Opinie o Aldemar Olympian Village

5.3/6 (266 opinii)

Kategoria lokalna 5

5.3/6
266 opinii
Atrakcje dla dzieci
5.2
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.8
Pokój
5.0
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
5.3
Wyżywienie
5.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 3.5/6

    Aldemar Pokoj

    Wakacje udane,infrastruktura ośrodka ok. Wyżywienie ok. Plaża super,codziennie świeże ręczniki. Jedyny OGROMNY minus to pokój!!!!! Mieliśmy bungalow z widokiem na morze(ok) Ale standard pokoju jak na 5* hotel masakra i porażka,łóżka jak w szpitalu na zardzewiałych kółkach,kanapa brudna i śmierdząca. Za tak drogie wczasy to WIELKA PORAŻKA. Ps.prosze zmienić zdjecia pokojuw w swojej ofercie na realne. Pozdrawiam Kasia A tak poza tym wczasy udane😉

    KATARZYNA, TYCHY - 02.08.2024  | Termin pobytu: lipiec 2024

    3/3 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    Peloponez

    Średnia jakość kuchni. Dzielenie klientów na tych co mogą jadać w jednych restauracjach a nie w innych… mocno irytujące… Sprzedaż tylko jednego rodzaju pokoju w Polsce a na miejscu mogłam wymienić na inny. Hotel nie oferuje też pokoju za który się zapłaciło, widok na morze to nie widok na basen z morzem w oddali.

    EWA, --- - 05.10.2024  | Termin pobytu: wrzesień 2024

    4/4 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    Warto przeczytać aby się nie zdziwić

    Zdjęcia z oferty nie pokazują standardu hotelu, nasz pokój oceniam max na 3 gwiazdki zdecydowanie wymagał delikatnego remontu, zużyty stolik na balkonie, stare meble, grzyb pod prysznicem. Barek w pokoju (woda plus 4 napoje) tylko przy zameldowaniu, jeśli ktoś nie przyniesie samemu butelki wody z baru lub restauracji to jej nie będzie miał. Przy wejściu do budynku brak podjazdu dla wózka. Obiekt bardzo duży, przy zameldowaniu dostajemy mapę obiektu z opisem co gdzie się znajduję oraz informacje na temat godzin posiłków niestety o ile z mapa jest wszystko ok to informacje już się nie zgadzają. Mimo obecności 2 restauracji głównych tylko jedna jest czynna. Przekąski według informacji 10-18 natomiast bar z przekąskami był otwierany dopiero o 12.30 czyli o tej samej godzinie co restauracja główna. Jeśli chodzi o jedzenie to był mały wybór i bardzo monotonne. Śniadania od godziny 7 były bardzo skromne(1 chleb, 3 wędliny, warzywa) dopiero od 7.30 jest dołożona reszta pieczywa, jajka, rogaliki itd. Od 12.30 obiad który codziennie był taki sam (z wyjątkiem zupy i jednego rodzaju mięsa) od 19 kolacja która posiadała to samo co obiad plus 2 dodatkowe rodzaje mięs. Bardzo dużo basenów jednak większa część oznaczona jako prywatne. Przy każdym basenie bar jednak tylko na plaży oraz jednym basenie dostępne drinki. Obsługa hotelowa na bardzo wysokim poziomie, plaża bardzo ładna a woda jest krystalicznie czysta. W okolicy hotelu nie ma nic, jest informacja o przystanku autobusowym jednak z tego przystanku nie ma żadnej komunikacji. Ogólnie jest znośnie jednak w porównaniu do hoteli w których byliśmy to oceniamy na max 4 gwiazdki. Podsumowując w hotelu da się odpocząć jednak według mnie oferta nie odzwierciedla faktycznego stanu, nie zamierzam tam wracać.

    Artur - 13.06.2024

    2/3 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    Pobyt tygodniowy we wrześniu 2024

    Zalety: piękna, piaszczysta, plaża, piękne, zadbane baseny, ogólnie dostępne leżaki, parasole, ręczniki. zadbana zieleń i przestrzeń wokół hotelu, place zabaw dla dzieci. Na pochwałę zasługuje personel restauracji oraz restauracja włoska, miła i pomocna pani Karolina( rezydentka). Wady: standard 5 gwiazdkowy nie odpowiada warunkom pokojów, w jakich kwateruje się gości. Zakwaterowano nas w lokalu 208 (budynek główny), który okazał się brudną "norą", a nie pokojem jakiego oczekiwaliśmy. Przywitały nas brudne ściany, poplamiona, mocno sfatygowana wykładzina, stare obdrapane zużyte meble, ogólny smród stęchlizny. Łazienka mocno stara, połatane zużyte płytki, wykruszone zagrzybione fugi i czarny od grzyba silikon. Stara wytarta wanna i zużyta armatura nie zachęcały do korzystania. Na zlewie stał rozwalony dozownik na mydło. Ten pokój i łazienka nadawały się tylko do pilnego remontu i nie powinny być proponowane gościom hotelu! Po reklamacji i naszych monitach hotel przekonywał, że wszystkie pokoje tak wyglądają i nie ma możliwości zamiany pokoju ( wysoki sezon i wszystkie pokoje zajęte). Po nerwach i naciskach przeniesiono nas do zupełnie innej części hotelu, do czystego, nowoczesnego pokoju. Dziwi nas, że pięciogwiazdkowy hotel i biuro Rainbow sprzedaje zamiast pokojów odpowiadających standardem opłaconej ofercie- pobyt w pokojach zupełnie nie nadających się do zamieszkania licząc na to, że klienci nie będą dochodzić swoich praw. Całe wrażenie z wyjazdu na urlop marzeń w "luksusowym" kurorcie zdominowały przepychanki i nerwy przy przydzielaniu pokoju i szok , że lokal nie nadający się do zamieszkania został sprzedany jako pięciogwiazdkowy. Kolejny minus- monotonne, ciężkie , tłuste jedzenie. Brak owoców morza,

    Krzysztof , Szczytno - 22.09.2024  | Termin pobytu: wrzesień 2024

    2/2 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem