Opinie o Egzotyka Light - Margarita, SUNSOL Ecoland

5.3/6 (253 opinie)

5.3/6
253 opinie
Atrakcje dla dzieci
5.3
Intensywność programu
4.2
Obsługa hotelowa
5.4
Pilot
5.1
Plaża
5.8
Pokój
4.6
Położenie i okolica
5.6
Program wycieczki
4.7
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
5.2
Transport
4.8
Wyżywienie
5.1
Zakwaterowanie
4.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 4.0/6

    Wenezuela luty2024

    Byliśmy w 2 hotelach Costa Caribe Beach i Sansol Isla Caribe .Pierwszy hotel utrzymany w stylu karaibskim z piękna plaża ,fajnym basenem. Wyżywienie ok, pokoje spoko, sprzatane codziennie. Hotel dla nie wybrednych ,jeśli ktoś chce luksusu to polecam Dubaj tam jest tak. Drugi hotel większy ,z kilkoma basenami i z 3 stołówkami , jedzenie pyszne choc mały wybór owoców, obsługa miła i pomocna. Co do pilotów wycieczek to nie do końca maja wszystko poukładane .Wszystko na szybko ,byle skończyć i mieć z głowy. Co do lini lotniczej wszystko ok samolot może starszy ,ale miejsca sa i nie ma problemu ,posiłki w trakcie lotu. Według mnie było warto .

    Piotr, Jaworzno - 23.02.2024  | Termin pobytu: luty 2024

    7/7 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Tydzień w hotelu

    5 gwiazdek to hotel nie ma, owoce i soki bardzo smaczne, alko ok, pokoje odmalowane ale łazienki to lipa, jedzenie skromne choć smaczne, były owoce morza na których mi zależało - ogólnie kryzys ekonomiczny zapewne ma wpływ na jakość usług hotelu, najlepsza jest plaża i fale.

    ARTUR - 02.03.2024  | Termin pobytu: luty 2024

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    niezle , ale czegos brakuje .....

    Hotel szeroko połozony , nad plazą prywatna , w zasadzie ok , ale : - niby lezaki sa na plazach , ale sporo uszkodzonych , nawet z wystajacymi gwozdziami - obsluga tylko po hiszpansku , rzadko kto mowi pojedynczymi słowami po angielsku , wiec pozostaje jezyk migowy albo translator - czesto zmieniajaca sie obsluga na recepcjach ( jest kilka) zawianie jakiejs uslugi u jednej zmiany , bez sladu dla drugiej . Tak bylo z taksowkami ..zdziwienie - pokoje ...jak sie trafia , jeden z balkonem , oknem w łazience - tu ok , u znajomych pokoj sporo mniejszy z jednym oknem , łazienka nawet bez wentylacji , w przyziemiu , czuc bylo stechlizne i wilgoc . Zmiana rezcnikow .... jak sie uda albo chcialo Pani sprzatajacej . - sejfy niedzialajace w obu pokojach , wymagana zmiana baterii Poza tym jedzenie wystarczajace i ok , moze nie ma jakiegos bardzo duzego wyboru , ale na spokojnie bez szalenstw . Na terenie obiektu dwa sklepy z normalnymi cenami , w tym pelna gama alkoholi , slodyczy . W okolicy ...nic nie ma poza terenem kilka domow typu altanki ogrodowe i tyle . pustka . Trzeba brac taksowke , zeby gdzies ( tyle ze poza parkiem krajobrazowym , nie ma gdzie za bardzo) pojechac . Margarita w zasadzie tylko na odpoczynek , nic poza tym Rainbow organizuje transport na lotnisko na ...6h przed odlotem . Do lotniska jest ca 30km , ale z objazdem po innych hotelach - trwa to max. godzine i na biednym lotnisku poza kawiarnia z pizza nic nie ma . Taksowka 30 USD za 4 bagaze i 4 osoby - bez problemu , w tym czasie mozna skorzystac sobie z wszelkich atrakcji, posilkow , napoi ....

    TOMASZ, Iwiny - 26.02.2024  | Termin pobytu: luty 2024

    1/1 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    pobyt w hotelu Sunsol Ecoland

    Zadbany, rozległy teren hotelu, dużo barów i restauracji, w tym na plaży, gdzie w ładnym otoczeniu można jeść posiłki. Bardzo sympatyczny i pomocny personel w hotelu, który stara się spełnić życzenia klientów. Duży plus dla Pana Aleksandra za prowadzenie wycieczek. Niestety całkowita porażka biura Rainbow za zawieranie umów z klientami i sprzedaż za dodatkową opłatą usług, którymi hotel nie dysponuje - a konkretnie pokojów z widokiem na morze. Ponadto nie wszystkie pokoje mają balkon lub taras, co również nie jest zgodne z przedstawioną ofertą. Bałagan z terminami i godzinami wycieczek organizowanymi przez Rainbow - żadna nie odbyła się w pierwotnie ustalonych terminach i godzinach. Standard pokojów 2*, przede wszystkim za to, że poza łóżkami nie było gdzie usiąść ani a pokoju, ani na tarasie lub balkonie o ile pokój nimi dysponował. Wycieczki fakultatywne lepiej kupić na miejscu, ponieważ można przy kupnie kilku dostać jedną dodatkowo bezpłatnie. Nie polecam jeep safari - wycieczka nie odbywa się jeepami tylko odkrytymi półciężarówkami i poza rumem i wertepami nie oferuje nic ciekawego.

    Joanna, Warszawa - 19.12.2023  | Termin pobytu: listopad 2023

    16/18 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem