Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
4.0/6
JAROSŁAW, RYBNIK 12.10.2018 Termin pobytu: wrzesień 2018
Pobyt w ostatnim tygodniu września
Studia urzadzone bardzo skromnie ale dla normalnego człowieka wystarczajaco. Wszystko ok gdyby nie to że woda jest podgrzewana tylko przez kolektory słoneczne. Przez zmienną pogodę ciepłą wode miałem tylko przez dwa dni w tygodniu. Wszystko nadrabia położenie studia. Zaraz obok sklep i cudowna piekarnia z wspaniałymi wypiekami. Do morza 3 minuty. Okolica cicha i w pobliżu wspaniałe góry. Jesli na wakacjach nie oczekujecie standardu Hiltona tylko normalne warunki i cenicie przede wszyskim okolice i spokój to polecam studia Oasis.
4.0/6
Agata, Jaktorów 05.06.2019
Kokino Nero
Pięknie pięknie polecam
4.0/6
MK 08.07.2016 Termin pobytu: lipiec 2016
Krzysztof czerw./lip. 2016
Bardzo przyjemna wiejska miejscowość. Spokój i relaks wśród odgłosów cykad i fal. Dobre miejsce na odpoczynek i wyciszenie.Koniecznie trzeba mieć gotówkę, gdyż brak bankomatów, oraz możliwości płacenia kartą. 95% turystów to Polacy, 3% Serbowie, pozostałe 2% to Niemcy i inni. Godne polecenia studio "Oasis" (no może za wyjątkiem pokoju nr.2) , czysto, schludnie, był papier toaletowy, 2x zmieniana pościeli i posprzątany pokój. Poza tym bardzo mili i zawsze uśmiechnięci gospodarze z fajnym małym pieskiem. Godne polecenia kąpiele lecznicze w zimnych źródłach i błocie z rudkami żelaza, stąd nazwa Kokkino Nero (Czerwona woda). Bardzo fajni rezydenci (np. pani Magda i pan Leszek) zawsze są tam, gdzie są potrzebni oraz super przewodnik (pan Roman) z biura Rainbow i Kokkino Nero Travel, duża wiedza i poczucie humoru, oraz przystępne i żartobliwe przekazanie wielu ciekawych informacji . Natomiast jeśli ktoś chce dowiedzieć się co to jest monotonia i chciałby wypróbować swoją cierpliwość, zapraszam do spróbowania "All Inclusive" w "Hotelu Aqua Rossa", które jest bardzo, bardzo SOFT !, a oczekiwanie na podanie pojedynczego kubka jakiegokolwiek napoju przeradza się w wieczność, pomimo tego, że obsługa uwija się jak w ukropie. Właściciel powinien przeliczyć możliwości na zamiary, a nie tylko na Euro i być bardzo zadowolonym z siebie. Nie podobała mi się klasyfikacja klientów: na tych, którzy przyszli z ulicy (z kasą), I - kategoria, oraz na tych, którzy już zapłacili (i spokojnie czekają na towar), II - kategoria. Ta druga była jeszcze podzielona na dwie podgrupy: niebieskie opaski (tych lepszych) i złote (tych gorszych) do których mieliśmy (wraz z żoną) wątpliwą przyjemność należeć.
3.5/6
Kasia 28.06.2017 Termin pobytu: lipiec 2017
taki sobie
Hotelik sympatyczny, bardzo skromy. Nasze all in mieliśmy w innych hotelu, jakieś 2 min. I niestety było średnie. Śniadania ciągle te same: wędlina i ser i jakieś warzywa typu pomidor, i płatki z mlekiem. Obiady i kolacje zawsze na ciepło i chyba tylko 2 czy 3 razy było typowe greckie jedzenie. W pozostałe dni jakieś takie zpolszczone. Czasami trzeba było czekać w dłuuugiej kolejce albo czekać aż doniosą bo się skończyło. Na początku wyjazdu były 2 dania: jedno mięsne a drugie wegetariańskie. Po 2-3 dniach skończyło się i było tylko i wyłącznie 1 rodzaj kaszy czy co to było i 1 rodzaj mięsa. Czasami głodni szliśmy do restauracji. W barze piwo średniej jakości, a wino obrzydliwe. Jedynie ouzo dało się pić z jakimś napojem.