Opinie klientów o Egzotyka Light - Margarita

4.8 /6
125 
opinii
Atrakcje dla dzieci
2.9
Intensywność programu
4.2
Obsługa hotelowa
5.6
Pilot
5.1
Plaża
5.4
Pokój
4.0
Położenie i okolica
5.4
Program wycieczki
4.7
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
4.2
Transport
4.8
Wyżywienie
4.4
Zakwaterowanie
4.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.5/6

GRZEGORZ Tomasz, STRZELCE OPOLSKIE 11.02.2024
Termin pobytu: luty 2024

Wenezuela

Hotel pamięta dobre czasy aczkolwiek widać codziennie postępy pracy . Ludzie są przemili starają się pomoc turystom jak potrafią . Serdecznie polecam każdemu kierunek nawet nie dlatego ze jest to egzotyka w pełnej klasie , ale również po to żebyś każdy nauczył się doceniać jakie ma cudowne życie i oduczył się mieć fochy bo np sąsiad kupił większy tv ! Tak można zobaczyć jak Wenezuelczycy którzy nie maja dużo potrafią być mimo wszystko uśmiechnięci i pozytywni 😘

4.5/6

Beata z Ostródy 19.12.2023

Egzotyka Light. - Margarita, hotel Costa Caribe Beach

To moja druga wspaniała egzotyczna wycieczka po Karaibach, rajskie plaże i z drugiej strony krajobrazy jak z Parku Jurajskiego. Zwiedzając wyspę czujemy się tam bezpiecznie, ludzie bardzo życzliwy i uśmiechnięci. Jeśli chodzi o hotel jest bardzo dobry jak na te 3* obsługa bardzo życzliwa i pomocna. Hotel położony jest tak że wszystoko mamy bardzo blisko, basen, plaże i restauracje. Tak jak widać na zdjęciach. Jedzenie dobre , kuchnia sama wszystkie potrawy przygotowuje. Bardzo podobały mi się animacje zwłaszcza wieczorne. Zawsze przy kolacji kotoś na żywo śpiewał i grał. Po kolacji tak samo było, dobry koncert. Mam nadzieję, że tam wrócę, jest jeszcze wiele do zobaczenia.

4.5/6

KATARZYNA BOGUMIŁA, ZYRARDOW 25.02.2024
Termin pobytu: luty 2024

egzotyka light

wycieczkę oceniam na super udaną, bardzo mili ludzie, jedzenie przepyszne, choć mało urozmaicone, pobyt w hotelu również udany choć przygód nie brakowało: pierwszego dnia pojawił się problem zapchanej kanalizacji i brak możliwości skorzystania z toalety, wymiana zamka w drzwiach, kiedy byliśmy na wycieczce i nie zamknięty pokój, aż do naszego powrotu. Ostatniego dnia dokupiliśmy możliwość zostania w pokoju na kilka kolejnych godzin i przeniesiono nas do innego pokoju, który po dwóch godzinach zamienił się w jezioro, z powodu uszkodzenia rury i kolejna zmiana pokoju więc na odpoczynek przed podróżą 12 godzinną pozostało tylko półtorej godziny . Jednak najbardziej zaskakuje opieka rezydenta na miejscu i tu chciałabym zadać pytanie Rainbow czy wogole potrzebny jest ktoś taki? podczas pobytu zdarzył się wypadek pogryzienia przez psy, poszkodowany został przewieziony na własny koszt do szpitala, rezydenci nie odbierali telefonu, który podany był jako alarmowy, na drugi dzień rezydentka nie miała czasu żeby zapytać o zdrowie poszkodowanego nie mówiąc już o tym, żeby zaproponowała jakąkolwiek pomoc. Kieruje zatem pytanie do Rainbow na czym polega opieka rezydenta?? myślałam, że w przypadku zagrożenia będzie dostępny na miejscu, służąc za tłumacza, że można liczyć na to, iż pojedzie z poszkodowanym do szpitala, że pomoże w zakupie leków. Rozumiem, że rezydent jest potrzebny tylko, by sprzedawać wycieczki fakultatywne na miejscu.

4.5/6

Dorota, Gorlice 04.03.2024
Termin pobytu: luty 2024

zaesze szukam pozytywów

Po ośmiu latach braku w tym kraju turystyki niestety nie można spodziewać się tam Dubaju. Dlatego każdy powinien być świadomy gdzie się wybiera. Dla mnie było fantastycznie.pokoje sprzątane codziennie. Wymiana ręczników także codziennie.
120212232
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem