Opinie klientów o Hanioti Village

5.0 /6
154 
opinie
Atrakcje dla dzieci
2.6
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
4.9
Pokój
5.0
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
3.6
Wyżywienie
4.7
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Natalia 29.09.2017
Termin pobytu: kwiecień 2018

to nie hotel 3+

Wybraliśmy sie z mezem i dziecmi na wakacje w wrzesniu. jestesmy osobami mało wymagajacymi - malo czasu spedzamy w pokoju wiekszosc w terenie. ale pokoje dosc male w łazience brak szafeczki na przybory toaletowe. Gdy poprosilismy o wode do syna ( mielismy wykupiona opcje all inclusive) to albo mielismy sami kupic butelke wody albo poczekac do 11 bo o tej godz rozpoczynalo sie ,,all'' a byla godz 10.40. dodam ze woda byla lana tylko w kubeczki a nie rozddawana w butelkach i dodatkowo jak dostalo sie plastikowy kubek to mialo sie z nim przyjsc spowrotem bo im nie wystarcza tych kubeczków. Luncz jako posilek dla faceta za mały ale obiado-kolacje duze plus deser. Hotel pamieta juz wiekowe czasy przydałby sie remont. Zapewne nie sa to #

3.0/6

Ewa, Krakow 23.07.2014

Pobyt udany, jednak ...

Mam zastrzezenia co do wyzywienia. Nie ma szwedzkiego bufetu, tylko trzeba wybierac z podanych dan lunch (wybor z 3 dań), przystawka i obiad (4 propozycje ale tylko 2 miesne, 2 wegetarianske). Porcje małe, wybór malo urozmaicony. Hotel nie proponuje zadnych atrakcji wieczornych. Raz nieudany wieczor z karaoke. Czysto, w pokojach jest sprzatane codziennie, jednak reczniki nie sa wymieniane (trzeba poprosic. Obsluga miła, miłe kelnerki, barman.

3.0/6

Adam, Szczecin 19.09.2018
Termin pobytu: wrzesień 2018

Hotel średni

Oferta nie do końca zgodna z opisem. Bogate życie nocne- miały być kluby muzyczne, których wcale w miasteczku nie ma. Imprezy nocne nad basenem, których również nie było. Napoje z opcji all inclusive były tanimi podróbkami coca coli i sprite. Bardzo mały wybór herbat (tylko czarna). Na śniadanie codziennie to samo, przez 5 dni podawana kwaśna feta. Na kolację także mała różnorodność potraw, w ostatni dzień kwaśne ziemniaki podane na kolację. Na drugi dzień pobytu na kolację był grill, zimne potrawy z grilla, które w kolejne dni znalazły się także w sałatkach na następnych kolacjach. Lunch boxy były już w ogóle jakąś porażką- stara bułka, bez masła, z żółtym serem, jedno jabłko, 3 herbatniki. Danie serwowane na obiad były to dość małe porcje, bardzo często zimne. Siadając na leżakach wokół basenu wyczuwalny był okropny zapach z kanalizacji. Poza tym pokoje były czyste, sprzątane codziennie, ręczniki wymieniane 2 razy w tygodniu, wyposażenie pokoju jak najbardziej prawidłowe. Jedna z Pań rezydentek pracuje tam chyba za karę, dzwoniąc i prosząc o wcześniejesze podanie śniadania, ze względu na wyjazd na lotnisko przed jego rozpoczęciem dostaliśmy odpowiedź, iż mamy zamówić lunx boxy albo spróbować zjeść śniadanie w 15 minut. Jeśli oczywiście będzie gotowe szybciej, czego pewności nie ma. Albo możemy radzić sobie jakoś sami. Obsługa miła, z niektórymi wyjątkami. Gdybyśmy mieli wybrać drugi raz, na pewno nie wybralibyśmy tego hotelu.

3.0/6

Alicja, Zielona Góra 07.05.2019

Miejsce bez jedzenia

Tak słabego podejścia właścicieli do klienta jeszcze nie doświadczyłem .
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem