Opinie klientów o San Panteleimon

5.2 /6
708 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.0
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
4.8
Pokój
5.1
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
3.3
Wyżywienie
5.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

GABRIELA KLAUDIA, OLSZTYN 28.09.2022

nie zawsze to czego się spodziewasz

Ogólnie hotel bardzo ładny, miła obsługa (która mówi trochę po polsku, nawet sprzedawcy w sklepikach wam powiedzą dzień dobry) i okolica cicha i spokojna. No jak zawsze są "ale", naszym ale jest to, że w łazience jest pleśń, a pokój dostaliśmy przedremontowy, którego zdjęcia nie było ani na stronie Rainbow, ani na stronie hotelu. Po zgłoszeniu sytuacji do rezydentki, dostaliśmy informację że hotel zmienił klasyfikacje pokoi, i zamiast double deluxe i standard (tylko takie były do wyboru przy złożeniu rezerwacji) są pokoje : standard, double deluxe i deluxe (pokój deluxe ma wyższy standard niż double deluxe) i ona nic nie może zrobić. Za to po zgłoszeniu do recepcji dostaliśmy odpowiedź, że owszem możemy zmienić pokój na ten wyremontowany, ale musimy dopłacić po 10 euro za dobę. Na trzy dni przed wyjazdem, dostaliśmy propozycję zmiany pokoju na wyremontowany bez dopłaty, po tym jak poinformowałam recepcję że pokój który dostaliśmy nie jest zgodny ze standardami hotelu czterogwiazdkowego i że jest po prostu paskudny i brudny. Polecam hotel, ale kłóćcie się o pokój który został wam reklamowany i nie dajcie się naciągnąć na dopłaty :)

3.0/6

MICHAL, DABROWA GORNICZA 03.08.2019

Wakacje z rodziną

Jedyną silna stroną hotelu to dobry standard pokojów po remoncie. Pokoje czyste codziennie sprzątane. Obsługa w hotelu uśmiechnięta i pomocna. Reszta czyli jedzenie oraz oferta z baru do poprawy. Ktoś stara się za wszelką cenę zaoszczędzić kosztem gości. Jak ktoś ma porównanie z innymi hotelami w podobnym standardzie na pewno się rozczaruje ofertą all :)

3.0/6

Rodzina z dzieckiem 12.07.2019

Opinia lipiec 2019

Bardzo miła obsługa hotelowa, kiepska plaża, ubogie all inclusive, w kiepskim stanie łazienki, bardzo ładne okoliczne miasteczka, brak brodzika dla dzieci na czym głównie mi zależało wybierając hotel- rainbow błędnie odpowiedział, że jest brodzik dla 2 letniego dziecka.

3.0/6

Aleksandra, Dąbrowa Górnicza 11.06.2024
Termin pobytu: maj 2024

cztery sloneczka zobowiazuja

Restauracja San Panteleimon jest prowadzona dobrze, czysto i smacznie. W tym wypadku moja ocena jest na 5. Hotel natomiast (Bungalow) jest w/g mnie na 3. Schody, ktore prowadza na I-pietro nie posiadaja poreczy a sa krete i sliskie. Lazienka = brodzik 60 x 60, bateria stara i skorodowana / nie mozna dobrze ustawic strumienia wody cieplej /, sufit zalany i nieodswiezony - wyglada to zle i daleko jest do kat. 4 sloneczek. Pokoj skromny, kinkiet nie swieci, nad lustrem tylko wystajacy kabel :( Ogolnie w budynku brak tzw. zlotej raczki, ktora by to ogarnela. Panie Rezydentki to osoby bedace na wlasciwym miejscu - mile i posiadajace duzo wiadomosci, ktore ciekawie przekazuja wczasowiczom. Bylam na wyspie Skiatos - plaza z blekitna flaga to jest pomylka - nie sprzatana chyba od Pandemii. W dalszym ciagu natomiast kapitan statku Elisabet Cruises zapewnia dobra zabawe w obie strony. Reasumujac pobyt w Panteleimon to byly najgorsze wczasy w Grecji. Miejscowosc nie ma nic do zaoferowania - brak nawet kosza na smieci a obejdziesz cala przez 2 godz. Nie polecam.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem