Opinie o Bamboo Garden

Kategoria lokalna: 2

3.7/6
(39 opinii)
Atrakcje dla dzieci
1.7
Obsługa hotelowa
4.2
Plaża
4.9
Pokój
3.2
Położenie i okolica
4.9
Rezydent
4.2
Sport i rozrywka
2.8
Wyżywienie
3.1

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Bamboo Garden Hotel. luty 2020

    Marek, Katowice 02.04.2020

    Hotel skromny, ładnie położony. Miła obsługa. Wyżywienie fatalne (brakowało dla tych, którzy później przyszli na posiłki) - stół szwedzki, a miały być dania z karty. Nie we wszystkich pokojach Wi-Fi, tych położonych blisko baseny było. Występy zespołów regionalnych.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Nasze doświadczenie - hotel Bamboo Garden

    Roman, Praha 3 06.01.2020

    Bardzo dobre umiejscowienie. Hotel położony jest w pobliżu plaży, restauracji i sklepów. Sam hotel bardzo przyjemny. Położony w pięknym tropikalnym ogrodzie z basenem. Krzesła i bar przy basenie. Personel bardzo przyjazny. Mieliśmy program „all inclusive” - śniadanie, lunch i kolację oraz 5 drinków dziennie (kupony na napoje). Jedyne, co można zarzucić, to jedzenie - zarówno pod względem różnorodności, jak i wielkości. Liczba napojów jest wystarczająca. Cieszyliśmy się piwem i koktajlami na plaży oraz w pobliskich restauracjach i barach. Pomimo drobnych niezadowolenie do hotelu zalecamy.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    19

    SIARHEI, MINSK 23.01.2018 | Termin pobytu: grudzień 2017

    Nie najgorsza opcja, o zdjęciach hotelowych po photoshopie

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Hotel do polecenia

    Dariusz Adam, Lędziny 17.02.2020

    Hotel bardzo przyjazny, wszyscy bardzo mili, konkretni i starają się. Trzeba być jednak wyrozumiałym, ponieważ wysokie temperatury spowalniają czasem wykonywane przez personel czynności. Hotel reaguje na prośby klienta - wystarczy poprosić. Basen dwuczęściowy - trochę mały. Jedzenie dwudaniowe na obiad i kolację - pikantne, ale smaczne. Dostęp do wifi prawie w całym hotelu. W pokojach bardzo czysto - w razie niedziałania jakiegoś urządzenia, ekipa remontowa od razu naprawia. Polecam hotel. Jak na 3 gwiazdki (2 lokalnie) utrzymuje dość dobry standard. Do plaży 400 metrów.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Wypoczynek

    Jolanta Maria, Warszawa 02.03.2020

    Ogólnie tego hotelu nie polecam. Wyżywienie all to pomyłka porcje wydzielane. Nic w hotelu się nie dzieje. Dla dzieci nic nie ma.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    pobyt

    Maria, Kraków 30.12.2017 | Termin pobytu: listopad 2017

    opisany w części objazdowej

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Bamboo Garden

    Piotr Maciej, Warszawa 10.02.2020

    Dobra lokalizacja hotelu, blisko plaży. Standard hotelu trochę poniżej średniej w porównaniu z hotelami w pobliżu. Dużo możliwości zajęcia czasu.Wyżywienie i bar w hotelu - średnie.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    wypoczynek

    Michał Kazimierz, Kraków 16.12.2019

    Dobra lokalizacja, dość blisko plaży, blisko do dużego sklepu typu europejskiego życzliwa i uśmiechnięta obsługa, zakwaterowanie i wyżywienie skromne

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Bambo Garden

    Piotr Cezary, Koszalin 07.01.2020

    Odradzam pakiet all inclusive ,szkoda pieniędzy , jedzenie w hotelu jest bardzo bardzo skromne , wydzielanie i monotonne . W pobliżu jest masa świetnych barów i restauracji . Gdzie można zjeść pyszne potrawy o wiele wiele taniej . Nie brakuje też marketów .

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    32

    Mają klienta GDZIEŚ

    Anna Bronislawa, Poznań 14.01.2019

    Pokoje trudno nazwać schludnymi, brudne łazienki, ręczniki, ośrodek mały i ogólnie zaniedbany. Miało się wrażenie, że klient przeszkadza im w pracy. Poprosiłam o moskitierę, obiecano mi ją za pol godziny ale jej nie otrzymałam wogole na czas pobytu. Wszyscy tylko chcą napiwki za nic. Oszukują na alkoholach w barze. Słabe jedzenie. Wiecznie na śniadaniu brakowało szklanek, filiżanek, talerzy. Monotonne jedzenie i słabej jakości. Na dodatek OKRADZIONO mnie. Poprosiłam by nie sprzatano mi pokoju i poszłam na śniadanie. Zapomniałam czegoś i wróciłam do pokoju a tam sprzątaczka. Okazało się ze ukradła mi 140 euro. Szef obsługi mial to gdzies i powiedzial ze to niemozliwe by mi ktos z obslugi to ukradł. Powołal sie na boga i pewnie sam połowę tej kasy przytulił. NIGDY wiecej już tam nie pojadę i Wam też nie polecam Pełno bezpańskich kotów, chorych na terenie hotelu. Szczury! NIE POLECAM.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem