Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
3.5/6
Ewa 28.03.2014
Ocean Bay
Hotel dobrze zagospodarowany, niestety nam trafił się pokój na parterze w bardzo zacienionym miejscu, ostatni, zamykający kompleks . Pokój ciemny, nieprzyjemny, lodówka zabudowana w szafce w taki sposób, że nie można jej otworzyć, TV nie działał. Wentylator wyrwany, u sufitu jedynie kable, połamane nocne szafki. Zapach w pokoju nie do zniesienia. Na naszą prośbę i napisaniu oświadczenia przenieśliśmy się ze znajomymi do części hotelu o niższej kategorii Red croc. Pokój w tym kompleksie, pomimo niższego standardu, braku telewizora był na pewno lepszym rozwiązaniem. Dzięki temu daję ocenę dobrą.
3.5/6
Andrzej Wacław, --- 28.03.2014
Andrzej
Pobyt OK :) Hotel jak na moje potrzeby fajny. Plaża mogła być bardziej zadbana.
3.5/6
Regina Żerniki Wrocławskie 29.03.2014
Hotel Bay 2013/2014- Regina
konfrontacja reklamy hotelu zawarta w katalogu Rainbow z rzeczywistością mocno rozczarowała mnie
3.5/6
Joanna Warszawa 29.03.2014
Hotel nie powala... nie zasługuje na 4,5 gwiazdki
Hotel zdecydowanie nie zasługuje na 4,5 gwiazdki. Ciemne pokoje, w większości dostaliśmy z widokiem na mur, w zależności od szczęścia w poszczególnych pokojach: nie działa spłuczka, problemy z elektryka, zapach stęchlizny/pleśni, słychać każdy odgłos sąsiadów zza ściany... Do pokoju w którym mieszkałam (na parterze) ani przez chwilę w ciągu dnia nie docierało słońce. Wi-Fi oczywiście w pokoju nie działało, wbrew opisowi z katalogu. Obsługa / kelnerzy... najczęściej szybciej było pójść do baru samemu, samemu sobie przynieść nakrycie na stolik itp. Spokojnie można było zjeść kolację z deserem i żaden kelner nie podszedł, żeby zaproponować coś do picia. Szczególnie przez parę dni, kiedy w tym samym czasie trwała w hotelu konferencja i tam chyba rzucono większość pracowników. All-inclusive na kupony nie jest wygodnym rozwiązaniem, wszędzie trzeba nosić ze sobą te karteczki (basen, plaża). No i ograniczenie do piwa i lokalnego wina (białe było całkiem dobre i dobrze schłodzone), bez żadnych drinków itp. Hotel sam w sobie nie jest zły i gdyby nie był oferowany jako 4,5 gwiazdki (i w odpowiadającej cenie) nie mogłabym narzekać. Ale osobiście poleciłabym hotel Kombo Beach, w którym też parę nocy spędziłam - 4 gwiazdki, tańszy od Ocean Bay, ale moim zdaniem lepszy pod względem pokoi, wyżywienia i plaży (wbrew opisowi w Ocean Bay nie było w ogóle fal).