Opinie klientów o Egzotyka Light - Margarita

5.2 /6
250 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.3
Intensywność programu
4.2
Obsługa hotelowa
5.4
Pilot
5.1
Plaża
5.8
Pokój
4.6
Położenie i okolica
5.6
Program wycieczki
4.7
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
5.2
Transport
4.8
Wyżywienie
5.1
Zakwaterowanie
4.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

MAKSYM ANTONI, Ciechocinek 25.01.2024
Termin pobytu: styczeń 2024

Było okej :)

W Sunsol Ecoland spędziliśmy 14 dni (09-23.01.2024r.) i mimo kilku niedogodności jesteśmy zadowoleni z pobytu. Jakiś czas przed wylotem dostaliśmy informację o zmianie przewoźnika i daty wyjazdu (miał lecieć dream liner LOT 06.01.2024r.) i mimo zapewnień, że różnica przewoźnika nie jest znacząca, to niestety była i to ogromna. Jedenastogodzinna podróż liniami Plus Ultra to istny dramat. Miejsca mało (osoby powyżej 180 cm miejsca na nogi mają tyle co nic), część miejsc w biznes klasie przeznaczona dla załogi zamiast dla większej ilości pasażerów, samolot bardzo głośny, obsługa raczej średnio sympatyczna i poza rozdaniem posiłków mało ją było widać, jedzenie to oczywiście kwestia gustu - w nasze się nie wpasowało, w drodze powrotnej przez cały lot (delikatnie mówiąc) szwankowała klimatyzacja-pasażerowie z tyłu samolotu siedzieli w kurtkach, a Ci z przodu nie mieli czym oddychać. Darmo szukać jakiś plusów poza tym, że dolecieliśmy punktualnie i w jednym kawałku. Nasza rodzinna suita w części Dunas mimo, że wyglądała zupełnie inaczej niż na zdjęciach i balkonu nie miała to standard był zadowalający i mieszkało się dobrze. Sam hotel jest w porządku, a obsługa widać, że się stara. Brakowało obsługi na plaży - bardzo mało wolnych leżaków, które było trzeba samemu przenosić z jednej części plaży na drugą, gąbki na leżakach leżały na nich przez cały czas, więc rano, prawie codziennie, były mokre od deszczu. Bary ubogo zaopatrzone, zarówno w napoje alkoholowe jak i softy, czas oczekiwania na napoje długi (prawdopodobnie z powodu braku wystarczającej ilości barmanów). Wieczorne animacje i dyskoteki są - głośne i do późna (koniec ok 23-1) jednym przeszkadzają, innym nie, ale warto o tym wiedzieć - bo słychać. Plaża cudowna: długa, szeroka, zadbana i oczywiście z palmami. Fakultety na których byliśmy (Margarita w pigułce, Jeepy, Cubagua i konna przygoda x2) super! Atrakcji na terenie hotelu pod dostatkiem i na to na pewno nie można narzekać :) (bilard, tenis stołowy, siatkówka, koszykówka, rowery, golf, xbox, itd.) Posiłki smaczne i fajne kolacje tematyczne, zwłaszcza w restauracji pod strzechą :)

4.0/6

Piotr, Jaworzno 23.02.2024
Termin pobytu: luty 2024

Wenezuela luty2024

Byliśmy w 2 hotelach Costa Caribe Beach i Sansol Isla Caribe .Pierwszy hotel utrzymany w stylu karaibskim z piękna plaża ,fajnym basenem. Wyżywienie ok, pokoje spoko, sprzatane codziennie. Hotel dla nie wybrednych ,jeśli ktoś chce luksusu to polecam Dubaj tam jest tak. Drugi hotel większy ,z kilkoma basenami i z 3 stołówkami , jedzenie pyszne choc mały wybór owoców, obsługa miła i pomocna. Co do pilotów wycieczek to nie do końca maja wszystko poukładane .Wszystko na szybko ,byle skończyć i mieć z głowy. Co do lini lotniczej wszystko ok samolot może starszy ,ale miejsca sa i nie ma problemu ,posiłki w trakcie lotu. Według mnie było warto .

4.0/6

ARTUR 02.03.2024
Termin pobytu: luty 2024

Tydzień w hotelu

5 gwiazdek to hotel nie ma, owoce i soki bardzo smaczne, alko ok, pokoje odmalowane ale łazienki to lipa, jedzenie skromne choć smaczne, były owoce morza na których mi zależało - ogólnie kryzys ekonomiczny zapewne ma wpływ na jakość usług hotelu, najlepsza jest plaża i fale.

4.0/6

TOMASZ, Iwiny 26.02.2024
Termin pobytu: luty 2024

niezle , ale czegos brakuje .....

Hotel szeroko połozony , nad plazą prywatna , w zasadzie ok , ale : - niby lezaki sa na plazach , ale sporo uszkodzonych , nawet z wystajacymi gwozdziami - obsluga tylko po hiszpansku , rzadko kto mowi pojedynczymi słowami po angielsku , wiec pozostaje jezyk migowy albo translator - czesto zmieniajaca sie obsluga na recepcjach ( jest kilka) zawianie jakiejs uslugi u jednej zmiany , bez sladu dla drugiej . Tak bylo z taksowkami ..zdziwienie - pokoje ...jak sie trafia , jeden z balkonem , oknem w łazience - tu ok , u znajomych pokoj sporo mniejszy z jednym oknem , łazienka nawet bez wentylacji , w przyziemiu , czuc bylo stechlizne i wilgoc . Zmiana rezcnikow .... jak sie uda albo chcialo Pani sprzatajacej . - sejfy niedzialajace w obu pokojach , wymagana zmiana baterii Poza tym jedzenie wystarczajace i ok , moze nie ma jakiegos bardzo duzego wyboru , ale na spokojnie bez szalenstw . Na terenie obiektu dwa sklepy z normalnymi cenami , w tym pelna gama alkoholi , slodyczy . W okolicy ...nic nie ma poza terenem kilka domow typu altanki ogrodowe i tyle . pustka . Trzeba brac taksowke , zeby gdzies ( tyle ze poza parkiem krajobrazowym , nie ma gdzie za bardzo) pojechac . Margarita w zasadzie tylko na odpoczynek , nic poza tym Rainbow organizuje transport na lotnisko na ...6h przed odlotem . Do lotniska jest ca 30km , ale z objazdem po innych hotelach - trwa to max. godzine i na biednym lotnisku poza kawiarnia z pizza nic nie ma . Taksowka 30 USD za 4 bagaze i 4 osoby - bez problemu , w tym czasie mozna skorzystac sobie z wszelkich atrakcji, posilkow , napoi ....
155565763
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem