5.2/6 (683 opinie)
Kategoria lokalna 4
4.0/6
Bardzo fajna obsługa, jedzenie , animatorzy 10/10, leżaki na basenie nie trzeba wcześniej rezerwować. Z minusów…brak własnej plaży(na plaży full ludzi, ciężko się położyć przychodząc na plażę ok. 9:00 rano). Na kolejny minus przekąski między posiłkami. Są tylko croissanty. Pokoje loteria…miałem apartament za który dodatkowo dopłacałem…a wyglądał gorzej niż zwykły pokój. Hotel na uboczu dla ludzi chcących odpocząć.
4.0/6
Hotel całkiem dobry, jedzenie ok. Niestety plaża straszna, hałas , imprezy, brud, woda mętna. Animatorzy bardzo zaangażowani i pomocni.
4.0/6
W hotelu Chrousso Village 4* byłyśmy z koleżanką w terminie od 28.09-5.10.2022. W tym czasie turyści raczej wyjeżdżają niż przyjeżdżają, więc miejsca przy basenie i w restauracji było dość - hotel miał być zamknięty 10.10.22. Hotel położony jest w dużym , ładnym i zadbanym ogrodzie. Z zewnątrz prezentuje się bardzo dobrze, jest czysto - widać kobiety z mopami zwłaszcza w okolicy basenu. Plaża (ładna) znajduje się niedaleko - ok 15 minut spacerem przez piękny las. To tyle jeśli chodzi o pozytywy tego miejsca. Mimo, że hotel z zewnątrz robi dobre wrażenie, to pokoje i czystość w nich to odrębny temat. Miałyśmy wykupiony pokój junior suite - ok 30-35 m . Po przyjeździe otrzymałysmy pokój w nowej części hotelu, ale znaczenie mniejszy ok 22 m. Próba załatwienia pokoju za który zaplaciłysmy dodatkowo spełzła za niczym. Nie pomogła pomoc rezydenta : w recepcji odpowiedziano nam, że wszystkie junior suite sa zajęte, a menager hotelu miał przekazać przez rezydentkę że dostałyśmy lepszy pokój, co oczywiście nie było prawdą. Kazał nam pokazać inne pokoje znajdujące się w starej części hotelu, mając chyba nadzieję, że docenimy to co otrzymałysmy - były to pokoje raczej klasy turystycznej niż 4 * i dziwię się że cały hotel uzyskał 4* (zrobiłyśmy zdjęcia). Powinien raczej być podzielony na kategorie. Nawet w nowej części hotelu w łazienkach poza mydłem nie było żadnych innych kosmetyków. Co do czystości w pokoju, też można mieć wiele do życzenia - pokój był bardzo pobieżnie sprzątany tj. wyrzucano śmieci i ścielono łóżka (bardzo niestarannie ) - czyli minimum, nawet popielniczka na balkonie nie była opróżniona i umyta. Ale może za wiele wymagamy, mimo że ciągle mamy pandemię. Ręczniki wymieniane na zasadzie jak pamiętały to wymieniły. Na naszą wyraźną prośbę dwa dni przed wyjazdem umyta została podłoga - wodą, bez środka myjącego, więc ślady po butach były wszędzie. Od gości hotelowych (Polacy z biura niemieckiego) dowiedziałyśmy się że Polakom raczej junior suite nie dają. Więc nie rozumiem oferty w Rainbow - trzeba było sprawdzić najpierw, czy te pokoje są dostępne. Przeszukując opinie na innych stronach niż Rainbow znalazłam informacje, że nasz przypadek nie był odosobniony. Będziemy składać skargę w tym zakresie. Co do wyżywienia - śniadania codziennie takie samo, monotonne, podobnie jak obiad. Coś nowego pojawiało się na kolacji. Ale naprawdę żadnych fajerwerków, co więcej gorące posiłki to były przez trzy dni, a potem to już tylko letnie - zimne frytki nie są smaczne. Czyli reasumując - menager hotelu do wymiany. Oczywiście jeszcze wycieczki - super przewodniczka w Salonikach, o ogromnej wiedzy i jeszcze umiejąca ja ciekawie przekazać. Atos - też bardzo fajna wycieczka, z pięknymi widokami. Było też i rozczarowanie, bo nie odbyła się wycieczka do Meteorów 😭, która była głównym powodem wyjazdu na Halkidiki. Tym niemniej wyjazd był fajny, bo Halkidiki jest piękne, a Grecja zawsze urokliwa.
4.0/6
W HOTELU BYLAM W CZERWCU 2018.OGÓLNIE HOTEL NA BOBRYM POZIOMIE. ŁADNY TEREN HOTELU,CZYSTE BASENY ,POKÓJ BEZ ZASTRZEŻEN OPRÓCZ MIKRO PRYSZNICA(ALE CODZIENNIE SPRZĄTANY).JEDZENIE DOBRE.DO WIĘKSZYCH 2-MIASTECZEK JEŻDZII BUS HOTELOWY.JEDYNY MINUS TO LAS PINNIOWY Z KTOREGO ZOSTALY ZGISZCZA PO TAJFUNIE KTORY NAWIEDZIŁ MIEJCOWOŚĆ W KWIETNIU.NALEŻAŁOBY POSPRZATAĆ POŁAMANE DRZEWA ROBI TO BRZYDKIE WRAŻENIE.MORZE CIEPLE,DNO PIASZCZYSTE,ŁAGODNE WEJSCIE DO MORZA.