Opinie klientów o Akrathos Beach

5.3 /6
200 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.0
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.4
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.4
Wyżywienie
5.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Rafał, Mysłowice 25.07.2021

Hotel 6/10 Rainbow 10/10

Z minusów - 2h transfer z lotniska jest jednak mocno męczący. Śniadania były niedobre jajka w każdej postaci i to codziennie. Obiady jak i kolacje były już ok. Brak basenu ze stopniowym zejściem do wody i niedostosowane kafle przy basenie. W szczycie słońca nie dało postawić się stopy, córka się poparzyła do tego stopnia że schodzi jej skóra. Minusem było to że basen był zamykany o 18, trochę absurdalne, leżaki wszystkie zajęte, a oni ratownik zamyka pływalnie. Bardzo dużym minusem były też leżaki dostępne dla turystów z zewnątrz. Niestety często przy plaży nie było miejsca dla gości hotelowych. Z plusów to obsługa, czyste pokoje, market i zadaszony plac zabaw. Obsługa z Rainbow 10/10.

4.0/6

Marlena, Warszawa 06.09.2022

Wiele do poprawy

Hotel położony na wzniesieniu co przekłada się na piękne widoki na morze niemal z każdego punktu w ośrodku. Jest to niewątpliwie najwieksza zaleta tego miejsca. Minus to brak możliwości spożywania posiłków na dworze, poczucie jak na zatłoczonej i glośnej stołówce. Jedzenie dobre lecz All Inclusive nas rozczarowało. Śniadanie, obiad i kolacja z napojami plus ciasteczka ( 1 rodzaj) od 16:00 do 17:30, lody dodatkowo płatne, ręczniki hotelowe dodatkowo płatne. W barze na plaży tylko woda i piwo resztę można sobie dokupić, nawet sok dla dziecka, który normalnie jest dostępny w all inclusive. Basen ogrodzony barierkami i w momencie deszczu (raz popadało 2 min.) Pan z obsługi (nie ma ratownika) od razu zamyka basen i dopiero po telefonie od managera może go otworzyć (2 razy taką sytuacja i 2 razy basen był czynny na godzinę po deszczu). Hotel do remontu, basen zaniedbany, mini club i płac zabaw w okropnym stanie, stary, zanieczyszczony przez ptaki, bardzo ciemny. Pokoje malutkie nie sprawiały wrażenia odnowionych. Plus za porządną suszarkę w pokoju. Piękny boczny widok na morze z balkonu. Program animacji ubogi ten wieczorny i dzienny. Polskie animatorki super. Plaża blisko hotelu, piaszczysta z kamyczkami przy wejściu do wody. Niestety dużo na niej śmieci, ale to na pewno też "zasługa" samych turystów. Transfer do i z lotniska długi ale sprawny. Niestety turyści z innego miasta czekali na nasz opóźniony samolot 2h w autokarze co niestety źle świadczy o biurze, które nie rozwiązało tej sytuacji.

4.0/6

Agnieszka Urszula, Lublin 03.08.2023
Termin pobytu: lipiec 2023

wypoczynek 26.07.-02.08. 2023

Hotelowi dałabym mocne 3 gwiazdki. Pokój z widokiem na ogród w Afrodycie w nowoczesnym designie ale tradycyjnie już chyba w Grecji z drobnymi niedoróbkami budowlanymi. Układ dwóch pokoi i dwóch łazienek to zdecydowany duży plus dla rodzin z dziećmi lub grupki znajomych. Sprzątany zdecydowanie mało dokładnie -podłoga z drobinkami piasku i zakamarki między łóżkiem, a szafka nocną z kurzem. Pościel czysta, ręczniki czyste i wyposażenie łazienki w szampon i żel do ciała oraz ładnie pachnące mydło; klimatyzacja działająca bez zarzutu. Taras raczej rzadko zmywany. Podejście do pokoju bardzo strome, dobrze, że z walizkami obsługa podwozi pod drzwi. Na wyposażeniu basen, nie czyszczony codziennie, w całości 170 cm głębokości, bez uchwytów podtrzymujących, dla nie umiejących pływać - słabo; oddzielny brodzik dla dzieci. Pan ratownik nie zawsze na stanowisku - albo oddawał się rozmowom z wypoczywającymi, albo gdzieś znikał. Niestety plaga ręczników od samego rana zajmujących leżaki dotyczyła tego basenu, ale także i plaży. Brak jakiejkolwiek reakcji ze strony obsługi w tym zakresie. Okolica ładna, chociaż plaża niestety nie za czysta. Wejście do wody początkowo piaszczyste, a potem przez 0,5 metra kamieniste, nieprzyjemne. Jedzenie smaczne, powtarzalne, co nie dziwi w tej klasie hotelu. Obsługa hotelowa raczej uprzejma, plus, że na koszulkach posiadają flagi świadczące o znajomości języków. W recepcji Pani obsługująca w języku polskim. Minus - często zaglądają przez ramię podczas posiłku. Śniadanie w dniu wylotu ubogie, dwa kawałki ciasta, dwa suchary, dwa twarde paluchy, dżemy, miód, masło, kawa w automacie i woda. Jeśli chodzi o animacje dla dorosłych, to raczej mało zachęcające, brak kreatywności wśród prowadzących; wydawało się, że prowadzący są albo zmęczeni albo się nudzą. Kolejny już nasz lot z kapitanem Arkadiuszem ze Smart Wings jak zawsze bez zarzutu, startuje i ląduje perfekcyjnie.

4.0/6

Redlicka 24.06.2024

Tydzien w czerwcu

Pobyt na początku czerwca był udany. Jedzenie w porządku. super morze, basen. Pokój średni. All inclusive trochę słabe nie ma żadnych przekąsek , jednak polecam.
146474850
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem