Opinie klientów o Aqua Rosa

4.2 /6
288 
opinii
Atrakcje dla dzieci
2.9
Obsługa hotelowa
4.2
Plaża
4.8
Pokój
3.6
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
4.4
Sport i rozrywka
3.2
Wyżywienie
4.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

1.5/6

KATARZYNA 22.10.2016

Nazwanie tej oferty all inclusive można rozpatrywać tylko w kategorii żartu

Hotel ładnie położony nad samym morzem. Pokoje normalne, umiarkowanie czyste. Przyzwoite wi-fi. Plaża brudna. Inne plaże w odległości 2,5 km (asfaltem, brak ciekawszej drogi), żwirowe (nie piaszczyste!). Obsługa z gatunku mało przejmujących się, ale nie jawnie niemiła. Brak recepcji, gdzie można by zgłosić jakiś problem.Jedzenie monotonne i w większości przypadków niesmaczne, na obiady i kolacje dostępny tylko jeden zestaw (brak jakiegokolwiek wyboru). Śniadania bardzo skromne. Obiady i kolacje przygotowywane metodą oszczędnościową (resztki z poprzedniego dnia, np. "wędlina" z poprzedniego dnia wymieszana z kluskami, sardynki z puszki, mielone-nie-chcę-wiedzieć-z-czego na milion sposobów).Wieczorem z baru do późnych godzin nocnych głośna muzyka z gatunku "Mydełko Fa". Miejscowość mała i odcięta od świata, dojazd gdziekolwiek tylko taksówką.

1.5/6

Marta⁰, Warszawa 24.08.2021

Nie polecam

Nie jest to hotel a apartamenty , wiedzieliśmy że ma być skromnie, ale nie głośno i niebezpiecznie.

1.5/6

Chaba Mariusz 27.07.2022

Wyżywienie, opieka klienta, sprawy finansowe i all inclusive.

Spędziliśmy z partnerką cały tydzień w hotelu Aqua Rossa. Świetna lokalizacja hotelu, jednak obsługa i jedzenie, pokoje i obsługa to porażka (więcej o aspektach hotelowych polecam prześledzić na opiniach Google). W ciągu tygodniowego wypoczynku w pakiecie all inclusive light wykupiliśmy 2 wycieczki również poprzez Rainbow, na których w ciągu całego dnia. Proszę sobie wyobrazić że podczas całej wycieczki (od godziny 05:00 do 22:00) biuro załatwiło jedynie „lunch pakiet” w którym była jedna mała kanapeczka, pomarańcza i butelka wody - to był zestaw na CAŁY DZIEŃ. Próbowałem sytuacje wyjaśnić, dlaczego klienci musza płacić za all inclusive w dniu wycieczki jak i nie mała sumę za sama wycieczkę a dostają taka śmieszną porcję jedzenia, jednakże zarówno rezydent jak i niemiła Pani z biura obsługi nie potrafili lub nie chcieli pomoc. Trzeba bylo się ratować jedzeniem w restauracji ktore generowało dodatkowe koszty. Jest to dla mnie oburzająca sytuacja, krojenie ludzi z pieniędzy i powód dla którego na pewno już nie wybiorę tego biura podróży. Na koniec chciałbym dodać że był tez pozytyw- bardzo dobra organizacja po przylocie- linie pomocnicze na lotnisku, numerowane autokary. Niestety z plusów to tyle.

1.5/6

Witold 01.08.2017

Rozczarowanie w Aqua Rossa / Kokkino Nero

Niestety wakacje we Kokkino Nero okazały się nietrafione z powodu b. niskiej klasy hotelu Aqua Rossa. Gdy przez 2 dni padał monsunowy deszcz, nie funkcjonowała oczywiście instalacja solarna w hotelu i całkowicie brak było ciepłej wody. Co dziwne, w hotelu nie włączono wtedy elektrycznych bojlerów, które były w łazienkach. Zgłaszaliśmy to 2-krotnie rezydentom a także telefonicznie na infolinię Rainbow. Bez skutku. Wykąpałem się w ciepłej wodzie dopiero na 4 dzień po przyjeździe ! Szczegóły nt. wyżywienia, pokoju, obsługi, plaży itp. poniżej.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem