Opinie klientów o San Panteleimon

5.2 /6
708 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.0
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
4.8
Pokój
5.1
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
3.3
Wyżywienie
5.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

1.0/6

Renata, Kiekrz 24.09.2018
Termin pobytu: wrzesień 2018

ocena pobytu w hotelu San Panteleimon

Budynek hotelu czysty , blisko morza , okolica bez zadnych atrakcji .. same pola cempingowe . Jedenie okropne , dobrze wpływa na figurę ..śniadania ok duży wybór ale objad i kolacja to porażka. Potrawy wymyślany jak by tu cos podać taniegi i oczywiscie żeby sie nic nie zmarnowała . Przepisy dla oszczednych : parówki ale ośmiornice , martadela ala bekon , salatka - makaron keczup+majonez Polecam obiekt tylko ze śniadaniem , są tawerny tam mozna tanio dobrze zjeść

1.0/6

Rafał Przybylski 26.07.2019

Nigdy więcej

W hotelu byliśmy od 17 do 24 lipca 2019. Mieliśmy pokój typu bungalow po drugiej stronie ulicy. Ponoć „po remoncie”. Hotel ma cztery gwiazdki zatem myślałem że ten pokój również będzie tyle mieć. Niestety dostaliśmy ŚMIERDZĄCĄ NORĘ !. Smród stęchlizny ciągnął się od samych drzwi. Nie wiem dlaczego Rainbow sprzedaje pokoje w takim standardzie w normalnej cenie. W życiu takiego czegoś nie widziałem. Łazienka to „czarna rozpacz”, mały brodzik i brudna plastykowa zasłona. Światło tylko w szafce z lusterkiem w który nic nie widać. Nie ma szans na ogolenie się w nim. Podczas kąpieli cała łazienka pływa w wodzie. W godzinach wieczornych o ciepłej wodzie można tylko pomarzyć. Standard jak w schronisku PTTK-owskim w Rowach 30 lat temu. Kolejna sprawa to dzień wyjazdu do Polski. Doba hotelowa kończy się o 11 wyjazd na lotnisko mieliśmy o 19. Nie można się nigdzie wykąpać po opalaniu tak by podczas lotu wyglądać jak człowiek. Góra bagaży wyjeżdżających przez cały dzień stoi przy recepcji - żenada, W każdej ulotce z Rainbowa pisze ze pokoje mają sejf. Ciekaw gdzie bo u nas nie było. Można skorzystać z sejfu przy recepcji za 2 euro za dobę. Ale on miał byś w cenie. Skandal. Nigdy więcej. Zdecydowanie NIE POLECAM. Po prostu zostaliśmy oszukani przez biuro bo sprzedaję pokoje o niskim standardzie w cenie cztero gwiazdkowego.

1.0/6

Alicja, Gdynia 18.07.2024
Termin pobytu: lipiec 2024

Bardzo słaby hotel!

Pobyt w lipcu 2024, rodzina 2 + 2. Zostaliśmy zakwaterowani w obskurnych bungalowach, które nie należą do hotelu San Panteleimon! Każdy kto kieruje się zdjęciami tego obiektu na stronie Rainbow będzie zaszokowany (na stronie są tylko zdjęcia pokoju do luxe!)Standard max 1*. Stare meble, łazienka bez górnego oświetlenia, kinkiety nad łóżkiem sklejone taśmą… Generalnie urlop spędziliśmy w tanim pensjonacie z początku lat 90-tych. W jednym z tych pokoi Polacy dostali w gratisie grzyb na ścianie, u innych brodzik był zatkany, a u nas stara klimatyzacja spowodowała kaszel u mnie, a u męża zapalenie spojówek i katar! Dopiero wyłącznie jej spowodowało, że poczuliśmy się lepiej. Dodatkowo - ten bungalow jest obok „centrum gier”, gdzie do północy na automatach grają młodzi ludzie - hałasując przy tym strasznie. Sam hotel San Panteleimon mały. Nie ma lobby, aby posiedzieć z rodziną, zostają tylko stoliki przy basenie, ewentualnie puste leżaki. All Inclusive marne. Właściwie to są 3 posiłki, bo przekąski między obiadem a kolacją wyglądały tak, że na malutkim stoliku stał talerz z ciastkami „petitkami” oraz kilka kawałków ciasta… Od 10 rano, kiedy kończy się śniadanie do 11.00, gdy otwiera się bar - nie można się niczego napić, ponieważ dystrybutor na wodę i udawane soki zostaje wyłączony. Wybór potraw bardzo mały, aczkolwiek to co było podawane - smaczne. Prawie nikt nie wypożycza ręczników basenowych, ponieważ to kosztuje 15 euro za ręcznik, z czego hotel oddaje po tygodniu tylko 5 euro. To zdecydowanie oferta dla osób bardzo mało wymagających! A ci, którzy chcą zwiedzać będą musieli liczyć się z bardzo długim dojazdem do atrakcji: do Aten aż 6 h autobusem w jedną stronę, do Meteorów 2,5 h, na wyspę Skiatos - 2 h autobusem, a potem jeszcze kolejne 2h statkiem. A sam dojazd do hotelu z lotniska w Salonikach trwa ponad 2,5h. Brak jakichkolwiek atrakcji dla dorosłych i dzieci. Rezydentka z Rainbow Luiza - niegrzeczna, mało zainteresowana komfortem turystów z biura, które reprezentuje. Podsumowując - bardzo słaba oferta, zdecydowanie nie warta swojej ceny. Nie polecam, a nawet odradzam wymagającym osobom.

0.5/6

Gość 23.09.2022

Tragedia

Hotel to tragedia. Zakwaterowano nas w pokoju typu bungalow o czym przy zakupie wakacji nie mieliśmy kompletnie pojęcia. Brak jakiegokolwiek pokazania nam wcześniej oferty tego typu pokoju. Wręcz zapewnianie, że hotel jest NAJLEPSZYM NA WYBRZEŻU. Pokoje w stanie agonalnym. W łazience jedno światło w dodatku ledwo świecące, na ścianach pleśń i pajęczyny. Po prośbie o zmianę pokoju usłyszeliśmy że jeszcze należy się dopłata pomimo wydanych już ponad 17 tys. Ze strony rezydenta kompletny brak reakcji na to co zgłosiliśmy. Nasze wakacje z wymarzonych stały się koszmarem. Te pokoje to schowki na nieczystości a nie pokoje za grube tysiące. NIE POLECAMY !!!! Jedynym plusem jest tu obsługa w restauracji i na barze.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem