Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jesteśmy już dwa miesiące po powrocie z Ikin Margerita z reklamy Rainbow miał być to super 5 ***** resort. Byłyto 2 tyg. wyczekiwania na powrót i szybkie wymazanie z pamięci tego koszmaru. Pokój brudny stary, śmierdzący stęchlizną i szambem z popsutą klimatyzacją. Wyżywienie bez szaleństw- jak w restauracji bez * . Obsługa miła, ale nie kompetentna .Ogólnie porażka- nigdy więcej- nie polecam - stracony czas i pieniądze. LOT w Bissnes Klass to nieporozumienie- duże pieniądze jakość 0
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Opinia o tym hotelu będzie niestety negatywna. Sam hotel, infrastruktura zasadniczo bez zastrzeżeń UWAGA I WSZYSTKICH OSTRZEGAM - W HOTELU TRWA REGULARNA BUDOWA NOWEGO OBIEKTU, TUŻ POD BALKONAMI - W ODLEGŁOŚCI DO 10M. WIĄŻE SIĘ TO Z TYM ŻE PRZED BALKONEM Z WIDOKIEM NA MORZE MAMY BUDOWĘ, LANIE BETONU, KRZYKI PRACOWNIKÓW OD 7.30 DO 17 CODZIENNIE. JEŻDŻĄ CIĘŻAROWE AUTA I DO TEGO NIEMIŁOSIERNY SMRÓD SPALIN I SPALONEGO OLEJU, Pójście na basen nic nie załatwię , gdyż ta budowa znajduje się ok. 50 m od basenu. TAKI STAN DOSKONALE ZNANY JEST W RAINBOW TYLE TYLKO ZE ONI UWAŻAJĄ ŻE TO REMONT 😬, jakby tego było mało hotel organizuje wesela imienne wydarzenia. 50 m od mojego balkonu odbywał się przez pół nocy koncert JD z nagłośnieniem estradowym. W pokoju walizki podskakiwały w rytm basów. Zamknięcie drzwi nic nie dawało. O zaletach tego hotelu - mimo że były nie mam ochoty pisać. Hotel bez pomysłu, bez baru, braki napojów i alkoholi to codzienność. Jedzenie niejednokrotnie zimne. Rezydent porażka.
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ta wycieczka mogła być fantastyczna jak wszystkie inne jakie odbyłam z Rainbow. Niestety tym razem polegli chyba przez osobę odpowiedzialną za przygotowanie oferty i opisów. Gdy przylecieliśmy na Margaricie nie było prądu od tygodnia. Sieć komórkowa działała jak chciała. Nikt nas o tym nie poinformował. W hotelu brak wody i prądu. Brud i smród. Naczynia brudne, jedzenie marne i bez wyboru. Do tego ohydne robactwo. Wielkie karaluchy. Porażka i kompromitacja biura. Odchorowałam ten wyjazd i psychicznie i fizycznie. Rekompensaty przyznano mi 280zł. Zdjęcia hotelu w ofercie miały chyba z 10 lat bo nie pokrywało się to z tym co zastaliśmy na miejscu. Wszyscy uczestnicy byli zawiedzeni i rozczarowani. Nie da się cieszyć wyjazdem gdy chorujesz bo ktoś podał ci brudne jedzenie w brudnych naczyniach. Cierpiałam cały wyjazd. To koniec moich wyjazdów z tą firmą. Zawsze wszystkim polecałam, często sama jeździłam ale to jak spadła im jakość i sposób obsługi klienta nie jest akceptowalne.
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
nie dajcie się nabrać - to zwykły wyjazd pobytowy z wykupionymi wcześniej wycieczkami fakultywnymi. Na dodatek bez gwarancji, że się odbędą i że się odbędą we wskazynym w umowie terminie. Wycieczki nastawione na kupowanie pamiątek a nie poznanie wyspy. Super ciekawe muzeum morza 45 minut ale kramy ponad godzina. Żal mi było starszych osób w hotelu, ktore bez znajomosci języka bez skutku usiłowały się skontaktować z rezydentkami. Nigdy więcej nie skorzystam z usług tego biura.