Opinie o Kairaba Beach Hotel

Kategoria lokalna: 5

4.8/6
(13 opinii)
Atrakcje dla dzieci
1.9
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
4.3
Pokój
4.6
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
4.3
Sport i rozrywka
2.8
Wyżywienie
4.7

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    6.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Gambia - ludzie

    Witold, --- 22.03.2025 | Termin pobytu: luty 2025

    Hotel Kairaba jest b. ładnie położony, otoczony pięknie utrzymaną zielenią. W pokojach niektóre sprzęty i meble są nieco zużyte, ale braki rekompensuje sprawność i uprzejmość obsługi. Wszystkie nasze prośby były szybko spełniane. Obsługa zasługuje na szóstkę. Gambijczycy są przemili, wyjątkowo - mimo swej biedy - życzliwi. Natrętów w strefie bliskiej hoteli jest wielu, ale nietrudno się ich pozbyć w łagodny sposób. Zachęcam do hojności wobec wynajętych kierowców, przewodników w parkach i rezerwatach, personelu hoteli i in. Najtrudniejsza, bolesna sprawa to żebrzące dzieci w kilku miejscach, najbardziej obleganych przez turystów. Poziom znajomości angielskiego wśród Gambijczyków jest zaskakująco wysoki i często przewyższa angielszczyznę naszych rodaków.

    6.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    76

    pobyt w hotelu

    Stanisław, --- 10.02.2018

    Świetny hotel dla wymagających klientów. Bardzo dobre jedzenie, bardzo miła obsługa. Duże komfortowe pokoje (my mieliśmy pokój deluxe zaledwie kilkanaście metrów od oceanu). Piękny ogród na terenie hotelu, w którym bylo mnóstwo ptaków i bawiących wszystkich gości małp. Nie było żadnych problemów z leżakami na plaży i przy basenie - o każdej porze można było sobie znaleźć leżak czy to na slońcu czy to w cieniu. Bardzo polecam !

    6.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    43

    Wszystko bylo ok ale ...

    Tomasz, Gliwice 08.01.2020

    Pobyt sylwestrowy 2019/2020. Hotel ma 5 gwiazdek: w standardzie europejskim daje mu 3+ Wady: woda butelkowana nie jest wymieniana (przypominam hotel ma 5*), lazience przydalby sie gruntowny remont (ale jest czysta), drogo (!): male lokalne piwo 18 zlotych, drink kolo 40 zlotych (w Radissonie w Zakopanem ten sam drink 35 pln dla porownania ) Zalety: bardzo, bardzo (!) zadbane otoczenie hotelu, pokoje sprzatane codziennie + wymiana recznikow, mydlo + szampon dostarczane codziennie, internet jak na Afryke dziala w miare poprawnie. Jedzenie … hmmm … sniadania ok, obiadokolacje …. lepiej chodzic do miasta. Duzo fajnych restauracji (wloska, libanska, meksykanska). Za to co doplacilem za oboadokolacje spokojnie mozna zjesc dobra kolacje w miescie. O 12 godzinie duuzo wolnych lezakow przy basenie, w ogrodzie i na plazy ( w pierwszym rzedzie od oceanu !). Jesli bedzie mozliwosc to polecam brac pokoje w ostatnim pawilonie na pierwszym pietrze (pokoje od 110 - mysmy mieli 121). Widok z balkonu niezapomniany, a ocean na wyciagniecie reki !!! W sumie podyt na duzy plus gdyby nie KOLACJA SYLWESTROWA, ktora okazala sie jednym, wielkim nieporozumieniem. Obowiazkowa doplata 60 Euro od osoby i wygladala tak: od 18 do 20:00 po drinku przy basenie + jakies kawalki pieczonej ryby. O 20:00 miala byc glowna kolacja. Do 22:30 (!) dostalismy po bulce z maslem, PO BULCE Z MASLEM !!!! Reszty dan (na liscie bylo kolo 10) nie doczekalismy sie - poszlismy do miasta bo bylismy po prostu glodni. Uwazam to za duzy skandal - zreszta z naszego stolika (10 osobowego) zostala do polnocy tylko jedna para - reszty poszla jesc do miasta. AAA i jeszcze jedno: na sylwerstra ceny win w karcie nie zgadzaly sie z tym co trzeba bylo zaplacic (o jakies 20%). Byly z tego powodu duze awantury.

    6.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    137

    The Smiling COas of Africa

    Małgorzata, Oświęcim 18.04.2014

    Lecąc do Gambii nie bardzo wiedziałam, czego się spodziewać, jednak to, co zastałam na miejscu zaskoczyło mnie niesamowicie. Gambia ugościła mnie gorącym słońcem, dobrym jedzeniem i bardzo przyjazną atmosferą, jednak najbardziej wryli się w mojej pamięci niesamowici Gambijczycy. Mimo biedy Afryki - zawsze mili, przyjaźni serdeczni i uśmiechnięci, zawsze chętni podzielić się swoją historią... Sam hotel Kairaba to przecudne miejsce - swoisty raj na ziemi z przepięknym ogrodem, smaczną kuchnią i jak zawsze - uśmiechniętą obsługą :) Nie mam w zwyczaju wracać do miejsc, które zwiedziłam, jednak Gambia będzie punktem na mapie, który odwiedzę nie raz - zawsze z ogromną przyjemnością i swoistym ciepłem w sercu, które czuje się wracając do swojego raju :) Polecam wszystkim serdecznie i życze kolorowych i uśmiechniętych podróży.

    6.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Zgodnie z oczekiwaniam

    Artur, Warszawa 20.03.2025 | Termin pobytu: styczeń 2025

    Wszystko ok, opieka rezydenta, pyszne śniadania w hotelu. Pokój spartan codziennie, bardzo miła i pomocna obsługa.

    6.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Najlepszy Hotel

    Aneta Katarzyna, Krzczonów 06.03.2020

    to były super wakacje w super hotelu ,obsługa na najwyższym poziomie ,można idealnie się zrelaksować i zażyć dawki sportu oczywiście , obiekt bardzo duży i z pewnością nie można się tam nudzić .polecam serdecznie !!

    6.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    17

    Gambia

    Robert, Kobylnica 27.12.2015

    Warto pojechać

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Hotel Kairaba

    Władysław, Raba Wyżna 24.03.2025 | Termin pobytu: luty 2025

    Hotel w przepięknym ogrodzie. Jeśli ktoś chce tylko wypocząć na maksa to jest to miejsce. Niestety nic się nie dzieje: cisza, pustka. Już wieczorem nie można spotkać nikogo. Pokój fajny. Były uchybienia, które nie zostały naprawione przez dwa tygodnie pobytu. Jedzenie bardzo monotonne, codziennie to samo. Plaża prawie nigdy nie sprzątana.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    23

    Styczniowe wakacje

    Anna , Polska 04.02.2020

    Ogólnie urlop udany, chociaż zaczęło się nieciekawie - w dniu przyjazdu brak pokoju dla mnie i męża. Nocowaliśmy w najniższym standardzie. Następnego dnia przeniesiono nas do właściwego pokoju. Przyjmowanie od Rainbowa uwag w postaci np. pierwszego piętra lub zakwaterowanie blisko z przyjaciółmi mija się z celem. Hotel tego nie uwzględnia. W trakcie pobytu 3 awarie klimatyzacji i dwie lodówki. Natomiast standard nowego pokoju może być. Wyżywienie zgodnie z oczekiwaniami - całkiem dobre. Pochwalić trzeba rezydentki za opiekę. Niektóre informacje z przygotowanych materiałów niezgodne z hotelem np. godziny kolacji w dniu przyjazdu, na którą udaliśmy się o 22:00. Wszystko pozamykane . Pomógł miejscowy ochroniarz i przysłał kogoś z talerzem z jedzeniem. Organizacja wycieczek w porządku.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    82

    Zbyt optymistyczny opis hotelu w katalogu

    LUCYNA 23.11.2014

    Brak WiFi w pokojach pomimo opisu Rainbow , ze jest w pokojach. Jest tylko w recepcji. Beznadziejna plaża oddzielona betonowymi zaporami od morza - ani razu nie kąpalismy się , bo nie było takiej możliwości. Wg katalogu plaża jest piękna i szeroka Jako zadośćuczynienie otrzymaliśmy kupon od biura na nastepny wyjazd na kwotę 400pln co stanowi ułamek kwoty za hotel

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem