Opinie klientów o Egzotyka Light - Margarita

4.8 /6
125 
opinii
Atrakcje dla dzieci
2.9
Intensywność programu
4.2
Obsługa hotelowa
5.6
Pilot
5.1
Plaża
5.4
Pokój
4.0
Położenie i okolica
5.4
Program wycieczki
4.7
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
4.2
Transport
4.8
Wyżywienie
4.4
Zakwaterowanie
4.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

marta 29.11.2023

wakacje na Margaricie

zaletą tego hotelu jest położenie między górami ,plaża hotelowa trochę piaszczysto-skalista,w morzu skały,leżaki na plaży do dyspozycji gości. pokój ogólnie w porządku,ale szafa bez półek,tylko 3 wieszaki na ubrania,we wnęce 2 otwarte półki ,jedno krzesło jakiś stolik.praktycznie dwie osoby nie mają gdzie się rozpakować nowy sejf w szafie,nie bardzo czysta lodówka pod telewizorem, telewizja z bardzo marnym obrazem.klimatyzacja ustawiona na 17 stopni na stałe(nikt nie dał nam pilota od klimatyzacji) na tarasie 2 fotele. łazienka-w naszym przypadku od pierwszego dnia z awarią wody w sedesie.woda w kranach zimna,prysznic przymocowany na stałe kąpiel pod nim była dużą sztuką,gdyż zimna woda ciekła prawie po ścianie.o możliwości braku wody nikt nas nie uprzedzał. wodę ciepłą miałyśmy tylko w dwa ostatnie dni pobytu. pokój sprzątany codzinnie,ręczniki zmieniane. restauracj duża, przestronna. jedzeniemało urozmaicone; ziemniaki,fasola,jakas jarzynka,kurczak,mięso,2 lub 3 surówki ,2 rodzaje owoców,desery z reguły 2 ciasta.bardzo miła obsługa w restauracji. bar przy basenie ok serwowane dobre drinki i inne napoje niestety w jednorazowych kubkach,które potem walały się koło basenu. basen duży,ładny ze słoną wodą,w prysznicach koło basenu jak była to słodka woda .wifi tylko w recepcji .nie zauważyłyśmy żadnych animacji ani aktywności typu areobic,joga gra w bingo.ogólnie wszystkie niedogodności podczas pobytu w costa caribe zrekompensowała piękna słoneczna pogoda i dobry humor.

3.0/6

Aleksandra Maria, Marki 03.02.2024
Termin pobytu: styczeń 2024

Podróż poślubna

W hotelu, check in trwał dobre kilka godzin, wiele ludzi miało problemy z pokojami. Pani sprzedająca nam wycieczkę dała dopiskę, że jest to podróż poślubna. Mimo to, w naszym pokoju była jedynie zimna woda w kranie, klimatyzacja robiła temperaturę 17 lub 28 stopni, zamka do drzwi nie dało się zamknąć od środka, oraz cały czas był problem z otwarciem drzwi, gdyż zamek był zepsuty i karty nie działały. Na wycieczce jeep safari, przy ponad 70km/h odpadło nam tylnie koło, w Caracas zepsuł się autokar (na szczęście w miarę szybko podjechał zastępczy). Przed wycieczką do parku Canaima, po godzinie 23 dostaliśmy wiadomość, że transport po nas będzie 20 min wcześniej niż planowo. Z innych hoteli ktoś niestety nie przeczytał wiadomości odpowiednio szybko i zaspali… historii jest jeszcze wiele, jednak Wenezuela nie jest jeszcze gotowa na turystów.

3.0/6

Elżbieta, Katowice 09.12.2023
Termin pobytu: listopad 2023

Zawiedzione nadzieje

Kolejny wyjazd z Rainbow, bo miałam zakodowane, że jak Rainbow, to wszystko sprawdzone, zaakceptowane i zapięte na ostatni guzik. Program lightowy, bardziej nastawiony na wypoczynek niż zwiedzanie. Wyprawa po wyspie jeepami zasługuje na pochwałę. Przewodnik, pani Joasia, wspaniale przygotowana, kontaktowa, z dużym poczuciem humoru. Wycieczka fakultatywna katamaranem, tym razem z panem Sebastianem, też godna polecenia. Wycieczka po wyspie "Margarita w pigułce"... pomimo starań Pani Joasi ...taka sobie. Zresztą wyspa wspaniała pod kątem przyrody, nie obfituje w obiekty budzące chęć poznania. A wycieczka "Smaki Margarity", to wręcz nieporozumienie. Rezydenci zapisują to pod nazwą "shopping" i to jest prawidłowe określenie. Chodzenie po zaprzyjaźnionych butikach i odwiedzenie marketu na zakończenie, trudno nazwać "smakami". Plaża przy hotelu ....przepiękna. Szeroka z wysokimi palmami, w oceanie ciepła woda. Przy wyborze leżaka należy uważać, bo z tych wysokich palm spadają uschnięte duże liście. Są dosyć ciężkie. Hotel Hesperia Playa el Aqua to odrębny rozdział. nigdy w życiu nie miałam tylu zastrzeżeń. w zasadzie czego nie dotknąć, to problem

3.0/6

Małgorzata, Warszawa 08.01.2024
Termin pobytu: grudzień 2023

Costa Caribe pobyt grudzień 2023

Hotel w sumie całkiem ładny klimatyczny, wszystko w jednym miejscu, duże baseny. Pokoje też są ok, poza łazienkami. Jakieś 2 razy kąpałam się w ciepłej wodzie, na podłodze wiecznie woda z przeciekającego wc, to samo pod prysznicem, wchodzisz do kałuży, bo "brodzik" ma źle wykonany odpływ, a prysznic musicie zobaczyć sami :). Drinki w barach dobre. Urozmaicone i spory wybór. Wenezuelczycy niestety są dalej zamknięci i w prowadzeniu hotelu włącznie z kuchnią nie bardzo obyci. Pięć osób wyjeżdżało na wycieczkę fakultatywną do Caracas i nasze lunch pakiety oddali ochroniarze przypadkowym ludziom. Nikt nie sprawdza listy przy wydawaniu, nie mają zapisanych ani nazwisk, ani chociażby nr pokoi. Nie wiedzieli nawet, że mają ok 100 gości z biura Rainbow. Recepcja pracuje od godziny 8:00 do 22:00. W międzyczasie radź sobie sam. W restauracji na codzień urzędują psy, koty, ptaki, osy i muchy, wieczorami dołączają do nich meszki i komary. Jedzenie bardzo mało urozmaicone, w pierwszych dniach dojrzałam butelkę oliwy koło sałatki i poprosiłam o jej otwarcie, okazało się że to tylko dekoracja :). Właściwie nie ma gdzie popróbować miejscowej kuchni, chyba, że weźmiecie taksówkę i pojedziecie sami do jakiegoś miasteczka. Jedzenie na wycieczkach jeszcze gorsze. Natomiast na każdej wycieczce jesteś zadbany w alkohol. Rum jest tańszy od wody, ale nie dla koneserów. Byłam bardzo zaskoczona obsługą biura Rainbow zawsze dobrze mi się to biuro kojarzyło. Niestety nie na Margaricie. Wiele osób chorowało, niestety rezydenci nie wspomnieli na spotkaniu powitalnym o problemach z wodą. Jeden człowiek miał wypadek, trochę się poturbował, wszystko musiał załatwić sam bez żadnego wsparcia. Kontakt z rezydentem utrudniony, chyba, że akurat jest na dyżurze. Na koniec zostawiam perełkę. Wycieczka do Caracas. Koszt ok 400 USD. Pytałam miejscowych to przelot tam i z powrotem kosztuje ok. 90 USD. Towarzyszą 3 osoby. 1 z Rainbow i 2 z miejscowego biura. Tak właściwie to przez cały pobyt w Caracas zajmowali się nami ludzie z miejscowego biura i rządu. Do każdej wycieczki do Caracas dołączają ludzie z rządu i rzeczywiście taki jest napis na stanowisku, które rozstawiają, żeby nas wspomóc. Gdyby nie to, że częstowali nas ogromnymi kawałkami ciasta (pycha), sokami, kawą, wodą to byśmy byli głodni. Biuro Rainbow wykupiło lunch w najbiedniejszej dzielnicy Caracas, zabrali nas do jakiejś świetlicy i tam był ten świetny obiad. Jak dla mnie to za 1 USD lub mniej. W Asunsion (stolica)za 1 USD jedzenie bardziej lokalne, smaczniejsze, lepiej podane i o wiele bardziej syte. Generalnie polecam tą wycieczkę, bo wrażeń takich się nie zapomina, tylko weźcie sobie coś do jedzenia, chyba, że to akurat jest dzień postu :). Wyjazd z hotelu ok. 4:00. Jeśli po tym wpisie pomyślicie, że pojedziecie do innego hotelu, żeby nie chorować :) nic bardziej mylnego. Ludzie chorowali we wszystkich hotelach. Trzeba mocno się dezynfekować alkoholem od wewnątrz. Niektóre osoby, które tam poznałam miały problemy jeszcze długo po powrocie. Ja np. na drugi dzień po przylocie wylądowałam w szpitalu zakaźnym w Warszawie (na Wolskiej) przywiozłam ze sobą wirusa, na szczęście niegroźnego :)
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem