. i nie chodzi tu jedynie o napoje których w dwóch dniach brakło przed końcem dnia a również o jedzenie). W pierwszym dniu dostaliśmy espenadas (3szt. małych pierożków swoją drogą mega nie dobrych i tłustych na dwie osoby!) W jeden dzień mogliśmy zjeść w pobliskiej restauracji jedno z dwóch! dań. Dodam że moja partnerka jest uczulona na kilka rzeczy więc nie zjadła nic. W jeden dzień pojechaliśmy z powrotem do hotelu na obiad w ciagu dnia co skutkowało tym, że na plaży byliśmy od 10:30-14:00. 6. Podczas kolacji dwa razy zdarzyło się że jedzenie się skończyło pomimo że kolacja trwała jeszcze 60min. A notabene obok przy stoliku siedzieli managerowie z hotelu (badź hoteli, mieli jakieś podsumowanie miesiąca) i jedli zupełnie inne jakościowo dania z karty i nikt nie zareagował. kończyły się tak podstawowe produkty jak np herbata, sok z papaji. Mógłbym wiele jeszcze napisać! Mam filmy i zdjęcia żeby wszystko potwierdzić. Wielokrotnie korzystaliśmy z Państwa usług ale to już była przesada a rekompensata w postaci vouchera na kwotę 175pln płacąc 14000pln za wycieczkę obraża normalnych ludzi!

    Adrian, Kraków - 10.01.2025  | Termin pobytu: listopad 2024

    4/10 uznało opinię za pomocną

  • 0.5/6

    Małgorzata

    Na pewno hotel nie zasługuje na 4 gwiazdki. Pokój jaki dostaliśmy był brudny nic nie działało. Spłuczka była zepsuta, drzwi od tarasu nie zamykały się więc pokoj był otwarty, karaluchy chodziły po posadzce. Jedzenie było bardzo monotonne, prawie codziennie to samo. Zmieniliśmy pokoj za dopłatą było trochę lepiej jeśli o chodzi o czystość. W recepcji mało kto mówi po angielsku ale da się dogadać. Obsługa kelnerska i barmańska jest super. Wenezuelczycy robią co mogą i bardzo się starają. Wycieczki fakultatywne były fajne i z tego jesteśmy zadowoleni.

    Malgorzata, Warszawa - 23.02.2024  | Termin pobytu: luty 2024

    6/9 uznało opinię za pomocną

  • 0.5/6

    Nie polecam

    Hotel powinien być zamknięty -totalny brud. Restauracja ( tylko sama nazwa!!) talerze, sztućce brudne! Wybór , raczej żadnego wyboru jedzenia , i po tych resztkach biegunka Pokoje oraz baseny brudne, grzyb. Przy hotelu jest piękna plaża !!!, ale leżaki stare, uszkodzone. Hotel jest totalnie zrujnowany. Nie polecam proszę wybrać inne za te same pieniędzy.

    Tati - 26.01.2025

    3/3 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem