Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel stary, uruchomiony trochę na siłę, Jedzenie mało urozmaicone, obsługa miła ale bez rewelacji, brak herbaty
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Spodziewałem się dramatu ( w końcu to kraj podobny do Korei Północnej ) , ale to co od pierwszych minut pokazało to biuro przeszło wszelkie oczekiwania. Lot pokazał, że można ludzi traktować jak bydło. Ośrodek i obsługa to porostu .. no słów brak. Syf, jedzenie nie spełniało żadnych norm ( tylko jeden element w kadzi całego dramatu , który pokazuje jak biuro się ugadało na dziadowskie oszczędności z mafią - zamiast soków - kraj tropikalny- farbki z cukrem. Śmierć dla diabetyków ) . Pokoje to zupełnie nieporozumienie - syf, że Afryka przy tym to klasa . Nigdy więcej z tym biurem. Cały wyjazd można zakwalifikować tylko jednym określeniem - 3xŻ-et: żyg, żałość , żenada.
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel to jeden wielki brud. Brudne sztućce, talerze pokoje oraz Baseny w których były glony robaki i włosy oraz były zagrzybiale tak jak pokoje. Dużo osób podczas naszego pobytu zatruła się i miała biegunke. Jedzenie np warzywa nie dogotowane ziemniaki to samo, mięso również było często surowe w środku. Przebywające i załatwiające się na stołówce psy koty oraz ptaki nie pomagały! Brak używania rękawiczek ze strony pracowników restauracji podczas robienia posiłków! Prawie nikt z obsługi nie rozumie po ang co jest trochę dziwne biorąc pod uwagę że Europa ma go w ofercie. Przy hotelu znajduje się najpiękniejsza plaża na wyspie. Hotel ma potencjał ale jego połowa jest totalnie zrujnowana, reszta wygląda jak po kataklizmie.
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ta wycieczka mogła być fantastyczna jak wszystkie inne jakie odbyłam z Rainbow. Niestety tym razem polegli chyba przez osobę odpowiedzialną za przygotowanie oferty i opisów. Gdy przylecieliśmy na Margaricie nie było prądu od tygodnia. Sieć komórkowa działała jak chciała. Nikt nas o tym nie poinformował. W hotelu brak wody i prądu. Brud i smród. Naczynia brudne, jedzenie marne i bez wyboru. Do tego ohydne robactwo. Wielkie karaluchy. Porażka i kompromitacja biura. Odchorowałam ten wyjazd i psychicznie i fizycznie. Rekompensaty przyznano mi 280zł. Zdjęcia hotelu w ofercie miały chyba z 10 lat bo nie pokrywało się to z tym co zastaliśmy na miejscu. Wszyscy uczestnicy byli zawiedzeni i rozczarowani. Nie da się cieszyć wyjazdem gdy chorujesz bo ktoś podał ci brudne jedzenie w brudnych naczyniach. Cierpiałam cały wyjazd. To koniec moich wyjazdów z tą firmą. Zawsze wszystkim polecałam, często sama jeździłam ale to jak spadła im jakość i sposób obsługi klienta nie jest akceptowalne.