Opinie klientów o San Panteleimon

5.2 /6
708 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.0
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
4.8
Pokój
5.1
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
3.3
Wyżywienie
5.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.5/6

Turystka 24.07.2017
Termin pobytu: lipiec 2017

Mieszane odczucia...

W hotelu San Panteleimon bylismy 2 tygodnie na opcji All. Szczerze mówiąc wrocilam zawiedziona. O ile warunki Hotelu ( mieliśmy pokój DeLuxe - nowy, warunki bardzo dobre, widok na Olimp), basen i odległośc do morza czy obsługa kelnerów czy serwisu sprzatającego była na bardzo dobrym poziomie, o tyle jedzenie i warunki All inclusive jeśli chodzi o wyżywienie fatalne. Śniadania typowe europejskie - znośne. W jajecznicy były parówki czy pomidory/ papryka. Minusem były godziny serwowania 7-9:30. O godz 10 całkowite usunięcie jedzenia i blokada dystrybutorów z napojami do godziny 11. Lunch i obiad praktycznie niewiele się różniły. Owoce to arbuz, brzoskwinie i śliwki dostepne tylko w czasie serwowania lunchu i obiadu. Greckiego jedzenia na próżno szukaliśmy, Mousaka zamast ziemniaków i bakłażanu miała makaron, tradycyjne suflaki tłuste. Dania generalnie były tłuste, często przesolone. Nie mam wysmakowanego podniebienia, ale przwyczajona do posiłków europejskich naprawdę miałam problem ze znalezieniem czegoś smacznego do zjedzenia. Często korzystaliśmy z pizzerii w hotelu, która była smaczna i z 30% zniżką dla gości z wersją All. Opcja alkoholu, lodów czy czegoś do picia była w godzinach 11-22.Przestrzegali tego bardzo skrupulatnie. Kolejki do jedzenia, zwłaszcza tuz na poczatku godzin serwowanych posiłków. Napoje logowane za opłatą. Wg mnie napoje podawane w dystrybutorach to syropy połączone z wodą gazowaną lub nie. Ouzo miało inny smak niż to serwowane na plaży, wina były nalewane z kartonów, piwo znacząco rozrzedzone. Inne napoje alkoholowe czy drinki za opłatą. Kelnerzy bardzo sprawnie sprzatali i szykowali miejsce dla następnych gości. W przypadku braku miejsc w restauracji było miejsce przy basenie. Nigdy nie było sutuacji żeby zabrakło miejsca. Wiele osob z ktorymi rozmawialiśmy narzekało na jedzenie. Żałuję, że przymknęłam oko na opinie dotyczace jedzenia w hotelu. Plaża piaszczysto żwirkowa - do wody konieczne są buty. Woda czysta, choć z chwilowymi napływami traw. Opcją na skorzystanie z leżaków i parasola było korzystanie z baru na plaży z warunkiem zamówienia czegoś do picia czy jedzenia. 2 cole w puszce i Ouzo to koszt 10E. Do plaży droga 2-3 min spacerkiem. Basen wystarczający na tą ilośc gości i rotacje. Jedynym minusem było niepotrzebne blokowanie leżaków przez osoby zostawiające ręczniki a nie korzystające z nich. Są natomiast dodatkowe leżaki, ktore wystarczły, ale o nie warto poprosic pana pilnującego bezpieceństwa na basenie. Chętnie pomoże. Okolica bez atrakcji, na przeciwko hotelu był lokal z grami, flipperami, czy piłkarzykami, czynny od godz 12. z dość głośną muzyką. Na szczęście pokój miał dobre wyciszenie więc po zamknięciu balkonu było cicho. Poza tym kilka małych restauracji ( polecam tą z białym wiatrakiem) i sklepy - mini supermarkety i kilka punktów z ubraniami, pamiątkami itp. Wycieczka piesza w najbliższej okolicy to wycieczka na zamek lub tunel. Na zamek niestety nie doszliśmy, bo droga prowadzi ulicą bez pobocza a z dzieckiem wydawała się niebezpieczną opcją. Z proponowanych ofert wycieczek skorzystaliśmy z wycieczki na Olimp. Proponowane Ateny i Meteory były dla nas za długie jesli chodzi o transfery. Czas transferu z lotniskaa - Salonik - do hotelu to ok 2 godziny. Rezydentka Pani Paulina - bardzo miła i konkretna, pomocna. Pomogła nam wykupić leki po uprzedniej wizycie lekarza, ciekawie opowiadała o atrakcjach, wycieczkach i warunkach pobytu.

3.5/6

Jan , Poznań 28.09.2019

pobyt we wskazanym hotelu

Pobyt w hotelu bardzo przyjemny - ale nie jedzie sie na wczasy dla hotelu, tylko w Grecji dla morza i plaży oraz otoczenia. Otoczenie żadne - dojście do morza (ponad 100 m), kiepskie, brak serwisu, plaża brudna wejście w grzęznącym żwirze. Na plaży brak toalet, ludzi załatwiają sie do morza (!), brak leżaków i parasoli, brak baru itp. Jednym słowem - dno! W hotelu reklamowano trzy bary - czynny był jeden. Basen stanowczo za mały i zejście po drabince tylko dla młodych! Poza tym praktykanci szkół gastronomicznych z Polski (50!) zalewali jadalnie i tłoczyli się w basenie - to absolutnie nie do pomyślenia! Uważam, że nieporozumienie polegało na tym, że ja płaciłem za pobyt - oni zaś nie wysilając się specjalnie otrzymywali to wszystko za darmo!!! Jestem tym poważnie zdegustowany - poważne biuro podróży nie powinno w ogóle wysyłać swoich klinetów do tego rodzaju hoteli. Oglnie odeniam hotel San Panteleimon na *** - nie więcej! Jan Zaus

3.5/6

Agnieszka 18.09.2022

Piękny region, sama organizacja mogłaby być lepsza

Sam hotel nienajgorszy, ale w czterogwiazdkowym i za te pieniądze zdecydowanie nie powinno w łazience brzydko pachnieć z kanalizacji przez cały pobyt. Niestety zostałam pokąsana, prawdopodobnie przez pluskwy. Woda w basenie była zimna. Pokoje sprzątanie codziennie, oczywiście z grubsza, ręczniki wymieniane codziennie. Hotel ogólnie czysty. Panie sprzątające, kelnerzy i generalnie personel bardzo uprzejmy i pomocny. Okolica piękna. Niestety sama obsługa biura kiepska. Zainteresowanie klientem zakończyło się w momencie zakupu wycieczki. Po zakupie Pan obsługujący rezerwację wydawał się być obrażony, że dzwoniliśmy dopytać o szczegóły, które nie były podane w ofercie. Nie wiedział na przykład, czy w pokoju, będzie żelazko i czajnik i ok - można tego nie wiedzieć, ale nie zaproponował, że dowie się w hotelu i wróci z informacja zwrotną. Mało tego, udzielił złej informacji, ponieważ powiedział, że tych akcesoriów nie będzie, a były - w związku z tym niepotrzebnie wzięliśmy ze sobą żelazko. Stoisko Rainbow na samym lotnisku w Poznaniu jest tak słabo widoczne, że nawet obsługa lotniska nie wiedziała, gdzie ono się znajduje. Pomoc Pani Rezydentki na miejscu w sytuacji awaryjnej niestety była żadna. Szczegóły opisane w pozostałych ocenach tematycznych.

3.5/6

Ewa, Łódź 10.06.2017
Termin pobytu: czerwiec 2017

jaka cena - taki standard

wróciłam z hotelu San Panteleimon 07.06 mimo niektórych negatywnych opinii byłam nastawiona raczej na plus.. budynek główny odnowiony, robi dobre wrażenie, pokoje też ok., basenik maleńki i miejsca dookoła też skąpo, plaża kiepska, przeważają kamienie i do wody raczej potrzebne buty, okolica spokojna, w miejscowości przebywają w większości Grecy i Polacy, jest gdzie pospacerować ale osoby nastawione na zabawę raczej nie mają tu czego szukać.. all raczej kiepskie w porównaniu z hotelami w Egipcie, Turcji czy Tunezji.. jeśli chcecie wydać mniej to hotel jest ok..ale luksusu nie ma się co spodziewać..
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem