Opinie klientów o Aqua Rosa

4.2 /6
288 
opinii
Atrakcje dla dzieci
2.9
Obsługa hotelowa
4.2
Plaża
4.8
Pokój
3.6
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
4.4
Sport i rozrywka
3.2
Wyżywienie
4.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.5/6

Adrian 28.07.2017
Termin pobytu: sierpień 2017

ocena tego miejsca i pobytu

Wrażenia z pobytu

2.5/6

Ewa, Janów Lubelski 07.07.2022

Da się przeżyć

Mój pobyt rozpoczął się od bycia świadkiem kłótni jednej ze wczasowiczek z właścicielem hotelu o wyżywienie. Jak się potem przekonałam all inclusive było faktycznie light. Śniadania były nawet ok (płatki, mleko, jogurt, dżem, mortadela, ser żółty, feta, pomidory, ogórki, jaja na twardo, rzadko coś na kształt omleta, w niedzielę jajecznica, pieczywo), ostatniego dnia nawet jakieś ciasto typu babka piaskowa się pojawiło. Jednak drugiego dnia śmierdzące jajko na twardo mi się trafiło. Obiady i kolacje bardzo słabe. W ciągu tygodnia tylko na jednym posiłku były nektarynki, poza tym owoców brak. Wszystko tłuste i mało smaczne. Ze względu na moje nastoletnie dziecko, które nic nie chciało z tego co serwowali jeść, codziennie chodziłam na kolację do tawerny. Jeśli miałabym jeszcze raz pojechać to napewno bez wyżywienia. A i napoi nie szkoda. W ofercie all inclusive najtańsza cola, lemoniada i napój pomarańczowy z butelki, piwo bez %, wino białe i bimber z anyżem. Tyle. Lepiej kupić sobie coś na śniadanie, owoce też są dość tanie a na obiadokolacje to do sąsiedniej tawerny. Nie polecam też tawerny w Aqua Rossa. Mają osobne menu dla Polaków, dla innych narodowości inne, z którego nie możesz zamawiać jak jesteś z Polski. Obsługują Cię na końcu, po tym jak obsłużą Greków a o wodzie do posiłku, mimo że wszystkim dają, możesz pomarzyć. Ja stosowałam się w Tawernie Maria i szczerze ją polecam. Pokoje brudne i można trafić na pokój z widokiem na śmierdzące śmietniki lub toalety, też śmierdzące lub z oknem na bar, gdzie do 2 w nocy gra muzyka i są głośni goście. Pleśń w pokoju i łazience to norma. Cała ściana w pokoju była zagrzybiona. Z wodą też były problemy, bo ciepła była tylko po południu, rano i wieczorem woda zimna. Jedyne co jest super to położenie hotelu. Spokojna mała miejscowość dla emerytów i szukających spokoju. Plaża kamienista ale mi to odpowiadało. Polecam Kokkino Nero ale nie Aqua Rossa. Tyle że to jedyny hotel położony bezpośrednio przy plaży.

2.5/6

Krzysztof, Wrocław 09.08.2017
Termin pobytu: lipiec 2017

brak frofesjonalizmu

Obsługa grecka na niskim poziomie.Poubierani byle jak,pełen luz jakby byli na wakacjach.Klient zażartował,że na obiad rybka ,czy kalmary?Odpowiedż obsługi,to nie Hilton.Dzieleni gości na tych co mają wykupione różne opcje wyżywienia,na lepszych i gorszych.Jedni jedli na stołówce pod dachem,obrusiki,zmieniane serwety.Druga grupa pod gołym niebem(pogoda słoneczna-nie ma problemu,zdarzyła się ulewa,wszystko mokre).Zabrakło obrusików.Notoryczny brak serwetek na stołach,pozatykane urządzenia do przypraw.Stoliki rzadko ścierano po gościach.Rano zostawały po kolacji resztki pożywienia.Pozostał niesmak,raczej tam nie wrócę.

2.5/6

Janusz, Warszawa 31.07.2022

Nasz pobyt w Aqua Rosa.

W okresie od 13 do 20 lipca 2022 przebywaliśmy w tym że "hotelu". Miejscowość bardzo urokliwa, sprzyjająca wypoczynkowi, godna polecenia dla osób ceniących spokój. Plaża mała kamienista ale za to bez tłumów, leżaki bez parasola dostępne na terenie hotelu przy basenie po kupnie produktów oferowanych w Blue Barze lub w tawernie znajdującej się obok wjazdu do hotelu, zasada ta sama lecz w cenie zakupu około 2,5 euro mamy leżak z parasolem na cały dzień i dwa metry do morza. Jedzenie, smaczne ale bez szaleństwa, stosunkowo mały wybór. Na posiłki należy przychodzić punktualnie lub z lekkim wyprzedzeniem aby zająć sobie miejsce przy stoliku ponieważ jest ich za mało a korzystanie ze stołów poza patio jest surowo zabronione przez mało sympatycznego właściciela obiektu. Drugim problemem jeżeli opóźnimy swoje przybycie na posiłek może być brak potraw. Pokój trzy osobowy z balkonem, bardzo przestronny doskonale zaaranżowana przestrzeń użytkowa, wyposażony w lodówkę. I to na tyle jeżeli chodzi o pozytywne strony natomiast do negatywnych należy wymienić: Łazienka - bardzo mała i niekompletna kabina natryskowa- brak jednej zasuwanej części co skutkuje zalaniem całej podłogi, za mała i ruchoma deska sedesowa sprawiająca wrażenie że wpadnie do środka razem z użytkownikiem. Kluczowym problemem był permanentny brak ciepłej wody która dostępna była tylko w godzinach popołudniowych do 17 - 18 natomiast rano i wieczorem zawsze była zimna. Powodem tego jest za mała ilość bojlerów ogrzewanych ogniwami słonecznymi, jeden bojler na 4 pokoje. Przez cały ośmiodniowy pobyt nie zostały wymienione ręczniki, nikt z obsługi nie sprzątał pokoju oraz nie wynosił śmieci. Śmiecie trzeba było wynosić we własnym zakresie. Wisienką na torcie która pozostawiła niesmak był kontakt z właścicielem obiektu w sprawie niesprawnej suszarki do włosów powodującej przepięcia a tym samym awarię w dostawie prądu. W drugim dniu pobyty w trakcie suszenia włosów suszarka spowodowała spięcie a co za tym idzie przerwę w dostawie prądu. Po wielu interwencjach w tym rezydentki oraz rozmowie z właścicielem na terenie obiektu prąd miał być natychmiast włączony a suszarka wymieniona na nową. Prąd został włączony po 12 godzinach a suszarka nie wymieniona do końca pobytu. Pełna ignorancja w stosunku do klienta (płatnika) a jednocześnie nie wypełnienie warunków zawartych w umowie oferty.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem