Opinie o Good Morning, Vietnam Premium

5.2/6
(76 opinii)
Intensywność programu
5.0
Pilot
5.0
Program wycieczki
5.3
Transport
5.3
Wyżywienie
5.1
Zakwaterowanie
5.2

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    17

    Nazwa Premium powinna bardziej zobowiązywać

    Iwona Barbara 02.12.2023 | Termin pobytu: listopad 2023

    Program został zrealizowany. Zatoka Ha-long super widoki. Wspaniałe Ho-ian. Oglądamy bardzo dużo świątyń . Sajgon to rzeczywiście Sajgon, niesamowity ruch , ilość ludzi. Program nie jest intensywny ( nie ma bardzo dużo chodzenia). Byłoby naprawdę super, gdyby Rainbow lepiej przyłożył się do wymagań dla hoteli ( niektóre po prostu nie spełniały nawet 3*) . A naprawdę 4 mogę przypisać co najwyżej dwóm hotelom na trasie objazdu. Taka jest rzeczywistość. Nawet jeśli hotel był sklasyfikowany na 4* to pokoje były tak wyeksploatowane, że np. bez klapków do wanny nie wejdziesz żeby wziąć prysznic. Śniadania podane albo na ceracie albo na brudnym obrusie. Raz nawet zaproponowano nam kolacje darmową bo wszyscy skarżyli się na pokoje. ( co było miłe, ale nie rekompensuje niczego). Autokary - jeden był w stanie tragicznym ale po reklamacjach został następnego dnia wymieniony na nowiutki i cichutki. Szkoda , ze nie wszystkie takie były ( a premium powinny być) Kolejny był naprawdę stary ale oficjalnie nie było powodu do zmiany. Posiłki - niektóre bardzo dobre. Niektóre tragiczne w warunkach higienicznych niedopuszczalnych. Nad tym myślę firma też musi popracować. Za bardzo polegają na lokalnych firmach , które pewno mają swoje układy i miejsca do których wożą turystów. Polski pilot ( super Pani Karolina) nie maja wpływu na wiele rzeczy. Potem hotel do wypoczynku ( Dusit). Był naprawdę bardzo fajny, chociaż nie 5* ( zgodnie z opisem z Rainbow). I to bardzo fajna opcja ,że po objeździe jest kilka dni wypoczynku. Raczej nie planuję kolejnych wyjazdów z Rainbow.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Wyzjazd nie miał nic wspólnego z wycieczką premium

    Karol 23.03.2025

    Niestety, wycieczka nie spełniła naszych oczekiwań. Program był ubogi – zamiast zapowiadanej mocy atrakcji, większość czasu spędziliśmy w podróży. Zwiedzanie głównych punktów trwało bardzo krótko, a całość sprawiała wrażenie źle zorganizowanej logistyki, a nie dopracowanego wyjazdu premium. Zakwaterowanie również rozczarowało – hotele nie odpowiadały standardom 4 czy 5 gwiazdek, a nocleg na statku był wyjątkowo niewygodny. Niestety, pojawiły się także problemy zdrowotne wśród uczestników. Największe zastrzeżenia mamy jednak do pracy pilota. Od samego początku brakowało mu profesjonalizmu i zaangażowania. Sprawiał wrażenie osoby nieprzygotowanej, z bardzo ograniczoną wiedzą o kraju, który mieliśmy zwiedzać. Jego komentarze były lakoniczne, często nie na temat, a duża część czasu w autokarze przebiegała w ciszy lub przy emisji przypadkowych filmów. Pilot posługiwał się bardzo niepoprawną polszczyzną, a jego angielski również pozostawiał wiele do życzenia, co utrudniało komunikację z miejscowymi. Nie dopuszczał do głosu lokalnych przewodników, często się z nimi kłócił lub przerywał im wypowiedzi. Bywał też nieuprzejmy wobec uczestników wycieczki. Harmonogram zwiedzania był chaotyczny, brakowało jasnych informacji o planie dnia, co sprawiało, że trudno było się odpowiednio przygotować. Zdarzały się absurdalne sytuacje, np. postój na kawę w miejscu, gdzie wszystkie punkty gastronomiczne były zamknięte. Na domiar złego, pilot pozwalał sobie na niestosowne, szowinistyczne i obraźliwe komentarze – zarówno wobec lokalnej ludności, jak i samych uczestników, co było zupełnie nie do zaakceptowania. Posiłki pozostawiały wiele do życzenia, zarówno pod względem jakości, jak i czystości odwiedzanych miejsc. Szczególnie rozczarowujący był brak reakcji biura na nasze zgłoszenia podczas wycieczki – mimo kontaktu mailowego, nie otrzymaliśmy żadnej odpowiedzi. Liczyliśmy na profesjonalizm i wysoki standard, tymczasem wyjazd pozostawił niedosyt i poczucie zmarnowanego potencjału.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Świetny program beznadziejny pilot

    Ewa Warszawa 07.03.2024 | Termin pobytu: luty 2024

    Świetny program, hotele ok. Pilot za to bez wiedzy lub chęci dzieleniem się informacjami . Specjalne podziękowanie za akcje w związku z opóźnieniem lotu powrotnego do Warszawy .

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Cudowny Wietnam

    Asia z mężem, Warszawa 18.01.2025 | Termin pobytu: listopad 2024

    Wybierając się do Wietnamu , czytałam wiele opinii, przewodników. Liczyłam, że zobaczę piękny kraj, poznam jego historię. Niestety nie poznałam ani historii, ani obyczajów, ani też wielu ciekawostek o tym kraju. A wszystko to "dzięki "naszemu pilotowi Sebastianowi B. Jeżdżę z tym biurem od wielu lat ale tak niekompetentnego, leniwego i chaotycznego pilota jeszcze nie spotkałam. Pilot wycieczki po prostu był. Przekazywał niewiele informacji o zwiedzanych obiektach, czy obyczajach: np. na zadane pytanie o szkolnictwie odpowiedział ,że jest obowiązkowe do 6 klasy". Koniec - wyczerpany temat o szkolnictwie. Takie odpowiedzi otrzymywaliśmy na inne zadawane pytania.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    48

    tak sobie (nie premium)

    Tom, Warszawa 07.03.2023 | Termin pobytu: luty 2023

    Niestety naszym zdaniem zarówno program a przede wszystkim hotele na objeździe nie zasługują na kategorię PREMIUM i biorąc pod uwagę cenę wyjazdu oraz ogólnie przystępne ceny hoteli w Wietnamie organizator mógłby się znacznie bardziej postarać - duża część hoteli była słabej jakości np. w Hanoi, Sajgonie (słabe 3* w praktyce), poza tym strata dwóch dni na "popływanie" po Mekongu, nocleg w Can Tho i CAŁY dzień podróży na wyspę kolejnego dnia jest pomyłką i złym rozwiązaniem organizacyjnym - gdyby zapewnić lot z Sajgonu na Phu Quoc można by zyskać dwa dodatkowe dni na wyspie (hotel Salinda w porządku, bdb standard). Ogólnie ok. 10 lat temu wyjazd na Sri Lankę był w dużo lepszym standardzie i widać było, że organizator się stara dobierając m. in. hotele butikowe na objeździe. Minusem były także nieciekawe lunche (może poza 1 w Hanoi) - podczas gdy zarówno Hue jak i Hoi An słynie z bardzo dobrej kuchni. Dużo nieciekawych 'lokalnych' sklepów typu jedwab, gdzie oczywiście traci się czas na zapewne procent obsługi (naprawdę przy usługach premium powinno się zastanowić czy wszyscy chcą tracić czas na coś takiego). Owszem grupa była kilkunastoosobowa ale organizator podstawił kilkukrotnie mniejszy autokar i dopiero (przy dłuższej trasie) po 'buncie' grupy został on zmieniony na większy. Jednak potem sytuacja się powtórzyła, bez zmiany autokaru. Lepiej wybierać niszowe oferty, w których dostaje się to za co się płaci. Ogólnie nie polecam, słaby stosunek jakości do ceny.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    38

    PREMIUM, ALE GDZIE???

    Anna, POLKOWICE 24.03.2023 | Termin pobytu: luty 2023

    Bo napewno nie na tej wycieczce! Oprócz Pani Agnieszki czyli przemiłej pilotki to nic tam nie było premium. Obskurny statek na którym jedna pani po nocy spędzonej w kajucie opowiadała jak przez całą noc słyszała chrobotanie prawdopodobnie szczura! Hotele, z których przynajmniej dwa były trzy gwiazdkowe a przypominam że oferta brzmi „ wysokiej klasy hotele cztero i pięcio gwiazdkowe” Właśnie to skłoniło nas do wyboru tej wycieczki, ponieważ miejsce w którym śpimy, jemy i bierzemy prysznic powinno być przynajmniej czyste a nie było! Oczywiście nie jesteśmy osamotnieni w takiej opinii, wiemy też że inni uczestnicy udokumentowali to zdjęciami, my niestety tego nie zrobiliśmy.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem