Opinie o Aristoteles Holiday Resort

5.0/6 (213 opinie)

Kategoria lokalna 4

5.0/6
213 opinie
Atrakcje dla dzieci
4.1
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.0
Pokój
5.1
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
4.1
Wyżywienie
4.7
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 3.0/6

    Przeciętny hotel za duże pieniądze

    To nie jest hotel dla wszystkich. Bardzo dużo stromych podejść co sprawia, że zapominając czegoś z pokoju po prostu nie chce się po to wracać... Kuchnia uboga pod względem różnorodności i smaku potraw. Wejście do morza kamieniste! Brak brodzika dla dzieci. Snacki to tylko i wyłącznie kanapka w postaci kajzerki z szynką i serem... Hotel nie wart swojej ceny!!!

    Ola - 09.07.2023  | Termin pobytu: czerwiec 2023

    23/31 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    ocena pobytu czerwiec 2024

    hotel położony daleko od lotniska i innych miejsc wycieczkowych,basen z małą ilością leżaków,to samo dotyczy plaży mała z małą ilością leżaków,po godz 10 graniczyło z cudem żeby cos znależć,restauracja hotelowa nie rozpieszczała,jedzenie zimne,bez smaku,monotonne,desery dwa rodzaje bez porywu.Nie polecam osobom starszym-wszędzie pod górkę.

    Barbara - 06.07.2024  | Termin pobytu: czerwiec 2024

    0/1 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Podsumowując nie polecamy tego hotelu - a już napewno nie za taką cenę. Dlaczego?

    Powodów jest wiele, więc zakończymy tą opinię pozytywnym akcentem. Skupmy się najpierw na najważniejszym: 1. Niezadowalający standard wyżywienia Być może największym rozczarowaniem była jakość wyżywienia oraz brak uzupełniania wody w pokojach, co jest zazwyczaj standardem w hotelach oferujących opcję all-inclusive. Otrzymaliśmy jedną butelkę wody po przyjeździe jako „welcome gift”, a za każdą kolejną wodę musieliśmy płacić w hotelowym sklepiku. Co więcej, nie mogliśmy uzupełniać własnych butelek z dostępnych dystrybutorów wody. Wynosić ze stołówki też nie było wolno (nawet śliwki czy nektarynki). Wyżywienie samo w sobie było również nieakceptowalne. Podawane jedzenie było nieświeże, zbyt tłuste (dominował olej palmowy), a potrawy były często przegotowane lub niedogotowane. Przykładem mogą być surowe mięsa oraz przypalone dania. Były dni, kiedy brakowało świeżych warzyw i owoców, a dostępne warzywa były stare lub wysuszone. Przekąski były niesmaczne i najczęściej były to resztki z wcześniejszych posiłków, a nieświeże ciastka w barze przy basenie dopełniały obrazu niezadowalającego standardu. Według opisu wycieczki, na w barze plaży powinny być serwowane „snacki” czy też po polsku przekąski - nie były serwowane, a lody były dodatkowo płatne. Soków ze świeżych owoców z tego co wiemy nie dało się dokupić. Nawet kawę mrożoną musieliśmy sobie robić sami, gdyż była to dodatkowo płatna usługa – więc musieliśmy brać kubek z lodem oddzielnie, a kawę z automatu brać oddzielnie i przelewać do lodu. Napoje dostępne w ofercie all-inclusive były bardzo ograniczone, a większy wybór dostępny był wyłącznie za dodatkową opłatą. Koktajle serwowane w hotelowych barach były przygotowywane z najtańszych składników (tak więc drinki nazwaliśmy „radioaktywne”), a brak świeżych owoców czy ziół (jak mięta czy limonka do mojito, którego nawet ku naszemu zdziwieniu nie było w ofercie) tylko podkreślał niską jakość. 2. Brak atrakcji i animacji Wieczory były dla nas po prostu smutne. Bolały nas brzuchy po jedzeniu opisanym powyżej i nudziliśmy się strasznie, mimo że wzięliśmy sobie planszówki. Zgodnie z opisem oferty, spodziewaliśmy się bogatego programu animacji, atrakcji sportowych oraz wieczornych atrakcji, co jest typowe dla hoteli 4-gwiazdkowych. Niestety, rzeczywistość była zupełnie inna. Wieczorne atrakcje ograniczały się do płatnych automatów do gier oraz DJ-a, który nie angażował się w interakcje z gośćmi. Grecki wieczór, który miał być jednym z głównych punktów rozrywkowych, ograniczył się do krótkiej chwili muzyki i prostego tańca wokół basenu. Dla porównania, w innych hotelach 4-gwiazdkowych, z których korzystaliśmy w przeszłości (na przykład na Krecie czy Majorce), dostępne były codzienne animacje, interaktywne gry, koncerty oraz występy artystyczne, które odbywały się bez dodatkowych opłat. Oczekiwaliśmy podobnego standardu na tej wycieczce, zwłaszcza że cena była wyższa niż w innych hotelach, które oferowały więcej atrakcji, codziennie i do późniejszych godzin. 3. Niewystarczający standard pokoju, w tym łazienki Pokój, w którym zostaliśmy zakwaterowani, nie spełniał naszych oczekiwań w zakresie standardów czterogwiazdkowego hotelu. Brakowało czajnika oraz kubków, mimo zgłaszania tej sprawy na recepcji. Pojawił się problem czystości pościeli i także nie został rozwiązany. Codziennie zastawaliśmy plamy na prześcieradłach. Rezydentka oznajmiła, że zgłoszenie i prośba o wymienienie pościeli na nowe załatwi sprawę, lecz te nowo wymieniane również miały zabrudzenia. Plamy znajdowały się również na ozdobnych pokryciach łóżka oraz firanach. Drugiego dnia pobytu na przykład pokój nie został sprzątnięty w ogóle. W łazience brakowało podstawowych udogodnień, takich jak kubki do szczoteczek do zębów, a ręcznik/mata do stóp były dostarczane tylko na koniec pobytu, więc podłoga była morka i śliska. Na baterii w prysznicu był kamień lub klej. Co więcej nie było zbyt dużej przestrzeni na pozostawienie kosmetyczki czy innych rzeczy w łazience, a miejsce pod umywalką było zmarnowane, gdyż nie było w łazience też żadnych szuflad. Dodatkowo, przywitały nas karty do pokoju w zniszczonym, poplamionym kartoniku. Co znów odjęło od wrażenia, że hotel jest 4 gwiazdkowego standardu. 4. Nieprzyjemna sytuacja związana z bezpieczeństwem Największy dyskomfort wzbudziła sytuacja, która miała miejsce dzień przed naszym wyjazdem, kiedy po powrocie z plaży zastaliśmy otwarte drzwi do naszego pokoju. Obsługa sprzątająca nie zamknęła drzwi po sprzątaniu. Straciliśmy czas na upewnianie się, że nie doszło do kradzieży, co negatywnie wpłynęło na nasze ostatnie chwile wypoczynku. 5. Nam to aż tak nie przeszkadzało – znaleźliśmy schody – ale odpowiadając na Wasze pytanie – tak jest naprawdę stromo pod tą górę do pokoi. POZYTYWY 1. Rzecz jasna widok. Widok był super, plaża piękna, czysta woda, na początku trochę kamieni ale później piasek, choć dość szybko robi się głęboko i UWAGA nie ma ratownika. 2. WI-FI nawet na plaży, zdala od hotelu. Dobry zasięg, szybki Internet. 3. Wbrew temu co mówi wiele opinii bardzo dużo leżaków – aczkolwiek to już od ludzi, na których traficie będzie zależało czy będziecie musieli lecieć rezerwować sobie leżaki czy nie – nie, nie jest to pilnowane. 4. Jeszcze raz widok i plaża – ogólnie jedyne co ratowało te wakacje naszym zdaniem.

    Dymitr i Kasia, 23-24 Lata - 20.09.2024  | Termin pobytu: sierpień 2024

    0/1 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Mieszane odczucia

    Minusy: 1. Chalkidiki to nie jest mercedes wśród greckich regionów. Bliskość kontynentu i gór powoduje, że jest duża szansa na słabszą pogodę. Nasz pobyt trwał 7 dni, z czego tylko 2 dni były na prawdę pogodne. Pozostałe dni to większe lub mniejsze zachmurzenie, pojawiały sie też opady deszczu. Także nie wróciliśmy opaleni... Pobyt na przełomie sierpnia i września, a zatem trudno mówić, że to już koniec sezonu, jesień itp. 2. Plaża hotelowa niewielka, w sąsiednich hotelach (akti, akrathos) wyglądało to znacznie lepiej. Tutaj straszny ścisk. Nie rekompensują tego darmowe leżaki i parasole. Szczerze -wolałbym dopłacić i mieć większą przestrzeń. 3. Posiłki all inclusive słabej jakości, zwłaszcza mięsa i ryby. Mięso twarde i po prostu źle przyrządzone, niezależnie od rodzaju. Ryby z kolei rozpadały się po dotknięciu widelcem i pozbawione smaku. Mała róznorodność warzyw. Urozmaicenie posiłków takie sobie. 4. Basen raczej dla dzieci, głębokość.max. 120 cm. Zamykany o 18.00. Atrakcje przy basenie np. bilard płatne 2 euro za partię. Klimat baru przy basenie raczej "discopolowy" lasery, kolorowe światełka, głośna muzyka. Gdyby nie palmy można by odnieść wrażenie, że to Sarbinowo a nie Grecja. 5. Wszechobecne palenie papierosów. Na plaży, na basenie, na balkonach i tarasach. Jeżeli już udało Ci się zdobyć na kolacji miejsce na restauracyjnym tarasie, to wyjdziesz stamtąd przesiąknięty dymem tytoniowym. Większość klientów tego hotelu to Rumuni, Bułgarzy i Serbowie - wynika to z bliskości tych państw, których obywatele przyjeżdżają całymi rodzinami po prostu samochodami. A jak wiadomo, wśród tych nacji palenie tytoniu jest dużo bardziej popularne niż wśród Niemców, Brytyjczyków czy Francuzów których nie było tam w ogóle. Warto wziąć to pod uwagę jeśli ktoś nie chce się biernie zaciągać - bardzo trudno tego uniknąć. Plusy: 1. Hotel ładnie położony, panoramiczny widok na morze i wyspę Ammuliani (pod warunkiem, że pokój jest z widokiem), ale i tutaj drobny minus: Niezły widok = wysokie położenie pokoju a to oznacza konieczność stromej wspinaczki. Uciążliwe nawet dla młodszych. Para seniorów poprosiła o zmianę pokoju z tego powodu, chociaż kiala pokój dopiero w połowie wzgórza. 2. Czystość i standard pokoju. Codziennie sprzątane pokoje, ręczniki wymieniane. Klimatyzacja działała bez zarzutów. Łóżka miękkie. Lodówką i sejf. Łazienka OK. 3. Chalkidiki to nie mercedes, ale pobliskie miasteczko Ouranopolis, i punkty widokowe na wzgórzach za hotelem całkiem przyjemne. Jak ktoś lubi piesze wycieczki i widoczki to znajdzie coś dla siebie. Spoko klimacik. 4. Obsługa hotelu miła. Biorąc pod uwagę powyższe uważam, ze koszt jest nieadekwatny do produktu jaki otrzymujemy.

    Paweł, Gdańsk - 11.09.2024  | Termin pobytu: sierpień 2024

    4/4 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem