Opinie klientów o Ramada Loutraki Poseidon Resort

4.9 /6
219 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.0
Obsługa hotelowa
4.7
Plaża
4.7
Pokój
4.7
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
3.8
Wyżywienie
5.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

1.0/6

Paula 19.06.2019

Co najwyżej 3 gwiazdki - wiele do poprawienia

Ogólnie kiepski upadający hotel - co najwyżej 3 gwiazdki i to takie marne. Zaletą tego hotelu jest położenie czyli piękne widoki i tutaj koniec zalet. W terminie 08.06-15.06 w hotelu grupa polaków i dwie kolonie z Rosji oraz jakaś konferencja/szkolenie - blokująca jedyny dostępny bar dla gości z all inclusive. Jak na hotel 5 gwiazdkowy to raczej nawet nie przystaje przyjmować koloni - ale hotel mocno ekonomiczny więc jakby było więcej chętnych na kolonie to pewnie by więcej grup było. Wiadomo, że takie grupy są głośne i wręcz przeszkadzają innym gościom. Hotel niby sieciowy ale nigdy więcej nie wybrał bym tej sieci jako celu wakacyjnego. Są sieci z naprawdę z 5 gwiazdkowymi takie jak RIU, MITSIS czy LOUIS - oni wiedzą jak się zarządza 5 gwiazdkowym obiektem - jeśli ktoś był to wie jak wyglądają wakacje w 5 gwiazdkowym hotelu i będzie miał podobną opinię do mojej odnośnie tego hotelu. Na ocenę ogólną największy wpływ miało robactwo - KARALUCHY na całym obiekcie i w pokojach!!!! Plus plaga komarów i brak oprysku ze strony hotelu całego ogrodu. Hotel ogólnie jest bardzo ekonomicznie zarządzany.

1.0/6

Wojciech, Kielce 22.07.2016

Dramatyczne zachowanie obsługi hotelowej!

Otrzymaliśmy pokój obok studzienki emitującej niezwykle śmierdzący wyziew. Przy prośbie o zmianę pokoju przedstawiciel recepcji nakazywał przyjść na drugi dzień, kiedy już nie miał dyżuru i tak przez tydzień... Jeden z recepcjonistów był arogancki, nie odpowiadał na pytania i podczas rzomowy odbierał telefony i wielokrotnie od nas odchodził... A rezydentka była zdziwiona, że dostaliśmy pokój blisko plaży, twierdząc że biuro Rainbow ma zakontraktowane pokoje położone znacznie wyżej (nadmieniam, że o gorszym standardzie) Katastrofalny stan jednego z basenów - dziesiątki martwych owadów. Basen przez 2 tygodnie wogóle nie sprzątany. Basen główny zamknięty dziennie przez 3-4 godziny przez rosyjskich pływaków... Najgorsza forma all inclusive dla klientów Rainbow (podejrzewam, że stąd brak szacunku ze strony obsługi hotelowej). Żółte opaski - możliwość korzystania tylko z 1 z 3 barów i to do godz. 22:00 (przed 22 straszne kolejki po drinki)

0.5/6

Remigiusz 17.08.2021

Niestety nie udane wakacje

Hotel raczej nie dla Polaków
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem