Opinie klientów o San Panteleimon

5.2 /6
710 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.0
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
4.8
Pokój
5.1
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
3.3
Wyżywienie
5.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

1.0/6

Alicja, Gdynia 18.07.2024
Termin pobytu: lipiec 2024

Bardzo słaby hotel!

Pobyt w lipcu 2024, rodzina 2 + 2. Zostaliśmy zakwaterowani w obskurnych bungalowach, które nie należą do hotelu San Panteleimon! Każdy kto kieruje się zdjęciami tego obiektu na stronie Rainbow będzie zaszokowany (na stronie są tylko zdjęcia pokoju do luxe!)Standard max 1*. Stare meble, łazienka bez górnego oświetlenia, kinkiety nad łóżkiem sklejone taśmą… Generalnie urlop spędziliśmy w tanim pensjonacie z początku lat 90-tych. W jednym z tych pokoi Polacy dostali w gratisie grzyb na ścianie, u innych brodzik był zatkany, a u nas stara klimatyzacja spowodowała kaszel u mnie, a u męża zapalenie spojówek i katar! Dopiero wyłącznie jej spowodowało, że poczuliśmy się lepiej. Dodatkowo - ten bungalow jest obok „centrum gier”, gdzie do północy na automatach grają młodzi ludzie - hałasując przy tym strasznie. Sam hotel San Panteleimon mały. Nie ma lobby, aby posiedzieć z rodziną, zostają tylko stoliki przy basenie, ewentualnie puste leżaki. All Inclusive marne. Właściwie to są 3 posiłki, bo przekąski między obiadem a kolacją wyglądały tak, że na malutkim stoliku stał talerz z ciastkami „petitkami” oraz kilka kawałków ciasta… Od 10 rano, kiedy kończy się śniadanie do 11.00, gdy otwiera się bar - nie można się niczego napić, ponieważ dystrybutor na wodę i udawane soki zostaje wyłączony. Wybór potraw bardzo mały, aczkolwiek to co było podawane - smaczne. Prawie nikt nie wypożycza ręczników basenowych, ponieważ to kosztuje 15 euro za ręcznik, z czego hotel oddaje po tygodniu tylko 5 euro. To zdecydowanie oferta dla osób bardzo mało wymagających! A ci, którzy chcą zwiedzać będą musieli liczyć się z bardzo długim dojazdem do atrakcji: do Aten aż 6 h autobusem w jedną stronę, do Meteorów 2,5 h, na wyspę Skiatos - 2 h autobusem, a potem jeszcze kolejne 2h statkiem. A sam dojazd do hotelu z lotniska w Salonikach trwa ponad 2,5h. Brak jakichkolwiek atrakcji dla dorosłych i dzieci. Rezydentka z Rainbow Luiza - niegrzeczna, mało zainteresowana komfortem turystów z biura, które reprezentuje. Podsumowując - bardzo słaba oferta, zdecydowanie nie warta swojej ceny. Nie polecam, a nawet odradzam wymagającym osobom.

0.5/6

Gość 23.09.2022

Tragedia

Hotel to tragedia. Zakwaterowano nas w pokoju typu bungalow o czym przy zakupie wakacji nie mieliśmy kompletnie pojęcia. Brak jakiegokolwiek pokazania nam wcześniej oferty tego typu pokoju. Wręcz zapewnianie, że hotel jest NAJLEPSZYM NA WYBRZEŻU. Pokoje w stanie agonalnym. W łazience jedno światło w dodatku ledwo świecące, na ścianach pleśń i pajęczyny. Po prośbie o zmianę pokoju usłyszeliśmy że jeszcze należy się dopłata pomimo wydanych już ponad 17 tys. Ze strony rezydenta kompletny brak reakcji na to co zgłosiliśmy. Nasze wakacje z wymarzonych stały się koszmarem. Te pokoje to schowki na nieczystości a nie pokoje za grube tysiące. NIE POLECAMY !!!! Jedynym plusem jest tu obsługa w restauracji i na barze.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem