Opinie o Egzotyka Light - Margarita, IKIN Margarita Hotel & SPA

4.8/6 (105 opinii)

4.8/6
105 opinii
Atrakcje dla dzieci
1.8
Intensywność programu
4.2
Obsługa hotelowa
5.4
Pilot
4.9
Plaża
4.9
Pokój
4.6
Położenie i okolica
4.5
Program wycieczki
4.6
Rezydent
3.5
Sport i rozrywka
2.9
Transport
4.8
Wyżywienie
4.7
Zakwaterowanie
4.6
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 2.0/6

    Raczej ultra light

    Z proponowanych wycieczek to tylko jeep safari warte zaliczenia i to też mocno naciągane ( nie tyle co sama jazda jeppem co dobry obiad przy pięknej plaży pytanie czy dla tego jednego obiadu warto -no raczej nie.( No może widok flamingów troche podbija ocenę)Smaki Margarity przemilczymy bo dość już było tu pisane :) Ktoś kto preferuje trochę większą aktywności wynudzi się okropnie ( nawet dzieci) no bo wejście na twierdzę wśród tłumów ludzi by zobaczyć zachód słońca czy wiazd na punk widokowy a potem 5 min spaceru:)by zobaczyć z gory "las deszczowy"( cieszyłem sie że zobaczę las deszczowy ale.zawiodlem się)-trudno nazwać czymś ekscytującym. W skrócie jeśli Wenezuela to -parki narodowe ,wodospady ,delta rzeki , indianie dzika przyroda itp ,-zwiedzanie Margarity można sobie odpuścić bo tak Wenezuela nie wygląda.

    Igor, Jastrzębie Zdrój - 19.02.2024  | Termin pobytu: luty 2024

    9/11 uznało opinię za pomocną

  • 1.0/6

    Porażka pobytu w hotelu Ikin

    Jesteśmy już dwa miesiące po powrocie z Ikin Margerita z reklamy Rainbow miał być to super 5 ***** resort. Byłyto 2 tyg. wyczekiwania na powrót i szybkie wymazanie z pamięci tego koszmaru. Pokój brudny stary, śmierdzący stęchlizną i szambem z popsutą klimatyzacją. Wyżywienie bez szaleństw- jak w restauracji bez * . Obsługa miła, ale nie kompetentna .Ogólnie porażka- nigdy więcej- nie polecam - stracony czas i pieniądze. LOT w Bissnes Klass to nieporozumienie- duże pieniądze jakość 0

    Henryk, Świnoujście - 21.03.2025  | Termin pobytu: styczeń 2025

    2/4 uznało opinię za pomocną

  • 1.0/6

    Trudno ocenić ten hotel

    Opinia o tym hotelu będzie niestety negatywna. Sam hotel, infrastruktura zasadniczo bez zastrzeżeń UWAGA I WSZYSTKICH OSTRZEGAM - W HOTELU TRWA REGULARNA BUDOWA NOWEGO OBIEKTU, TUŻ POD BALKONAMI - W ODLEGŁOŚCI DO 10M. WIĄŻE SIĘ TO Z TYM ŻE PRZED BALKONEM Z WIDOKIEM NA MORZE MAMY BUDOWĘ, LANIE BETONU, KRZYKI PRACOWNIKÓW OD 7.30 DO 17 CODZIENNIE. JEŻDŻĄ CIĘŻAROWE AUTA I DO TEGO NIEMIŁOSIERNY SMRÓD SPALIN I SPALONEGO OLEJU, Pójście na basen nic nie załatwię , gdyż ta budowa znajduje się ok. 50 m od basenu. TAKI STAN DOSKONALE ZNANY JEST W RAINBOW TYLE TYLKO ZE ONI UWAŻAJĄ ŻE TO REMONT 😬, jakby tego było mało hotel organizuje wesela imienne wydarzenia. 50 m od mojego balkonu odbywał się przez pół nocy koncert JD z nagłośnieniem estradowym. W pokoju walizki podskakiwały w rytm basów. Zamknięcie drzwi nic nie dawało. O zaletach tego hotelu - mimo że były nie mam ochoty pisać. Hotel bez pomysłu, bez baru, braki napojów i alkoholi to codzienność. Jedzenie niejednokrotnie zimne. Rezydent porażka.

    Romuald, Brzeg - 12.02.2025  | Termin pobytu: listopad 2024

    4/5 uznało opinię za pomocną

  • 0.5/6

    Najgorszy wyjazd z Rainbow

    Ta wycieczka mogła być fantastyczna jak wszystkie inne jakie odbyłam z Rainbow. Niestety tym razem polegli chyba przez osobę odpowiedzialną za przygotowanie oferty i opisów. Gdy przylecieliśmy na Margaricie nie było prądu od tygodnia. Sieć komórkowa działała jak chciała. Nikt nas o tym nie poinformował. W hotelu brak wody i prądu. Brud i smród. Naczynia brudne, jedzenie marne i bez wyboru. Do tego ohydne robactwo. Wielkie karaluchy. Porażka i kompromitacja biura. Odchorowałam ten wyjazd i psychicznie i fizycznie. Rekompensaty przyznano mi 280zł. Zdjęcia hotelu w ofercie miały chyba z 10 lat bo nie pokrywało się to z tym co zastaliśmy na miejscu. Wszyscy uczestnicy byli zawiedzeni i rozczarowani. Nie da się cieszyć wyjazdem gdy chorujesz bo ktoś podał ci brudne jedzenie w brudnych naczyniach. Cierpiałam cały wyjazd. To koniec moich wyjazdów z tą firmą. Zawsze wszystkim polecałam, często sama jeździłam ale to jak spadła im jakość i sposób obsługi klienta nie jest akceptowalne.

    Joanna, Drelów - 24.03.2025  | Termin pobytu: listopad 2024

    1/1 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem