Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel 3*. Położenie ok. Brudne leżaki na basenie i plaży tylko do wymiany. Brudne krzesła na stołówce. Musztarda to luksus do posiłków. Obsługa miła i sympatyczna. Jedzenie 3. Drinki 5.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel Costa Caribe naprawdę fajny przy wycieczce objazdowej. Niestety wycieczki shopping i wyspa Coche, to strata czasu. Natomiast wycieczka Margarita w pigułce była ciekawa i intensywna, głównie za sprawą przewodniczki Oani, która miała bardzo dużą wiedzę, którą dzieliła się w ciekawy sposób.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
W skład imprezy egzotyka light Isla Margarita weszły 3 wycieczki. Pierwsza to objazd wyspy - ciekawa, dobrze zorganizowana choć wyspa nie oferuje zbyt wielu zabytków czy ciekawostek; świetny zachód słońca i możliwość zrobienia ciekawych zdjęć. Druga wycieczka to rejs katamaranem na Isla de La Coche - ogólne wrażenie pozytywne choć minusem jest konieczność podróży powrotnej w mokrym kostiumie kąpielowym ponieważ brak możliwości innego wejścia na statek inaczej niż brodząc po pas w zimnej wodzie. (Wycieczka nr 3 to Smaki Margarity, tu zmiany wymaga obecność w nowoczesnym centrum handlowym które nie jest dla nas interesujace . Nikt nic nie kupuje bo nie leci się do Wenezueli żeby kupić plecak czy trampki. Może rozważyć trzeba wizytę w supermarkecie spożywczym bo ciekawa jest tego typu oferta w innej części globu, a i zakupy dla przyjaciół zrobić można ( rum, kakao ). Po co przepłacać na lotnisku. Hotel Ikin Resort & Spa nie powinien być klasyfikowany jako 5 gwiazdkowy . Przy świetnej koncepcji przestrzennej i architektonicznej ( wykorzystanie naturalnych miejscowych produktów budowlanych ) jest wiele rażących niedociągnięć. Hotel sprawia wrażenie dość wyeksploatowanego. Świetny basen, bliskość morza choć brak plaży bezpośrednio przy hotelu, dobra kuchnia ( lunch i kolacja z karty). Przygnębiające wrażenie sprawia otoczenie hotelu, bałagan, brud i nędzne domy miejscowych. Roślinność dość uboga, mało kwiatów. Mocnym punktem była codzienna obserwacja pelikanów. Ogólnie wyspa, jej baza hotelowa i poziom świadczonych usług daleko odbiega od poziomu np. Dominikany. I choć zdawaliśmy sobie sprawę z różnic w zamożności i organizacji turystyki w obu tych państwach, to stan faktyczny zaskoczył nas negatywnie szczególnie w kontekście wysokiej ceny imprezy. Nie byłoby żadnych uwag gdyby impreza była tańsza o 1500-2000 zł na osobę. To co otrzymaliśmy nie usprawiedliwia poziomu cen skalkulowane go przez Rainbow. Jeśli ktoś chce wygrzać się i nie ma wygórowanych oczekiwań to kierunek będzie odpowiedni.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Samolot:technicznie b. slabo. Brak monitorów, nie wszystkie oparcia da sie podnosić. Jak ktos ma brzucha, jak mój kuzyn, to nie można otworzyć stolika na jedzenie. Jest też za wąski. Samolot musi być b. stary. Jedzenie w samolocie FATALNE. KTO TO ZAMAWIA? Czy wy myślicie, że w PL jest pełno wegetarian? Jak ktoś siedzi za skrzydłami, to nie ma już żadnego mięsa (kura), tylko WEGI!!! FATALNIE!!! Pod koniec lotu dają bułki i albo ser albo rukola, KATASTROFA! Za skrzydłami, zostaje tylko rukola!!! Picie extra, miedzy 1 a 2 posiłkiem trzeba kupić. Tak nie ma nigdzie!!! Tak nie ma nigdzie na dalekich trasach. Latałem już różnymi liniami, z Włochami na Madagaskar, z Holendrami na Arubę i Curacao, z Frankfurtu na Kubę, z Londynu do Meksyku albo na Karaiby, z Zurychu do Meksyku, z ZRH do Emiratów czy Singapore Airlines do Azji. Ale takiego wstrętnego jedzenia w samolocie nie było nigdzie!!! I ceny za wycieczkę były mniejsze! Hotel 3*, więc lepiej pewnie nie będzie.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Fajnie, że lot jest bezposredni. Morze ciepłe, słońce świeci, jedzonko dobre, ale jednak widać, że to biedna wyspa/kraj.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel ma dużo plusów ale też trudne do akceptacji minusy. Plusy: Super obsługa w tym barmani Dobra lokalizacja Ładna plaża Jedzenie ok Dobre drinki Minusy: Czystość - pokoje powinny być odświeżone i wymyte dokładnie. Sporo robaczków i brudu wewnątrz. Źle wyglądały odchody ptaków w restauracji na stołach i krzesłach. Nie są one myte. Tak samo z leżakami. Brak internetu na terenie ośrodka poza recepcją. Ocena ogólnie pozytywna ale trzeba było zaakceptować brak czystości . To był największy problem. Dla Europejczyków trudne do zaakceptowania. Pozdrawiam Whinstona. Świetny barman.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byliśmy w 2 hotelach Costa Caribe Beach i Sansol Isla Caribe .Pierwszy hotel utrzymany w stylu karaibskim z piękna plaża ,fajnym basenem. Wyżywienie ok, pokoje spoko, sprzatane codziennie. Hotel dla nie wybrednych ,jeśli ktoś chce luksusu to polecam Dubaj tam jest tak. Drugi hotel większy ,z kilkoma basenami i z 3 stołówkami , jedzenie pyszne choc mały wybór owoców, obsługa miła i pomocna. Co do pilotów wycieczek to nie do końca maja wszystko poukładane .Wszystko na szybko ,byle skończyć i mieć z głowy. Co do lini lotniczej wszystko ok samolot może starszy ,ale miejsca sa i nie ma problemu ,posiłki w trakcie lotu. Według mnie było warto .
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel swoją świetność dawno przeżył. Pokoje i łazienki w fatalnym stanie . Pościel szara, ręczniki po wymianie nie trafiały do pokoju. Do wieczora codziennie walka, aby wieczorem wziąć kąpiel. Codziennie na kilka godzin wyłączano energię ( woda zdarzała się zimna) Posiłki dość zróżnicowane, także tematyczne z dość dobrym, jak na 3* wyborem dań. Sympatyczna i pomocna obsługa. Hotel tuż przy ładnej plaży. Wycieczki oprócz „shoppingu „ polecam. Wielka wiedza Pani Aleksandry podczas wycieczki „ Margarita w pigułce” pozostanie w pamięci.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogólna ocena dobra, inny opis wycieczek fakultatywnych na stronie , inny na miejscu, Hotel położony nad piękną plażą , jedzenie dobre , standard pokoi na 3 gwiazdki
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Plaza super, basen niestety słona woda więc kiepsko pokoje sprzątane co dzień obsługa bardzo miła . Jedzenie mały wybór ale idzie przeżyć 😉. Ogólnie jest dobrze Polecam bo warto zobaczyć i samemu ocenić