Opinie o Bamboo Garden

Kategoria lokalna: 2

3.7/6
(39 opinii)
Atrakcje dla dzieci
1.7
Obsługa hotelowa
4.2
Plaża
4.9
Pokój
3.2
Położenie i okolica
4.9
Rezydent
4.2
Sport i rozrywka
2.8
Wyżywienie
3.1

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    WSPANIAŁA GAMBIA

    zaborowska 22.02.2020

    Zastanawiam sie kto pisze te super opinie dotyczące hotelu.Hotel ma super lokalizację i to tle!!! Bitwa o jedzenie -kto pierwszy ten lepszy,brudna stołówka ,obsługa miła jak dostanie napiwek!Przy basenie brudne leżaki a na nich ścierki zamiast ręcznikow oczywiscie o ile zdąży sie na nie załapać.Basen brudny czasem czyszczony płynem .podczas kąpieli letników,chlor w kostach pływał!woda zielona! pokoje brudne,w łazienkach brak mydła i brudne ręczniki po ich wymianie-brak moskitier a klima płatna .Obsługa w recepcji ordynarna beszczelna zwłaszcza pani z katalogu RABINOW. Rozumem ,ze to Afryka nie oczekuje cudów rozumiem częste braki wodu i prądu,ale podstawowe rzeczy jak czystosc powinny byc zachowane.Wracając do wyżywienia brak dan z karty jak w ofercie Rabinow!

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Opinia zostala przekazana rezydentowi na miejscu

    Artur, Łódź 25.02.2020

    Opinia zostala przekazana rezydentowi na miejscu i zostala zlozona reklamacja

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Opinia

    Rodzina 24.01.2020

    Nie polecam! Monotonny jadłospis, porcje wydzielane przez obsługę (jedna łyżka sosu z „mięsem” a raczej kośćmi z kurczaka). Kolacje miały być zamawiane z karty - fikcja... Brak urozmaiconego jedzenia - przy pobycie 2tyg codziennie to samo jedzenie. Pokoje czyste - to jedyny plus. Nie warto dopłacać do all inclusive.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    PORAŻKA

    Jozef, Skoloszow 23.03.2020

    Nie wiem kto ocenia ten hotel na ^ !!!! wszedzie smiecie, brod, brudny basen.W pokoju brod, smrod i ubustwo. zagrzybiona klimatyzacja, rozlatujace sie meble, krzesla na tarasie porozrywane, lazienka to porazka, czesty brak wody, pod prysznicem trudno sie zmiescic, jedno mydelko, nieszczelne okna, porozrywane moskitiery w oknach, szafa taka ze strach do niej cos wlozyc, telewizor jest ale brak pilota:) klimatyzacja platan 50 euro tydzien! malo wydolna i zagrzybiona, widok z pokoju na pole z chwastami i "suszarnie recznikow"zdjecia ponizej.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Mirka

    Miroslava, Rudná u Prahy 07.01.2020

    Velice špatný personál, špatná komunikace, nechtěli dávat jídlo.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Żenada!!

    Rafał Paweł, Milanówek 01.04.2020

    Najorszy hotel w Gambii!! Przerwy w dostawie wody, prądu, Zielona ścianą basenu nie zachecala do kąpieli, jedzenie wybierane niby z karty dań to fikcja!! Wystawione było w formie bufetu i to jakby kot napłakał do tego zimne i często czegoś brakowało!!!. Pokój wymaga remontu jak i cały hotel. Zbyt krótki materac, popsute okno i drzwi na balkon, stare meble inaczej nie wiem jak je opisać bo były okropne!! Prysznic wymaga nie lada gibkosci bo przekręcić się w nim to sztuka!! Nie polecamy!!

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    12

    totalnie niezadowolony 05.04.2020

    Nigdy w życiu więcej !!! To nie jest hotel , a nawet nie hostel ! Brud , notoryczny brak wody i prądu , a o Wi Fi i TV nawet nie wspomnę. W basenie zielona , mleczna woda w której aż strach się wykąpać. Opcja All Inclusive nie jest warta nawet 50 pln za 7 dni . Monotonia posiłków, !!! POD ŻADNYM POZOREM NIE UŻYWAĆ RĘCZNIKÓW UDOSTĘPNIONYCH W POKOJU !!!! . Klimatyzacja nie do użycia ( jeden grzyb ), brak lodówek w pokojach . REASUMUJĄC = takiego niskiego poziomu za strony Rainbow nigdy bym się nie spodziewał, najgorsze jest to że osoby odpowiedzialne ze strony biura nie widzą problemu, a rezydent jest bezradny- ZDECYDOWANIE NIE POLECAM !!!!

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Hotel Bamboo Garden

    Sylwia 05.02.2020

    Spędzałam wraz z synem i przyjaciółmi tydzień w tym hotelu , od samego początku Pani w recepcji przywitała nas jak byśmy byli nie. proszonymi gośćmi . Hotel położony w bliskiej odległości od plazy to jedyny plus . Pokoje i łazienki do remontu , mieliśmy pokoje w pawilonie , jedzenie monotonne - miało być z karty 5 dań , lecz na miejscu okazało się ze jest tylko ,,mini bufet ‚’’ z wydzielanym jedzeniem , po 15 minutach brakowało jedzenia - po moim telefonie do pani rezydent nic się nie poprawiło - ogólnie pełna zlewka .Pani ,,królowa recepcji ‚'’ stwierdza ze to nasz problem . Hotelu nie polecam , Gambie owszem , cudowni ludzie , świetny klimat 36 stopni w nasza zimę

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Negatyw

    Małgorzata Barbara, Brwinów 10.03.2020

    Nie polecam hotelu - wiem że to Afryka i mogę spodziewać się gorszych warunków ale nie aż takich jakie są w tym hotelu. Notoryczny brak wody ( np docieramy do hotelu po 10 godz. podróży hotel wita na - s brak prądu i wody - dopiero po 3 godzinach można było się wykąpać) oraz prądu, który raczej jest wyłączany przez hotel nocą i w godzinach popołudniowych (więc nie wiem po co płacimy za klimatyzację). Nie mam sensu wykupywania all inclusive ponieważ jedzenie smaczne ale notorycznie to samo ile można jeść spaghetti z tym samym sosem. Najgorsze z tego wszystkiego to podejście biura podróży które mimo zgłaszania przez rezydentki do centrali (już od kilku miesięcy) że są problemy i Polacy skarżą się na warunki - nic nie robię wręcz nadal mają w ofercie hotel. Dlatego też mimo że biuro ma w swojej ofercie z pozoru atrakcyjne oferty nigdy już nie skorzystam z wyjazdu - uważam że biuro dla którego nie liczą się klienci ( niech kupią wycieczkę a później sami się martwią co z tym zrobić - brak jakiejkolwiek pomocy) nie jest warte polecenia.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem