Opinie klientów o Ramada Loutraki Poseidon Resort

4.9 /6
237 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.9
Obsługa hotelowa
4.8
Plaża
4.8
Pokój
4.7
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
3.9
Wyżywienie
5.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Piotr, Mikołów 25.09.2019

Wakacje z pożarem lasów w tle.

Ilość gwiazdek kategorii, nawet lokalnej, znacznie zawyżona. Ośrodek oddalony od innych o kilka kilometrów. Pobyt oceniam jako bardzo średni. Gdybym wiedział, że w czasie naszego pobytu będzie zorganizowane szkolenie młodych pracowników znanej i bogatej firmy, to nie wykupiłbym wycieczki. Obsługa skakała wokół nich.

3.0/6

Elżbieta 11.08.2018
Termin pobytu: wrzesień 2018

Średnio średnio mocno średnio

Byliśmy w tym resorcie w terminie 29.07 do 04.08.2018. Miejsce bardzo fajne. Niestety All inclusive które było przedstawione w ofercie to jakaś totalna pomyłka. Dwa z trzech barów w ośrodku są z All inclusive wyłączone. W jedynym który to honoruje tylko piwo , ouzo oraz brandy. Wina nie uświadczysz. Chciałbym się w gorący dzień napić zimnego białego wina z wodą sodową a nie brandy. W Grecji nie ma wina to jakaś paranoja. Osobną kwestią jest podejście rezydentki. Po zgłoszeniu że w pokoju są dwa łóżka pojedyncze zamiast zamówionego jednego podwójnego a drzwi wejściowe się nie zamykają przez co nie mogliśmy skorzystać z posiłku bo musieliśmy pilnować bagaży otrzymaliśmy zapewnienie że w poniedziałek zwalnia się apartament który będzie nam przydzielony. Poczekaliśmy do poniedziałku ale kontaktu ze strony Pani Rezydent zero. Posiłki monotonne i mocno naciągane. We wtorek był tematyczny wieczór włoski. Taki przykład. Dwa sosy do spaghetti. Jeden napoletana drugi amatriciana. Ten drugi to napoletana z pokrojoną szynką ze śniadania. Generalnie na trójkę. Wykupując All inclusive spodziewaliśmy się czegoś lepszego.

3.0/6

Iwona 21.06.2016
Termin pobytu: czerwiec 2016

Piękne widoki

Widoki piękne, rekompensują niedomagania hotelu. Hotel w opcji All... wydziela napoje, przy posiłkach w restauracji, na początku podają karafkę wody do stolika, następnie ociągają się z podaniem wina/ piwa do obiadu czy kolacji, generalnie udają, że Cię nie widzą. W tej opcji nie podają kawy i herbaty, poza sniadaniem. O wszystko trzeba prosić kelnera, nie ma dystrybutorów do samodzielnej obsługi! Dobra rada, po przeliczeniu lepiej wychodzi HB, lokale alkohole mozna kupić w Loutraki: tu..uwaga: prawie 3 km do centrum. Mozna podjechać autobusem: częstotliwość raz na godzinę lub dwie. Warto wynając auto w samym hotelu, dużo miejsc do zwiedzania tuż obok np. jeziorko w Petrahora.

3.0/6

EWA ANNA, BARTĄG 31.08.2014

dobra lokalizacja,urocze miejsce i nic wiecej

Miejsce urokliwe, dobrze położony obiekt, bliskość Aten, Koryntu. Kupiłem all inclusive, ale to był all inclusive soft- tylko napoje gazowane i lokalne alkohole. Nic dla dzieci, brak przekąsek, lody- tylko dla Rosjan. Nawet kawy nie było. Trzeba kupić za 3 EURO. Ignorująca Polaków obsługa. Reglamentowane wino, napoje gazowane podczas kolacji. Kelnerzy w ogóle nie podchodzący do stolików. Powinni podać wodę, wino. Goście wchodzą do restauracji- kelner wychodzi, albo zajmuje się rozmową z innymi kelnerami lub składaniem serwetek. Ignorancja nieakceptowalna! W barze przy basenie obsługa z łaski. Kupując kawę za 3 EUR otrzymuję ja w plastiki, kiedy inni goście w filiżankach. Zwracasz uwagę- oburzenie. Traktują nas jakby wydawali posiłki klientom z opieki społecznej a nie biura Rainow. Uważam, że Rainbow celem maksymalizacji zysku zaakceptował takie warunki. Był to mój 3 wyjazd do Grecji(Kreta, Keafalonia z firmą Grecos). Brak all inclusive i animacji- bo tu była amarorszczyzna. Można powiedzieć, że to jest uzdrowisko, bo hotel ma w nazwie resort, ale nie za takie pieniądze. Pobyt opłacalny jest dla Rainbow Tours a nie dla klienta. Poza tym bardzo słabe Wi-fi- właściwe brak, bo godzinami czekanie na połączenie to skandal. Fajnie położony hotel, urokliwe miejsce, miła i fajna Pani Ania z Figloklubu. Robiła co mogła- bo możliwości ograniczone.
153545560
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem