Opinie klientów o Nostos

5.6 /6
101 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.9
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
4.6
Pokój
5.6
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
4.5
Wyżywienie
5.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Tomek i Justyna 07.12.2014

Październik w Grecji

Gdyby nie 20 stopniowa zima w Grecji i czystsze plaże byłoby 5+

4.0/6

EWA, WARSZAWA 22.06.2017
Termin pobytu: maj 2017

Pobyt w NOSTOS 31.05-07.06

Moje wielkie greckie pytanie - DLACZEGO NIE MA RAINBOW'A NA THASSOS? To jest naprawdę bardzo miła i ciekawa wyspa, bylismy na niej z Itaką 7 lub 8 razy i chętnie tam pojadęna kolejne 7 lub 8 razy, ale WAS tam nie ma. A ja wolę RAINBOW. Proszę o przemyślenie mojego pytania/życzenia.

3.5/6

Agnieszka, WARSZAWA 27.07.2016

Swietny hotel w trochę dziwnym miejscu

Sam Hotel Nostos spełnił nasze oczekiwania, aczkolwiek całe wakacje - nie do końca. Hotel jest tzw. "butikowy", co oznacza większą kameralność, wysoki standard zakwaterowania i usług na miejscu. Bardzo fajnym rozwiązaniem jdla osób z wykupionym HB jest menu do wyboru podczas obiado-kolacji - można z kary zamówić co się chce i po tygodniu mieć nadal niedosyt pewnych dań, ponieważ kuchnia jest na bardzo dobrym poziomie. Jest to hotel dla wielbicieli wczasów przy basenie w bardzo pięknych okolicznościach przyrody, lub dla osób zmotoryzowanych. Chociaż hotel jest w niewielkiej odległości od centrum miejscowości, to jednak dojście na plażę i korzystanie z jej uroków są ograniczone. Po przejściu ok.400 m należy skręcić w stromą ulicę prowadzącą w dól do wąskiej "miejskiej" plaży, przy której stoją hoteliki i B&B/domy letniskowe z pokojami do wynajęcia. Jest głośno - z pobliskich knajpek i barów płynie non-stop różnorodna muzyka. Po zobaczeniu warunków plażowania stwierdziliśmy, że wynajmiemy samochód na 5 dni, aby poszukać cichych, uroczych plaż spełniających nasze standardy wypoczynku. Plaża opisana jako hotelowa faktycznie nie istnieje, ponieważ silne opady spowodowały obsunięcie się ziemi i wąski pasek żwirowego zejścia do morza został zasypany. Można zejść schodami z klifu i wykąpać się w morzu, ale raczej nie ma mowy o rozłożeniu ręcznika. Wąski przesmyk lądu prowadzący do plaży "miejskiej" jest ryzykowny ze względu na fale, podnoszenie się poziomu morza i kamienie - nie polecam rodzinom z dziećmi. W miejscowości Kalithea jest dużo Rosjan, Serbów, Bułgarów i Rumunów na wakacjach. Bywają bardzo głośni, w dużych grupach, więc inni turyści czują się nieco osaczeni, bądz zdominowani. W centrum miejscowości jest wiele sklepów z futrami, do których uczęszczają wieczorami na zakupy zamożniejsi Rosjanie. Nie tworzy to raczej greckiej atmosfery, ale jest wiele innych klimatycznych miejsc, w których można poczuć smaki i zapachy Grecji.

2.5/6

Aleksandra 08.05.2024

Piękny hotelik

Spokojny hotel dla osób szukających wytchnienia. Piękny ogród i basen. Zadbane i czyste otoczenie. Bardzo dobre jedzenie- kolacja wybierana z karty. Jedyny minus to faworyzowanie Niemców i Anglików. Dostają pokoje w nowszych pokojach po remoncie a Polacy w tych gorszych. Można też to odczuć przy kolacji i podejściu kelnera, który ma kwaśna minę podczas obsługi Polaków natomiast szeroki uśmiech do Anglików i Niemców. Z przykrością stwierdzam, że hotel traktuje Polaków jak gorszy sort. Przylecieliśmy w 4 osoby bardzo wcześnie i w hotelu byliśmy o godz 5, było chłodno bo 16 stopni. Niestety nie zaproponowano nam nic ciepłego do picia, również śniadanie odmówiono nam z racji tego że doba hotelowa zaczyna się o 15, tylko że nikt nie wziął pod uwagę wylot ostatniego dnia dnia mamy w nocy i ze śniadania już nie skorzystamy. (Zabawne jest to że 2 dni przed wylotem dzwoniłam na infolinię z pytaniem czy śniadanie dostaniemy i potwierdzono że oczywiście) Nie do przyjęcia było podejście właścicielki do nas jako gości hotelowych, którzy byli zmęczeni i zmarznięci. Posiłek tego dnia to dopiero kolacja 18:30. Właścicielka zaproponowała zakup śniadania za 10 euro. Pierwszy raz spotkaliśmy się z takim nieodpowiednim podejściem. Zmarznięci leżeliśmy na kanapach w lobby i oznajmiono nam że pokoje będą gotowe na 14. Dopiero po rozmowie z rezydentem pokoje dostaliśmy ok godz 9. W pokojach z powodu panującej pogody było zimno. Wieczorem poprosiliśmy o możliwość włączenia ogrzewania poprzez klimatyzację, lecz odmówiono nam mówiąc że w całym hotelu jest chłodno. Został nam tylko przyniesiony koc. Rezydent młody nie doświadczony , miły lecz nie ma mocy w działaniu i też nie był w stanie pomoc. To raczej oczywiste, że skoro hotel przyjmuje gości w miesiącach kiedy temp. może być niższa to powinien mieć ogrzewanie. Przez dwa dni było bardzo chłodno i nieprzyjemnie w pokojach, dopiero gdy pogoda się poprawiła to równie temp w pokojach wzrosła. Wszystko było by ma 5 gdyby właściciele hotelu mieli lepsze podejście do gości i wszystkich równo traktowali. Takie negatywne zachowanie bardzo źle wpływa na odbiór przez Polskich gości. Niepokojący jest też fakt że biuro Rainbow pozwala na takie traktowanie swoich klientów.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem